На сайте с 27.10.2015 Репутация: 23
Сообщений 51 Пол: Мужской(33)
Город: Kiev
Стиль: MTB:Park
14 окт 2016 в 15:05
Так є новини!
Закінчив в чора розробку конструкторської документації.
ну й рендер для затравки
В цей проект я вклав свій досвід виготовлення рам, як-не-як уже 7 рам можна зарахувати, 4 з яких підвіси. Тобто мінімум заморочок, максимум естетики і легкості обслуговування.
Я не є гуру проектування, і солід використовую лише напевно на 1% від його можливостей. Використовую його більше для візуалізації своїх рішень і для уникнення грубих помилок. Тому модель, що викладаю, навряд чи можна порахувати на надійність. Креслення ще ті, якщо поряд покласти книжечку ЕСКД то вона може запалати від сорому. На шару піде)
Ось, як я відповідаю на раніше поставлені мною питання :
Робимо лінки самі, максимально прості.
Будуть використовуватись уніфіковані вінти м8 під шістиграник майже всюди.
Підшипники будуть стандартні: 8х24х8; 8х20х7 (в николая в оригіналі 8х22х8)
Підшипники непотрібні
Робив уже з труб, меньше мороки і лекші, але найти трубу проблемно, щоб підшипник туго впресовувався, тому ні.
Додав трикутник між підсидельною і верхнею трубою.
Вкоротив і зробив по іншому, все виходить акуратніше і меньше мороки.
Додав косинки, незабуваємо заварювати лише з 3 сторін.
Знову ж вкоротив.
Залишив як було, можливо перероблю, щоб була одна гнута деталь.
Писав з верху.
Потрібно під конкретний аморт підлаштовуватись.
Напівінтеігрований 1,5”.
Рішив не заморочуватись, більше подобається варіант кріплення троса на 3м-липучці.
Для початку знову ж 10х135, можна і вісь, можна і ексцентрік, можна і вісь під болт))
Дякую всім хто допомагав розібратись і тим хто стежив за темою.
Наступний крок виготовлення і випробування, та для цього потрібно виділити час та гроші. Стежте за темою, рано чи пізно у всіх буде АМ рама виготовлена майстернею Furor Bikes, або власноруч, або іншою майстернею
На сайте с 25.10.2005 Репутация: 390
Сообщений 1613 Пол: Мужской(37)
Город: Lviv
Стиль: MTB:DirtJumping Байк: Elements Titanium+Fox 831 & Scutum+66RC2X
15 окт 2016 в 14:11
Підтримую Skruffi, вузол заслабенький виходить, принаймні з візуалізації. Треба пластину потовстіше..
На сайте с 24.05.2011 Репутация: 178
Сообщений 2331 Пол: Мужской(17)
Город: Hamburg
Стиль: MTB:Downhill Байк: Winora flitzer/trek slash 9.8
15 окт 2016 в 22:11
Левое нижнее перо должно быть ровное, иначе отвалится... Прям за изгибом на сварке...
Пример отвализмов -лапьеры, трэки,бергамонты,и прочее, скотт вольтаж , это из свежего...
Оно бы лучше оба, но втрое ровным сделать нереально там цепь мешает...
Я бы стал чемпионом мира по ДХ,
но мне мешают силы природы
Гравитация и возможность обосраться...
На сайте с 25.10.2005 Репутация: 390
Сообщений 1613 Пол: Мужской(37)
Город: Lviv
Стиль: MTB:DirtJumping Байк: Elements Titanium+Fox 831 & Scutum+66RC2X
16 окт 2016 в 09:53
Leva Rodriguez писал(а): Левое нижнее перо должно быть ровное, иначе отвалится...
така конструкція також до одного місця, вже не одні такі пера переварив, Cube, Author і ще бегето різних ррам, всіх вже навіть не пам"ятаю, але суть в тому, що якщо одне перо пряме, а друге зігнуте вони всі тріщать в одному місці на тій перемичці, що йде між перами.
На сайте с 27.10.2015 Репутация: 23
Сообщений 51 Пол: Мужской(33)
Город: Kiev
Стиль: MTB:Park
17 окт 2016 в 20:27
Добрався до компа, а так? хоч мені більше подобається симетрія, та виходить ніби економія в вазі і вартості, тобто виходить ідеї запозичені з норко актуальні і тут
На сайте с 07.04.2013 Репутация: 197
Сообщений 373 Пол: Мужской(23)
Город: Львов
Стиль: MTB:Freeride Байк: Scott Voltage fr 730
17 окт 2016 в 20:35
вже набагато краще, але то б всьо пожирніше зробити жирність = надійність (без перебору звичайно) доречі, в темі не знайшов з якого матеріалу планується то всьо робити? зі сталі чи алю?
На сайте с 27.10.2015 Репутация: 23
Сообщений 51 Пол: Мужской(33)
Город: Kiev
Стиль: MTB:Park
17 окт 2016 в 20:50
nord2013, так як це відкрита документація, то хто з чого гаразд, хтось з звичайної сталі, хтось з хромоля, якщо робити з алю, то треба дійсно збільшувати діаметр труб десь на 50% збільшити і товщину, і діаметр труб, наприклад: зараз в моделі труби 38х1,5; 32х1,5 то для алю потрібно 50х2,5; 35х2
На сайте с 25.10.2005 Репутация: 390
Сообщений 1613 Пол: Мужской(37)
Город: Lviv
Стиль: MTB:DirtJumping Байк: Elements Titanium+Fox 831 & Scutum+66RC2X
17 окт 2016 в 22:31
iklo писал(а): 50х2,5
а ось це вже явний перебір, найгрубша труба в велосипеді це підсидільна ~2 мм стінка все решта 1,5 - 1,2 мм (пер не стосується), а в батінгових трубах центр труби може бути 0,8 мм (мав раз необережність взяти варити таку раму, вона потім тріснула під клієнтом, віддав гроші і все..)
nord2013 писал(а): добре було б з алю робити)
алю хоче термообробку інакше буде деформуватись!
nord2013 писал(а): але то б всьо пожирніше зробити
На сайте с 17.03.2015 Репутация: 11
Сообщений 124 Пол: Мужской(41)
Город: Полтава
Стиль: MTB:Park Байк: HornetPikeM8000 Zee, Author Impulse II
19 окт 2016 в 20:09
Прекрасно, чудово!
Хочется задать 2 вопроса.
1) Если говорите. что грошики надо будет - то хоть примерно укажите порядок суммы. И куда кидать? 2) я не эн инжиниар, но я смотрел ролик Степанова про сварку и где ломаются рамы (rofl) :) и т.п. Так вот вызывает смущение такие узлы: подседельная труба. Она принимает сильные нагрузки, и при этом вы ее варите или сгибаете в центре (я не понял точно), в любом случае - это удорожание конструкции и снижение надежности как по производственым факапам, так и по факту формы. Идея такая, что бы не пытаться крепить ее к кареточному узлу. Как я понял Степанова, то варка всего подряд в одном месте - это фигово, там всякие напряжения метала и т.п. И вот если вы прицепите ее выше к нижней трубе, а не каретке, то, и сложность самой трубы уменьшите и напряги в самом узле уберете. И при этом, может быть, получится приваривать кареточную трубу к нижней трубе не влоб/а скошенно - что-то в моем мозге говорит, что так надежнее будет. 3) если вы хотите сделать народный байк, то было бы щикарно сделать что-то, что бы можно было ставить аморты ну разных длин. Я ВАЩЕ нихрена не понимаю в них, но немножко столкнувшись с вопросом выбора аорта к несуществующей еще у меня рамы, я понял, что это адовый ад, и очень многоамортов отпадает. Если на данный момент не идет речь о супер крутых показателях рамы, то. возможно, можно что-то сделать и пожертвовать чем-то ради большей свободы в выборе аморта? 4) Упоры треугольные, снова же, никакого знания сапромата у меня нет, но вроде если их сделать цельными, без дырки, то можно и меньший размер (вес) использовать, и с одного листа больше выйдет (возможно).
Прошу прощения, если много тупняка написал. Просто вот разделяю ваш душевный порыв :)
На сайте с 27.10.2015 Репутация: 23
Сообщений 51 Пол: Мужской(33)
Город: Kiev
Стиль: MTB:Park
20 окт 2016 в 01:05
Ох відчуваю в результаті наш колективний разум доведе врешті до такого творіння
Judge_Lich, класний байк, так буду мати на увазі, може щось і запозичу
Delazarus,
1. з приводу донату. Ніколи серйозно не задумувався над цим питанням, знаю наскільки люди не поспішають ділитись кровними, ще й тотальна любов до халяви, тому клянчити зовсім не хочеться, а от по типу сrowdfunding доволі цікаво працювати. З однієї сторони це стимуляція розробки, появляються зобов’язання перед тими хто вклався довести проект до кінця, а з іншої цікаві фітчі для кожного. Ще й будемо знати, що не всім байдуже і наші безсонні ночі не даремні.
Ось що спадає на думку в першу чергу по бонусам: персоналізація (ім’я, нік на табличці, на елементі рами), знижка на виготовлення рами пропорціональна розміру вкладення, щось по типу дошки пошани в шапці теми і на сайті (всі будуть знати, що саме Ви долучились до проекту і фінансово допомогли на ранньому етапі), безкоштовний триденний тест-драйв майбутньої тестової рами.
Це ж супер: задонативши 200 грн мати цілковите право поїхати на три дні в Пилипець і відгоцати там наповну, а якщо сподобається рама, замовити її уже дешевше, плюс унікальність байка, такий точно буде лише в тебе, а ще + в карму, респект і уважуха.
Для того, щоб зробити нормальну раму для тестів з алю потрібно назбирати мінімум 10 тис. грн.
зкидувати можна на приват 5168 7553 7833 3765 Руденко Богдан, обов’язково потім відписуватись в приватні повідомлення (хто, скільки, коли). Щоб мати всі плюшки думаю зробити мінімальний поріг в 200 грн, тай 2 грн лишніми не будуть, за це знову ж великий респект і величезний + в карму.
2. насправді там не так багато сварки, там де сходяться підсідельна труба і нижня добавляються
до довжини ще +30% , на малюнку показано досить умовно, принцип зрозумілий довжина шва лише нижня 120 мм, довжина нижня+ підсідельна -- 160 мм
Виграш ось в чому, сверлиться дірка в трубі, туди упихується упор, він обварюється і все, непотрібно робити присвособи для вух, щоб отвори співпадали, і їхня вісь була паралельна іншим, там більше мороки, вартість майже не зміниться.
Надійності будемо добиватись товщиною стінки труби і жирності зварного шва.
3. можна, лишніх дірок насвердлити не проблема, але ж тоді буде мінятись і компоновка, і хід підвіски. Так і зробимо, шо там самі ходові 190, 200, 210, 220, 240 мм?
4. несуттєво коли виконувати 3 пункт - дірки не буде ))
На сайте с 17.03.2015 Репутация: 11
Сообщений 124 Пол: Мужской(41)
Город: Полтава
Стиль: MTB:Park Байк: HornetPikeM8000 Zee, Author Impulse II
20 окт 2016 в 13:27
iklo писал(а):
реквизиты куда переводить и какой бонус - надо на титульную страницу. Если вы сделаете байк тестовый. который будет обкатываться в Пилипце и т.п. (аренда недорогая?) - это очень круто.
По поводу сварки - да не важно много или нет. Это дополнительная работа. Это место, где можно ошибиться. Это увеличение стоимости. Вас ждет успех (да и всех нас с вами :) ) если вы будете придерживаться стратегии и достигните заявленых целей. Повторюсь, я не инжинер, я просто вижу нарушение целей. Да и в общем, простота - это залог успеха. И низкая цена рамы - это не только нам надо, не все европейцы и т.п. желают выкидывать кучу денег на байки, а тот же пилипец и т.п. наверняка испытывают проблемы с предоставлением байков в аренду по причине нев№";й их цены.
На сайте с 27.10.2015 Репутация: 23
Сообщений 51 Пол: Мужской(33)
Город: Kiev
Стиль: MTB:Park
20 окт 2016 в 22:40
Delazarus, дякую за довіру, та підтримку, обов'язково дійдемо до кінця, аби тільки позлити дистриб'юторів - це варто зробити.
Додав інформацію на початку теми. в вільний час активно пропрацьовую варіант виготовлення універсальної алю рами, вона буде ваща за трейлові рами, та запас надійності буде добрячий, мінімум мініДХ потяне, попалась на очі рама від бегемота Bergamont Straitline MTB 2015
я так зрозумів, що лінк, що початок нижніх пер складаються з двох фрезерованих деталей, поідеї - так легше фрезерувати і дешевше вийде, а от чи надійно? ну там якщо допуски провтикали і всякі зазори люфти, є катальці з такими деталями, як вони себе показують на практиці?
потихенько відкладаю вільні гроші і збираю на комплект труб, попередній запит продавцю уже вислав, прораховує можливість не повністю труби замовляти а кратні метру, бо 6 метрів труби наприклад під рульовий стакан коштує 2700 грн трішки новин: вийшов на керівнитство дистербютера алю труб, домовились про мінімальний відпуск труби кратний метру, сплав АД35 (6082) Т66 - труби, АД31 Т5 - стакани, уже після свят почнемо закупати матеріал алю, більше інформації згодом
На сайте с 19.03.2013 Репутация: 64
Сообщений 36 Пол: Мужской(32)
Город: Харьков
Стиль: MTB:Enduro
25 янв 2017 в 12:20
Хотелось бы глянуть цифры окончательной геометрии. А в целом очень круто! Очень надеюсь что спустя несколько лет будут комплиты, практически полностью разработаны и изготовлены в нашей стране (furor, garbaruk, trailmech и тд.). Молодцы ребята! Огромный респект!.