На сайте с 25.10.2005 Репутация: 390
Сообщений 1613 Пол: Мужской(37)
Город: Lviv
Стиль: MTB:DirtJumping Байк: Elements Titanium+Fox 831 & Scutum+66RC2X
3 мар 2019 в 12:38
Всім привіт. Ось і настав час детальніше розповісти про нашу ідею.
Якщо пропустили
[+] перший пост
Настав час, треба рухатися вперед. Минулого року я багато кого запитував і дехто був готовий. Час оновити список і почати щось робити. Міні команда вже зібрана (моделювання, ЧПК обробка необхідних деталей, типу маркетинг і реклама, навіть дизайнер є, але він цього ще незнає :D) Оголошую набір бажаючих на придбання двохпідвісної рами мого виробництва. Спочатку планувалась рама типу Nicolai Ion, але є пропозиції зробити VPP підвіску і на "нашу" (міні-команда) гарна ідея для здирання Stanton Switchback FS. Тому для початку треба оприділитися. Більше деталей згодом, щоб не перевантажувати вас інформацією в першому пості (оплата, терміни, гарантія і т.д. все буде.) П.С. прошу максимального репосту, щоб більше людей дізналось, дякую. Або тегаєм друзів не соромимось.
- нарешті починається виробництво першої партії рам! На фото - рама якою ми надихались в процесі розробки, Nikolai ION. Ми не робимо раму під копірку - ION має той тип підвіски на якому ми вирішили зупинитись і дуже сексуальні шви та фрезеровані вузли. На перших етапах була така думка - просто зробити копію якоїсь рами, щоб набити руку та показати себе. Проте це досить швидко змінилось. Якщо хочеш робити щось цікаве - роби своє.
Але будь-кому зрозуміло, що одному працювати над таким проектом - то дурна ідея. Тому хочу познайомити вас із нашою, поки що маленькою командою:
Максим (Facebook) aka Cka3o4nuk - головний проектант. Саме він відповідає за геометрію та моделювання рами. Макс - мій перший і постійний замовник, з яким ми зварили багато різного та цікавого - наприклад титанову Fatty для фетбайку (вона доречі продається). Саме він може пояснити, чому ця підвіска працює саме так, а друга - інакше. Ну і звісно ж змоделювати раму таким чином, щоб вона не тріснула)) В моїх постах, тут та на X-bikers, ви бачили, що ми з ним робили раніше. Або ж bike of the day на https://www.vitalmtb.com/community/cka3o4nuk,31009/setup,37365?ptab
Павло (Facebook) - Спеціаліст по комунікації інженера та людини)) Шукає ресурси, гроші, виправляє помилки в тексті, переводить те що треба англійською і назад, а на наступних етапах - займатиметься рекламо та поширенням інформації про наше виробництво. 8 років ремонтував велосипеди, у вільний час - говорить в мікрофон на ДХ змаганнях, тому дехто з вас теж знає, хто це.
А тепер вгадайте, хто буде це все варити. Я давно варю рами для себе, для тестів та інколи - для замовників. Маю велику кількість обладнання, варю аргоном з 2013 року , а "професійно" ламаю велосипеди з вересня 2002 року (коли зібрав свій перший тріальний велосипед) . Ну і багато хто з велодвіжу знає мене, бо я реанімував їм рами і вони ще жили після цього))
І отакою скромною компанією ми і починаємо наступний етап.
Максим попрацював над геометрією і ось що ми отримали:
reach 455mm
stack 608 mm
seat tube length - 415 mm
top tube horizontal 570mm
head tube angle 63*
seat tube angle 79*
head tube length 90mm
wheel base 1245mm
chainstay length 446mm
bottom braket drop 32mm/20mm (29/27.5)
fork offset 44 mm
recomended fork a2c 570mm
Це базова геометрія.
Звичайно деякі з параметрів можна міняти під конкретного замовника Reach, довжину підсиділа , кут рульового стакану і т.д. Ви можете написати свої побажання, а Максим це прорахує і скаже, чи вплине це на раму та її поведінку та як саме.
Матеріал рами 6082 Т6 (аналог 6061)
Приблизна вага рами буде відома після моделювання, але думаю що вони має запросто вписатися до 4,5 кг. Чому так багато? Це з запасом, адже основний акцент на міцність. Також не буде батованих труб - всі труби зі стінкою 2 мм
Наступний етап це моделювання всієї рами і вузлів. Після того як всі робочі креслення будуть готові, ми переходимо до практичної частини - це купівля необхідної кількості матеріалу та токарно-фрезерні роботи. Саме перед цим етапом ви маєте можливість за стрибнути в наш потяг і замовити свою власну раму. Тому починайте складати гроші в скриньку для того, щоб внести авансовий платіж після презентації 3D моделі. Орієнтовна вартість на даному етапі коливається від 800 до 1000$, залежно від кількості охочих та зміни цін на сировину в процесі. Передплата складатиме близько 30%. Також подумайте, які із названих вище параметрів ви б хотіли під коригувати під себе.
Далі буде!
І для "продвинутих" пару графіків підвіски з програми linkage
На сайте с 05.07.2007 Репутация: 206
Сообщений 2443 Пол: Мужской(23)
Город: Харьков
Стиль: MTB:Downhill Байк: яркий
3 мар 2019 в 13:21
Офигенно. Если будет вопрос о других видов рам, я бы хотел видеть по типу дартмур шайн (у него очень удобная для меня, стрито дертера - подвеска и ее работа) Но пробелма лишь в том, что верхняя труба короткая 550 мм мало, 570 нужно минимум)
На сайте с 23.04.2011 Репутация: 121
Сообщений 775 Пол: Мужской(29)
Город: Харьков
Стиль: MTB:Enduro
3 мар 2019 в 14:52
glukchetay писал(а): хартейлы
Romaniuk писал(а): Приблизна вага рами буде відома після моделювання, але думаю що вони має запросто вписатися до 4,5 кг. Чому так багато? Це з запасом, адже основний акцент на міцність. Також не буде батованих труб - всі труби зі стінкою 2 мм
то есть расчетов прочности нет? или баттированные трубы недоступны?
Нужно на кочке и веломании написать. Там точно 2-3 рамы закажут
Обувь под топталки, Hope v4, BY Revive - [ Ссылка ]
На сайте с 25.10.2005 Репутация: 390
Сообщений 1613 Пол: Мужской(37)
Город: Lviv
Стиль: MTB:DirtJumping Байк: Elements Titanium+Fox 831 & Scutum+66RC2X
3 мар 2019 в 16:06
cola писал(а): Офигенно. Если будет вопрос о других видов рам, я бы хотел видеть по типу дартмур шайн (у него очень удобная для меня, стрито дертера - подвеска и ее работа) Но пробелма лишь в том, что верхняя труба короткая 550 мм мало, 570 нужно минимум)
Буде ,але згодом, є початок напрацювань, але бракує вільного часу і ще більше бракує інвестицій/фінансування.
А ти про старий Shine говориш? Новий досить довгий Reаch 424 мм. І довжина ТТ - не коректний показник розміру: поміняй ростовку, поміняй кут підсидільної труби і ТТ вже поміняється, і Річ залишиться той самий. Он 26 Плеєр має Річ 425 мм - ці дві рами по суті однакові, але ТТ у шайна 547 мм, а у Плеєра 577 і це через те, що вони підсидільну трубу змістили вперед, щоб підвіска не била по трубі.
Yue писал(а): то есть расчетов прочности нет? или баттированные трубы недоступны?
А який може бути розрахунок міцності, якщо ще 3Д модель навіть не готова. А впринципі теоретичний розрахунок - це не панацея, лише реальні випробування часом покажуть всі плюси і мінуси, крім того мінусів я надивився за 5+ років при ремонті різних рам, як дешевих так і дорогих і всі вони ломаються, які б теоретичні розрахунки не робилися, звичайно відсоток різний, але... Весь минулий сезон тестував https://x-bikers.com/forum/show_topic.php?id=112964
А батованих труб наразі не буде, бо їх навідміну від тих що плануються використовуватися немає в Україні. Звичайно не проблема замовити партію труб, але це все $$$ і остаточна вартість кінцевого продукту. Якщо дуже клієнт хоче я можу зробити титанову таку саму раму, яка буде і легша і міцніша, але про вартість в 1000$ тут навіть немає чого заікатися, але якщо є бажаючі, то будь-ласка, я готовий приймати замовлення на титанові рами. Скоро буде одна тема...
Yue писал(а): Нужно на кочке и веломании написать. Там точно 2-3 рамы закажут
це точно не зараз, для москалів буде окрема, навіть, вартість...
На сайте с 25.10.2005 Репутация: 390
Сообщений 1613 Пол: Мужской(37)
Город: Lviv
Стиль: MTB:DirtJumping Байк: Elements Titanium+Fox 831 & Scutum+66RC2X
3 мар 2019 в 16:22
tremolo писал(а): а почему бы на токарнике не сымитировать его?
Для чого? Щоб зкинути пару грам і підняти вартість, умовно на ~100$
Yue писал(а): Желаю терпения и твердости при движении вперед.
На сайте с 23.04.2011 Репутация: 121
Сообщений 775 Пол: Мужской(29)
Город: Харьков
Стиль: MTB:Enduro
3 мар 2019 в 16:31
Romaniuk писал(а): для москалів буде окрема, навіть, вартість...
Они будут брать при цене около 1000 точно. Но дороже и с таким весом ... Там же есть предложения от Тритона и Торосвело. Кувалду брали из-за цены, не в последнюю очередь.
Обувь под топталки, Hope v4, BY Revive - [ Ссылка ]
На сайте с 25.10.2005 Репутация: 390
Сообщений 1613 Пол: Мужской(37)
Город: Lviv
Стиль: MTB:DirtJumping Байк: Elements Titanium+Fox 831 & Scutum+66RC2X
3 мар 2019 в 18:16
Yue писал(а): Они будут брать при цене около 1000 точно. Но дороже и с таким весом ... Там же есть предложения от Тритона и Торосвело. Кувалду брали из-за цены, не в последнюю очередь.
Ти зараз говориш про абсолютно різні рами і абсолютно інші цінові діапазони, ні Торес ні Трітон сюди не вписується. А з Кувалдою і так ясно), хоча Антон молодець, пробує щось робити і зараз в нього є новий проект..
На сайте с 25.10.2005 Репутация: 390
Сообщений 1613 Пол: Мужской(37)
Город: Lviv
Стиль: MTB:DirtJumping Байк: Elements Titanium+Fox 831 & Scutum+66RC2X
4 мар 2019 в 13:39
Kenny_84, це питання до Макса Cka3o4nuk - він в нас тєнарь по тих питаннях.
На сайте с 22.04.2013 Репутация: 152
Сообщений 1244 Пол: Мужской(37)
Город: Николаев
Стиль: MTB:Enduro Байк: Ice Cream Truck
4 мар 2019 в 13:54
ребят могу ответить вам честно по моему скромному мнению это в корне не верное решение
можно ли это реализовать?
несомненно
но представьте себе что в раму расчитанную на вилку ходом 170-180 втыкается трейловая вилка на 140
плюс вы опять же сзади пусть получается теже 140-130 хода
каретка проваливается на очень много (40мм)
скомпенсировать можно но характеристики итоговой подвески оставят желать сильно худшего (прежде всего педалькик и антикват изменяться сильно)
как ни крути а хорошее решение не может быть универсальным
рама имеет и так изменяемую геометрию под 29 и 27.5 а так же 27.5 плюс колеса и переключения на 2 режима работы подвески без изменения геометрии 160 и 175мм
чем больший диапазон измениний заложен , тем хуже все относительно более целенаправленных решений.