На сайте с 09.02.2016 Репутация: 0
Сообщений 5 Пол: Мужской(27)
Город: Львов
Стиль: MTB:Freeride
9 фев 2016 в 11:13
Всем привет, помогите с тормозами...кароче протекает 3 поршня в калипере..есть эти сальники на поршни...но как поменять? Как поршни винуть? Подскажите пожалуйста!( извините за ошибки, не очень хорошо знаю Русский..пишу и общаюсь на Украинском! ) спасибо!
На сайте с 03.05.2011 Репутация: 127
Сообщений 243 Пол: Мужской(28)
Город: Полтава
Стиль: MTB:Urban Freeride
9 фев 2016 в 11:22
Андрій124, поршня треба видавлювати зсередини, томущо поршня дуже крихкі та можуть надколюватися, якщо намагатися їх витягнути(можна трохи їх видавити гальмівною ручкою, коли гальма зібрані, наприклад, або можна компрессором їх видавити. тут складність буде лише в тому, що, коли видавиться один поршень, треба буде закрити цей отвір, щоб видавити другий) коротше кажучи тобі треба під'єднати до порту прокачки або шприц з якоюсь рідиною(ну я спочатку видавлював гальмівною рідиною, але після того, як мені в обличча бризнуло гальмівною рідиною(знаю, бовдур) вирішив далі видавлювати звичайною водою, але потім необхідно досконально висушити та продути всі канали для проходження рідини), але шприцом звичайним прийдеться повозитися. Всі отвори закривав просто пальцями, можливо тому і довго возився з цим всим, навіть брата просив, щоб він давив на поршень, а сам затискав отвори. Або можна під'єднати компрессор до порту прокачки та накачувати каліпер, поки поршня не повилітають сподіваюся, що пояснив зрозуміло
Руководитель конструкторского отдела, сооснователь компании RevolENG group
Разработка, прототипирование и изготовление нестандартных изделий и оборудования, изготовление пластиковых изделий
На сайте с 09.02.2016 Репутация: 0
Сообщений 5 Пол: Мужской(27)
Город: Львов
Стиль: MTB:Freeride
9 фев 2016 в 11:32
Тобто коли тормоза зібрані потрібно повидавлювати поршні , потім розкрутити сам каліпер і витягнути поршні повністю..тоді поміняти сальники і назад їх просто вставити туди? Там вони якось защолкуються?
На сайте с 03.05.2011 Репутация: 127
Сообщений 243 Пол: Мужской(28)
Город: Полтава
Стиль: MTB:Urban Freeride
9 фев 2016 в 11:37
Андрій124, ну впринципі можна вставити між поршнями якусь тонку проставку, щоб вони вилізли рівномірно, потім розібрати каліпер та видавлювати вже з кожної половинки поршня, так буде простіше та швидше в домашніх умовах при відсутності компрессора
Руководитель конструкторского отдела, сооснователь компании RevolENG group
Разработка, прототипирование и изготовление нестандартных изделий и оборудования, изготовление пластиковых изделий
На сайте с 03.05.2011 Репутация: 127
Сообщений 243 Пол: Мужской(28)
Город: Полтава
Стиль: MTB:Urban Freeride
9 фев 2016 в 11:43
Андрій124, просто поставиш сальники, їх треба змочити в гальмівній рідині при встановленні(в якості змазки), потім руками просто вставити поршня, вони повинні нормально вставлятися(вставляти краще так, щоб поршня були в рівень з поверхнею каліпера, щоб потім при прокачці гальм не розводити їх)
Руководитель конструкторского отдела, сооснователь компании RevolENG group
Разработка, прототипирование и изготовление нестандартных изделий и оборудования, изготовление пластиковых изделий
На сайте с 03.05.2011 Репутация: 127
Сообщений 243 Пол: Мужской(28)
Город: Полтава
Стиль: MTB:Urban Freeride
9 фев 2016 в 12:36
Андрій124, щодо цього не скажу, але не раджу, так як це масло буде контактувати з дотом, а як воно себе там повере це хто зна... краще просто дотом змочити
Руководитель конструкторского отдела, сооснователь компании RevolENG group
Разработка, прототипирование и изготовление нестандартных изделий и оборудования, изготовление пластиковых изделий
На сайте с 03.08.2011 Репутация: 293
Сообщений 935 Пол: Мужской(31)
Город: Киев
Стиль: MTB:Downhill Байк: Барахолится
9 фев 2016 в 14:31
Андрій124, в домашних условиях лучше всего на собраных тормозах максимально выдавить поршня просто понажимав на тормоз...только смотри а то обычно 1-2 поршня всегда выходят больше чем остальные...просто придержуй их пока не вылезут остальные...потом раскручиваеш калипер и пальцами вынимаеш поршня... при сборке советую в места где поршень капнуть дота, а сальники смазать густой силиконовой смазкой для супортов (я покупал в мото магазе, он более клейкая сем обычная смазка для сальников), это упростит сборку и поршня будут дольше ходить плавно и не залипать...установка должна быть без особых усилий, если не лезет лучше выйми и глянь почему т.к. можеш "закусить" сальник и сальник выкинеш
ТО и ремонт велосипедов, вилок, амортизаторов, прокачка тормозов, анодировка деталей, токарные и фрезерные работы в Киеве и по Украине
На сайте с 13.03.2010 Репутация: 63
Сообщений 5 Пол: Мужской(32)
Город: Тернопіль
Стиль: MTB:Freeride Байк: Bmc superstroke 01
10 фев 2016 в 20:56
спочатку треба розібрати на дві частини щоб витягнути найкраще використати компресор(або на крайняк насос,але без помічника не обійтись),резинову трубку приставляєш до отвору(вхід рідини в каліпер),сам каліпер(точніше одну з його частин)ставиш на резину,так щоб вона закривала отвір,після того як вийде один поршень,отвір від нього також закрити резиною поршні летять далеко,тому бажано чимось прикрити їх шоб порші норм зайшли резинки можна змазати силіконовим маслом(продається в магазині радіо техніки) сам витягував таким методом,все ок силіконове масло+дот ніяких проблем після того як витягнув поршні треба подивитись чи немає на них повздовжніх задирів,де вони рухаються в сальниках,якщо вони є,то заміна сальників нічого не вирішить,треба полірувати самі поршні(якщо царапини глибокі,то тільки заміна)