На сайте с 13.04.2009 Репутация: 174
Сообщений 321 Пол: Мужской(34)
Город: Днепропетровск
Стиль: MTB:Downhill Байк: Ferrari
26 ноя 2013 в 15:23
Всем привет, солкнулся с маленькой проблемой! Значит имеються тормоза Avid Code 2010 года, покупал новыми и катал по назначению 2-ва года. В последнее время начала барахлить ручка, а вернее вот тут
Суть вопроса, реально поменять ремкомплект в домашних условиях???? И с какими сложностями могу столкнуться????
Очень интересует мнение тех людей у кого данные тормоза есть/были и те кто менял этот комплект!!!
На сайте с 04.02.2011 Репутация: 564
Сообщений 3255 Пол: Мужской(26)
Город: Ужгород
Стиль: MTB:Freeride Байк: YT TUES+Boxxer
26 ноя 2013 в 15:31
реально. основная проблема. надо смазать новый комплект резинок, и смазывать надо спец смазками. ( хотя кто-то совал туда силикон, и говорят ничего страшного не было ). ручка разбирается довольно таки просто.. главное иметь, удобный сьемник стопорных колец. и разбирается вся туда довольно таки очень просто.
На сайте с 07.01.2013 Репутация: 164
Сообщений 581 Пол: Мужской(45)
Город: Мукачево
Стиль: MTB:Street
26 ноя 2013 в 17:21
[/skript писал(а): ]а от так ні в якому разі робить не можна.
я тоже такої думки! Маю в планах переборку своїх тормозів, і є думкка на якусь вісь намотати кусок мікрофібри і трохи пасти для полірування поверхні компакт дисків і все трошки полірнути всередині до стану "зеркала", бо при попередній розбірці бачив що все таки трохи стрираеться гумовий поршень. Напевно мікрочастинки бруду і всього іншого потрохи подряпали циліндр поршня і додаткова поліровка для подовжнення життя гумового поршня не завадить. Але нульовкою це дійсно ситуацію не покращить, а навпаки дуже погіршить и вкоротить життя гумового поршня в рази.
На сайте с 14.08.2012 Репутация: 186
Сообщений 1380 Пол: Мужской(53)
Город: Київ
Стиль: MTB:Urban Freeride Байк: да. є.
26 ноя 2013 в 19:58
корпус циліндра в середині, як я розумію, має бути сплав алюма а не сталь. (якби виробник про вас турбувався, він би наніс тонкий слой пластику) якшо алюм гондурасить мотором, зеленою з великою кількістю масла а не в суху (в суху треба доводить) то трохи не рівномірно час / сила обробки і циліндр буде не рівного діаметру по всій довжині а вихлять
Костярик писал(а): внутри срам очень плохо обрабатывает
незнаю, не бачив. якшо в середині сліди токарки / фрези і ніякої доводочної обробки тоді оброблять треба. але не поліровкою. а шкура по крупніше і не довго. потім менша шкура, ітд. бо якшо слабозернистою обробкою значну товщину знімать то не рівномірність знятого слою буде дуже дуже дуже велика. якшо абразивність спадаюча толді внесена нерівномірність буде мінімальна. тобто лізти туди із наждаком треба в самому крайньому випадку, коли є потреба саме в цьому.
якшо внутрішня поверхня в стані близькому до ідеального - її чіпать не слід. якшож гума ходить туго - її і зточи чи змаж. якшо обидві поверхні глянець то площа максимальна, тертя максимальне. якшо одна із них мат - площа менша але для збереження герметичності зжимать їх треба сильніше. собі я трохи знявби зовнішній діаметр гумки.