На сайте с 14.01.2018 Репутация: 1
Сообщений 1 Пол: Мужской(24)
Город: Киев
Стиль: MTB:Freeride
21 сен 2020 в 10:38
Ребят, привет! Подобной темы на форуме не наблюдал, а это вроде как актуально по сей день. Думал покрасить раму своего подвеса порошковой краской и встал вопрос как качественно защитить узлы (посадочные под подшипники, каретка, рулевая) от пескоструя и самого порошка. Есть примерные догадки (шайбы/болты), но есть конские размеры к примеру рулевой стакан, каретка. Собственно кто уже с этим сталкивался и кто как к этому подготавливался?
На сайте с 23.07.2012 Репутация: 267
Сообщений 2466 Пол: Мужской(31)
Город: Північний
Стиль: MTB:Enduro Байк: Яскравий
21 сен 2020 в 11:02
Zassy писал(а): посадочные под подшипники
заклеюються малярним скотчем, його піскоструй не пробиває, в каретку можна вкрутити старі чашки з каретки під квадрат, в рульову якісь старі чашки поставити, або знову ж малярним скотчем. Після пофарбування порошок може на стиках металу з малярним скотчем чи іншими заглушками зробити нарости, можливо прийдеться підрізати фарбу трошки там, якщо буде заважати зборці всього назад.
На сайте с 23.07.2012 Репутация: 267
Сообщений 2466 Пол: Мужской(31)
Город: Північний
Стиль: MTB:Enduro Байк: Яскравий
21 сен 2020 в 12:39
dentrial7, хз, хз, можливо все залежить від розміру піщинок та тиску на пістолеті. В Житомирі віддавав передній трикутник демо 8 на порошкову покраску, малярний скотч пережив і зберіг всі посадочні. Загуглив, не всякий малярний скотч підходить, є спеціальний для абразивної обробки, який і витримує піскоструй
На сайте с 21.12.2009 Репутация: 409
Сообщений 1361 Пол: Мужской(72)
Город: Київ (Golosiiv hills)
Стиль: MTB:Freeride Байк: Хітова Сесія чи Сесія Хітова.)
22 сен 2020 в 09:30
новичок писал(а): заклеюються малярним скотчем, його піскоструй не пробиває, в каретку можна вкрутити старі чашки з каретки під квадрат, в рульову якісь старі чашки поставити, або знову ж малярним скотчем. Після пофарбування порошок може на стиках металу з малярним скотчем чи іншими заглушками зробити нарости, можливо прийдеться підрізати фарбу трошки там, якщо буде заважати зборці всього назад.
новичок писал(а): dentrial7, хз, хз, можливо все залежить від розміру піщинок та тиску на пістолеті. В Житомирі віддавав передній трикутник демо 8 на порошкову покраску, малярний скотч пережив і зберіг всі посадочні. Загуглив, не всякий малярний скотч підходить, є спеціальний для абразивної обробки, який і витримує піскоструй
новичок, займаюсь порошковою і скажу щоб збити стару краску з рами, треба щоб був сильний напор вильоту. і бумажний малярний скотч, пробиває миттево. треба всі посадочні, різьби, закривати металом. і в печі де запікається рама, температура регулюється від 170 - 230 градусів . навіть якщо заклеїш скотчем після пісочки , скотч там просто згорить. Ссылка
На сайте с 23.07.2012 Репутация: 267
Сообщений 2466 Пол: Мужской(31)
Город: Північний
Стиль: MTB:Enduro Байк: Яскравий
22 сен 2020 в 16:58
jeka_kit, що що, а з пічки діставали при мені, не згорів) Та й посадки промів були в тому стані, як і до покраски і скотч тей я звідти ще весело віддирав, бо клей після прогріву досить непогано схопився. Конкретно в моєму трикутнику деми скотчем були захищені посадочні промів шарніру нижніх пер і замотані чашки рульової. Ну і шар заводської фарби був досить тонким. Хоча зважаючи на досвід співпраці з майстрами по хб, які самі не зовсім чесно розповідали про процес і трохи підкосячували, мб мій трикутник і не пісочили) В Україні можливо все)
На сайте с 06.02.2011 Репутация: 350
Сообщений 336 Пол: Мужской(35)
Город: Лодзь
Стиль: MTB:Freeride
22 сен 2020 в 18:43
в магазине крепежа покупал шайбы и гайки и 1 длин шпильку или болты дешевые скручивал и все.
никакие скотчи и т д и т п. сам иногда пескоструил на работе.