4 янв 2015 в 13:59
Весь час хотів написати історію своїх велосипедів, але думав, що ще мало чого поміняв щоб писати щось подібне.)
Але останнім часом стало дуже скучно і я вирішив що прийшов час
Щоб не було багато помилок буду писати українською
Починав я не як всі з трьохколісних зайчиків гноміків і т.д.)
Починав я з 2 колісного корита з 2 малими колесами які причіплялись десь до задньої осі чи до чого непамятаю Сканера немаю прийшлось фоткати фотку)
В 2005 році я вирішив що хочу нормальний «ровер»
Пішов з батьками на базар і вернувся вже на колесах. Це був якись «benetto» тіпа італійський.
На ньому почав зістрибувати з бардюрів і вчитись нормально кататись
Впродовж 7 років я його вбивав як міг, вкінці він вже на очах розвалювався)
Було вирішено продати його і купити бем.
В липні 2012 вже знайшов бмх, домовився з продавцем, зустрівся з ним подивився на той бем і домовився шо на наступний день принесу йому гроші, але вечером чимось отравився мене забрали в лікарню і зробили якусь операцію, ще досі толком не розумію шо там було не так, ну але розповідь не про це.
Після операції мені пів року не можна було давати на тіло сильні нагрузки. Це була повна печаль
Радувало тоді ,що знайомий купив собі бмх і я часто брав покататись)
Сидячи зимою я випадково побачив якись ровер з «одною зіркою» це був простий мтб з успоком, але тоді я ше не уявляв шо таке можливе) мені почались подобатись велосипеди такого виду і тоді я зрозумів що повезло мені що тоді зробили операцію і я не купив бмх, я це назвав долею)
Весною був куплений Fort Explosion
Мому щастю не було меж)
Багато хто памятає що пів весни 2013 лежав сніг і я тоді катався на ньому по хаті
На початку літа я зрозумів що потрібно ставити успок, тоді якраз зарегався на іксах)
Ціле літо я катав
Я любив політати в довжину, але дуже боявся брати прольоти без стола
На початку осені щоб побороти цей страх я почав рити свою трасу) все починалось з 1 прольота на 1 метр) прольот збільшувався і до початку зими він вже мав 7 метрів))
Кінцевий вид форта
Зимою прямо після нового року я вирішив перебрати байк і розкрутивши каретку я побачив що різьба кареточного вузла посипалась як сніг.
Я був в розпачі на нову раму майже не було грошей та й новий рік не було як доставити її швидко до Львова, і тут мені повезло) мій друг поміняв свій кантрійний спеллі на кокаїн) Я йому подзвонив і ввечері кокаїн стояв в мене дома.
Покатавши пару днів на ньому з старою рст з форта я поставив marzocchi 55 rs 09 року. Я був щасливий)
Докінця зими катав так, весною 8 березня зламав праве зап*ястя, місяць в гіпсі і ще місяць реабілітації і я знову на колесах))
В червні здається друг продавав свою раму maggelan polar x super man і я вирішив купити його собі через те що кокаїн був довгий, низький і мені взагалі не було зручно на ньому
Зібрав магелан і катав не знаючи горя) не забував про апгрейди
Осіннім днем вирішив перебрати байк і найшов на магелані 2 тріщини на перах)
Покатавши ше на магелані чуть не угробивши його я зрозумів шо треба нову раму.
Пересідати знов на хт я не хотів і вирішив шо час збирати підвіс)
Випросивши в мами 2.5 к я купив Banshee Chaparral 2 року)
Зимою перед нр дав другу проїхатись на ньому і він зламав мені пітуха) Новий рік це невезучий для мене час)
Щоб хоть якось катати на нр я взяв пітух з магелана і шнурками привязав його до рами
Після нр вирішив що треба робити сінгл спід) аморт накачав до 200 psi, зробив сінгл, так зараз і катаю) В планах на найблище майбутнє поставити нормальний аморт і передній тормоз вроді все) ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
і так зі скуки хочу продовжити минулорічну історію своїх байків і катання загалом
Хочу сказати що підвіс дав дуже сильний поштовх в розвитку катання
Минулорічна історія закінчилась на тому що я зламав пітуха і зробив сінгл спід, і продовжу я з того моменту
Довгих 3 тижні мені робили пітух і коли він приїхав прийшлось його доробляти бо він не хотів ставати в раму, і протримався цей стальний пітушок аж цілих 2 тижні і разом з пітухом прийшла напів смерть переклюку
І знову печалька, пізніше десь за тиждень поїхав до знайомого який за пару гривень вирізав болгаркою пітуха подібного до оргінального і він протримався здається 5 місяців
Дальше прийшла весна яка несла за собою запах болота і невернутих віпів
Весною по суті нічого цікавого не сталось, я катав і майже не падав
Літом катання стало набагато інтенсивнішим через купу вільного часу
Десь в кінці липня я перший раз побував в горах з байком
Сказати шо я прозрів це нічого не сказати, за 1 день катання в Буковелі, я получив більше досвіду в катанні ніж за пару місяців у Львові
Спускався я досить убого через напівпрацюючі тормоза, але загалом було весело і це був безцінний досвід
Після Буковелі бажання кататись було дуже великим, і я їздив в лісок практично кажен день
До кінця серпня нічого надзвичайно цікавого не було, лише в кінці я з друзями ще раз поїхав в Буковель, але на цей раз не так удачно, тому що на 3 спуску зачепив бордюр з землі і розлетівся переклюк
Одна з єдиних фоток в серпні
Потім почалось навчання, і поїздки в байкпарк стали рідшими
В жовтні я прийняв участь в 3 етапі Кубку Лева
На кваліфікації був 1 але на заїзді злетів ланцюг
І вже без ланцюга я я докотився до фінішу і про подіум вже не було мови, оскільки цього року було багато достойних суперників)
Вже на "закінчення" сезону в кінці жовтня наша весела компанія покотила в Пилипець
Оскільки там майже всі траси були або розриті бульдозером або в листі то прийшлось спускатись тільки по Горілазі
Спускався я мега-убого через майже повну відсутність тормозів, стримували мене джусі 5 які провалювались через повітря в системі і механіка Тектро позичена в знайомого, яка по суті і зупиняла мене)
Після Пилипця я катав мало через дуже противну погоду (Львівські знають)
Цілі дні йшов дощ і виїзджати катати бажання великого небуло, виходило лиш інколи виїхати в ліс або просто покатати по вулиці
За рік в байку змінилось небагато через фінансові проблеми а саме:
-замість руля da bomb bazooka я поставив nukeproff warhead
-замість покришок maxxis minion dhf я поставив maxxis high roller 2
-на заміну avid juicy 5,7 прийшли avid elixir cr
-також поміняв шатуни з truvativ stylo на prowheel моделі не памятаю
-і на заміну ушатаному sram x9 прийшла стара убога shimano sora
Загалом за рік
- підвищилась техніка катання
-я перші рази був в горах з байком
-не було серйозних травм, лише пару синяків
-я з друзями практично завершили рити нашу трасу (відео кину нижче)
-я нарешті навчився робити більш менш нормальний віп і ноу хенд який завжди хотів навчитись робити
Впринципі цим роком катання я задоволений і вже є плани на наступний рік:)
Ось відео траси (сильно застаріле, тому що на трасі появились 2 нові шори і декілька елементів вдосконалені)
І декілька веселих падінь
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ПРОДОВЖЕННЯ 2016
І так по традиції продовжую історію свого ровера і катання)
почався рік з перефарбування рами в синій колір, чекав я довго, так що зимою більше нічого цікавого не сталось крім пари покатух
Весною покатухи стали частішими
В червні здається були змагання з urban mini dh
І як зазвичай на змаганнях в мене все пішло не так, а іменно тріс пітух
Гонку я проїхав як небудь, лиш би проїхати, все трималось на соплях, тому швидко проїхати не вийшлоі як результат лише 6 місце
Літом ми покотили в пилипець на 2 дні, погода була чудова тому поїздка вдалась П.С. на правах реклами: Хостел біля підйомника топ, недорого і затишно якщо потрібно, в лс кину силку на власника
Дальше було катання, риття, риття, ще більше риття і каталова
В липні ми поїхали в буковель, катати по болоті було весело, падати ще веселіше
Дальше знов риття катання і риття)
Осінню не дивлячись на навчання, часто виходило виїхати покатати Також взяв участь в пісочно-болотній гонці в брюховичах
В жовтні здається ми здобули те, що хочуть всі трейл-білдери а саме бензопилу
З чудо пилкою робота йшла швидко і захоплююче
Дальше почались сніги і виходило покатати тільки по місту або на дьортах 1 раз вибрались в скейт парк, в паралонову яму
По трохи, за рік я витягнув байк на більш менш нормальний рівень, в кінці вага була 16.9 кг Після нового року я продав раму і на днях прийшла нова
Кінцевий компліт:
Рама – banshee chaparral Вилка- rs domain rc Аморт- x fusion vector air Тормоза- avid elixir cr Руль- nukeproof warhead Винос- fireeye Система- prowheel raid Педалі- fireeye hot candy Успок- handmade Зірка- cycledesign Ланцюг- sram 850 Касета- shimano Переклюк- shimano zee Манетка- sram x4 Втулки- da bomb head spim 135x 10, tatu bikes Обода- weinmann goliath Покри- maxxis Сідуха- syncros Підсиділ- uno Рульова- fsa the pig
Тепер купив нову раму і шукаю гроші на детальки які не підійшли з старого велосипеда
силка на групу команди, де є всі новини з трейлу і покатух Ссылка
Ніби все ДАЛІ БУДЕ…надіюсь
|