[ Поиск ] [ Регистрация ] [ Пользователи ] [ Вход ]

  Список форумов ›››› Общий ›››› Просмотр темы

Как скрафтить раму.

  • (2 Страниц)
  • 1
  • 2

Автор Сообщение
 Анджей

На сайте с 22.05.2009
Репутация: 152
Сообщений 157
Пол: Мужской(33)
Город: Жидачов
Стиль: MTB:Freeride
Байк: горний
11 дек 2013 в 17:43

новичок,

Рама - це один з основних елементів велосипеда. Від матеріалу,  з якого вона виготовлена, залежить багато в чому сфера застосування велосипеда.

Матеріалом для виготовлення рами буває:

  • залізо (низькосортна сталь);
  • легована сталь;
  • алюмінієві сплави;
  • титан;
  • композитні сплави.

Залізні рами

Ці рами відрізняються великою вагою і низькою якістю. Виробники, що шанують себе, не використовують цей вид матеріалу. Але ось китайські й індійські фірми  з низьковуглецевої дешевої сталі роблять підробки під гірські байки або велосипеди для прогулянок, часто маркіруючи їх відомими назвами.

Сталеві рами

Завдяки добре освоєній технології обробки сталі з'явилася можливість надавати будь-якої форми трубам і забезпечити їх якісне зварювання. Тому такі рами часто мають "довічну" гарантію від виробника. Висока втомна міцність сталі дає їй можливість витримувати мільйони циклів навантаження. Показник пружності для сталі в три рази вище, ніж у алюмінію, і в два рази - ніж у титану. Висока міцність у поєднанні з великою пружністю дає можливість створювати тонкі жорсткі конструкції. Сталеві рами добре гасять вібрації. Це означає, що нерівності дороги на сталевому велосипеді відчувається набагато менше, ніж на алюмінієвому.

Для далеких поїздок із складними умовами велосипеди зі сталевими рамами вважаються оптимальними.

Алюмінієві рами

На даний момент різні сплави алюмінію - це найпоширеніший матеріал для виготовлення велосипедних рам. Серед достоїнств алюмінієвих рам низька вага, невисока ціна, висока жорсткість, збільшення ККД велосипедиста. Але ці рами мають ряд недоліків, наприклад, вони погано гасять вібрації, вони руйнуються "без попередження" накопичуючи втому, вони раніше зношуються, чим сталеві рами.

Виробники прагнуть добитися красивого дизайну велосипеда, а також компенсувати негативні властивості жорсткості сплавів алюмінію, понизити вагу, не зменшуючи міцності. Це призводить до використання алюмінієвих труб різної форми. Вони можуть бути овальні або прямокутні в перерізі.

Титанові рами

Титан поєднує в собі переваги алюмінію і сталі -  легкість і твердість. Титанові рами важать приблизно на 40% менше, ніж сталеві. Цей матеріал абсолютно не схильний до корозії. Але у виробництві велосипедних рам велику роль грає не міцність, а жорсткість. Якщо порівнювати титан і сталь, то у титану жорсткість в два рази менша, ніж у сталі. Це означає, що титанова труба того ж розміру і форми що і сталева, важитиме на 40% менше, але і прогинатися при однаковому навантаженні буде в два рази більше. Щоб досягти добрих результатів при виготовленні титанових рам, потрібно збільшити діаметр труб і зменшити товщину стінок. Це дасть 20% перевагу у вазі і надасть достатньої жорсткості. Є два основні сплави велосипедних рам, що використовуються при виробництві:  3A1/2,5V і 6A1/4V, які відрізняються відсотковим вмістом ванадію і алюмінію.

Титанові рами мають багато переваг, можуть вірно служити довгі роки (що виправдовує їх високу ціну) але за умови, що при обробці титану була точно дотримана технологія виробництва.

Карбонові рами

Вуглепластик відрізняється високими механічними властивостями. Він у п'ять разів легший, ніж сталь. При цьому має жорсткість і міцність, які в кілька разів перевищують ті ж показники у сталі. Рами роблять з армованого вуглепластика. Волокна розташовують у напрямку дії майбутніх навантажень, обволікують їх пластиком, і піддають термічній обробці усю конструкцію.

Карбонові рами відрізняються найменшим терміном служби у порівнянні з рамами із сталі, титану або алюмінію.

 

ресурс https://www.velotranzit.com/61-z-chogo-vygotovlyayut-ramy-dlya-velosypediv.html



КУПИ ЖЕЛЕЗО!!! КУПИ ЖЕЛЕЗО!!! КУПИ ЖЕЛЕЗО!!! КУПИ ЖЕЛЕЗО!!!

[ Ссылка ]
Cсылка на пост
+4
 Solovey

На сайте с 20.08.2010
Репутация: 108
Сообщений 454
Пол: Мужской(25)
Город: Украина
Стиль: MTB:Freeride
Байк: NS
11 дек 2013 в 17:44

Сильный Стрелок, браво!smiley-good.gif

Cсылка на пост
0
 peacedeath

На сайте с 26.05.2011
Репутация: 372
Сообщений 2649
Пол: Мужской(28)
Город: Чернигов
Стиль: MTB:Freeride
Байк: Чёрный,как моё сердце
11 дек 2013 в 22:12

Анджей,
[+] статейку писал какой-то профан, прокоментирую на примере стали

Анджей писал(а):
низьковуглецевої дешевої сталі

неправда,ашаны и украины делают из углеродистой конструкционной стали повышенного качества
Анджей писал(а):
Завдяки добре освоєній технології обробки сталі з'явилася можливість надавати будь-якої форми трубам

гнутые и переменной толщины трубы применяются только на ашанах
на нормальных стальных рамах к трубам применяют только баттинг, он снижает вес мало снижая прочность трубы
Анджей писал(а):
ому такі рами часто мають "довічну" гарантію від виробника

интересно какие?
Анджей писал(а):
Висока міцність у поєднанні з великою пружністю дає можливість створювати тонкі жорсткі конструкції

а это вообще взаимоисключающие параграфы
Анджей писал(а):
Для далеких поїздок із складними умовами велосипеди зі сталевими рамами вважаються оптимальними.

только если это очень тонкостенная кантрийная хромолька, иначе ты увезёшь на пару кило вещей меньше.


новичок, долговечность-это не то-же самое, что и прочность.
например недавно на покатухе Макс правил одному парню седло со скрюченными в говно титановыми рамками-они поддались через пару ударов кистью, а я стальные рамки лавсита равнял в тисках полу-метровым разводником, и они до сих пор ровные

Мой вело бложек [ Ссылка ]
Cсылка на пост
0
 Анджей

На сайте с 22.05.2009
Репутация: 152
Сообщений 157
Пол: Мужской(33)
Город: Жидачов
Стиль: MTB:Freeride
Байк: горний
11 дек 2013 в 22:27

peacedeath, ту статєйку можна оспорювати 100500 раз і без толку....я хотів сказати,що в порівнянні титану і сталі то я за друге. все решта так чисто почитатиsmiley-ad.gif

КУПИ ЖЕЛЕЗО!!! КУПИ ЖЕЛЕЗО!!! КУПИ ЖЕЛЕЗО!!! КУПИ ЖЕЛЕЗО!!!

[ Ссылка ]
Cсылка на пост
0
 новичок

На сайте с 23.07.2012
Репутация: 267
Сообщений 2466
Пол: Мужской(31)
Город: Північний
Стиль: MTB:Enduro
Байк: Яскравий
11 дек 2013 в 22:43

Анджей,
Анджей писал(а):
Щоб досягти добрих результатів при виготовленні титанових рам, потрібно збільшити діаметр труб і зменшити товщину стінок. Це дасть 20% перевагу у вазі і надасть достатньої жорсткості.
 и того если сделать титанувую и стальную рамы равными по весу то титановая будет крепче. но за цену той титановой рамы можно сделать не одну стальную и того вывод- зачем мучать мозг... смысл в том что если делать изделия равными по масе то титановая будет крепче. Не надо сравнивать (образно) 200 г титана и 1 кг стали . Но это лично мое мнение smiley-ab.gif

Мрія не горить
Крим-Україна, держава єдина!!!

Cсылка на пост
0
 Анджей

На сайте с 22.05.2009
Репутация: 152
Сообщений 157
Пол: Мужской(33)
Город: Жидачов
Стиль: MTB:Freeride
Байк: горний
11 дек 2013 в 22:53

новичок,
Анджей писал(а):
Якщо порівнювати титан і сталь, то у титану жорсткість в два рази менша, ніж у сталі. Це означає, що титанова труба того ж розміру і форми що і сталева, важитиме на 40% менше, але і прогинатися при однаковому навантаженні буде в два рази більше.


думаю у випадку з рамами вага не буде сильно скакати,бо їх би просто напросто не робили...

КУПИ ЖЕЛЕЗО!!! КУПИ ЖЕЛЕЗО!!! КУПИ ЖЕЛЕЗО!!! КУПИ ЖЕЛЕЗО!!!

[ Ссылка ]
Cсылка на пост
0
 новичок

На сайте с 23.07.2012
Репутация: 267
Сообщений 2466
Пол: Мужской(31)
Город: Північний
Стиль: MTB:Enduro
Байк: Яскравий
11 дек 2013 в 22:58

Анджей, мы говорили о самоваре, рам серийных стальных кажись не так много, так как вес не очень, и по этому хромоль и алюминий частоиспользуемые. Да и берут сталь не смотря на вес а смотря на цену и остальные характеристики. Сталь в многом превосходит титан , а оссобено в цене

Мрія не горить
Крим-Україна, держава єдина!!!

Cсылка на пост
0
 peacedeath

На сайте с 26.05.2011
Репутация: 372
Сообщений 2649
Пол: Мужской(28)
Город: Чернигов
Стиль: MTB:Freeride
Байк: Чёрный,как моё сердце
12 дек 2013 в 00:18

новичок писал(а):
мы говорили о самоваре, рам серийных стальных кажись не так много, так как вес не очень, и по этому хромоль и алюминий часто...

кагбэ хромоль-это сталь леггированная хромом и молибденом

Мой вело бложек [ Ссылка ]
Cсылка на пост
0
 новичок

На сайте с 23.07.2012
Репутация: 267
Сообщений 2466
Пол: Мужской(31)
Город: Північний
Стиль: MTB:Enduro
Байк: Яскравий
12 дек 2013 в 00:28

peacedeath, изначально говорили о простой стали, с которой раму сделали. 

Мрія не горить
Крим-Україна, держава єдина!!!

Cсылка на пост
0
 Hemen

На сайте с 12.03.2013
Репутация: 54
Сообщений 390
Пол: Мужской(25)
Город: Свалява
Стиль: MTB:DirtJumping
Байк: Ns sub + Dj2 07
12 дек 2013 в 01:25

новичок писал(а):
изначально говорили о простой стали, с которой раму сделали
мені здається що це навіть не сталь!!!

Pafosko писал(а):
Папа, а шо лучче - пулімьот чи танк?©
Cсылка на пост
0
 R.U.S.L.A.N

На сайте с 10.03.2013
Репутация: 151
Сообщений 732
Пол: Мужской(26)
Город: Славянск
Стиль: Стритец
Байк: Slovyansk Machine Works
12 дек 2013 в 23:17

новичок писал(а):
титан крепче в 3 раза.

Титан, титан...
Сварить титан стоит немалых денег, это раз, во вторых титан почти нереально нормально сварить, о чем говорит хотя-бы то, что всем извесный Стелс зассыкает всю взлетную полосу топливом, прежде чем бак нагрееться и все шели будут зажаты.
 Варить рамы из титана у нас в стране я бы не пыталсяsmiley-crazy.gif

Если отвалилось, значит лишнее (с.)
Cсылка на пост
0
 RSA

На сайте с 13.06.2008
Репутация: 250
Сообщений 1731
Пол: Мужской(30)
Город: Жовті Води| Тернопіль
Стиль: Trial
Байк: street-trial 20" korch| Unicycle
12 дек 2013 в 23:39

R.U.S.L.A.N писал(а):
Варить рамы из титана у нас в стране я бы не пыталсяsmiley-crazy.gif

d-kzBDazgE8.jpg


rsa91.tumblr.com
Cсылка на пост
0
 peacedeath

На сайте с 26.05.2011
Репутация: 372
Сообщений 2649
Пол: Мужской(28)
Город: Чернигов
Стиль: MTB:Freeride
Байк: Чёрный,как моё сердце
12 дек 2013 в 23:45

R.U.S.L.A.N писал(а):
Стелс зассыкает всю взлетную полосу топливом, прежде чем бак нагрееться и все шели будут зажаты.

ср 71 же, только у этого самолёта могут быть критические дни

Мой вело бложек [ Ссылка ]
Cсылка на пост
+1
 R.U.S.L.A.N

На сайте с 10.03.2013
Репутация: 151
Сообщений 732
Пол: Мужской(26)
Город: Славянск
Стиль: Стритец
Байк: Slovyansk Machine Works
12 дек 2013 в 23:47

peacedeath, мпля, напуталsmiley-ab.gif сказываеться ночь подготовки к заваленному экзаменуsmiley-trololo.gif
RSA писал(а):

Что и требовалось доказать)


Анджей, а что это за прога?

Если отвалилось, значит лишнее (с.)
Cсылка на пост
0
 RESKO

На сайте с 15.04.2013
Репутация: 49
Сообщений 53
Пол: Мужской(42)
Город: Ивано-Франковск
Стиль: MTB:Street
Байк: Cannondale Trail
20 дек 2013 в 22:19

Очень понравилось. Только недавно о таком в мастерской разговаривали - чет парни не рискнули... опыта маловато.
Тебе - респект... очень круто. Далеко пойдешь!

Веломагазин-майстерня RESKO - Івано-Франківськ - resko.if.ua
Cсылка на пост
0
  [ Подписаться на ответы в данной теме ]

  • (2 Страниц)
  • 1
  • 2



ПОХОЖИЕ ТЕМЫ (сортировать по релевантности или по дате)
Посл. ответ Тема Автор Ответ. Просм.
17 фев 2015 в 00:00
  Как скрафтить ещё три АЛЮМИНИЕВЫХ рамы или второе пришествие КУВАЛДЫ! maxsaft137723
16 ноя 2007 в 00:00
  Стоит ли менять раму Stark Pusher на раму Norco 125? krok72146897
14 окт 2005 в 00:00
  Наклейки на раму Voenkomat98902
12 фев 2012 в 00:00
  раму или вилку?
  На страницу 1, 2
k_i_r_a2310173
8 дек 2011 в 00:00
  Как запоковать раму?
  На страницу 1, 2
MAVR2810078

  Список форумов ›››› Общий

  Форум:   







© 2003-2024 X-Bikers.com - горный велосипед, велотриал, фрирайд, стрит, дёрт, BMX
Размещение рекламы на сайте
Использование материалов без разрешения владельцев не допускается