Доброго вечора всім (хоча в мене він не дуже добрий
). Вперше стикнувся з ситуацією, коли всі косяки по купленому зпихують на мене. До цього завжди вдавалося домовитися з усіма, про компенсації і повернення. Зважаючи на рішучість данного продавця приймаю те що мене з самого початку хотіли кинути.
Ситуація така: катався я з зими 2014-го на 24" даблтреках, да й не парився. Але щось мені почало муляти і я вирішив повернутися на 26". Якраз почав на підвісі шатунами трохи по бордюрам діставати і плануються загальні модернізації для осучаснення велосипеда тому й вирішив що пора. Дивився на колеса дорогі і не дуже, в результаті натрапив на оголошення продажу
пари дартмур фортесів . Колеса прості, але й я не навалюю, а тому й вирішив трохи піти в іншу сторону від даблтреків.
Марік писал(а):
Рівні без яєць і вісьмірок . Шви не розійдені .
Досить важливий момент, але про це далі.
Вирішив я що треба брати, ну і як завжди то в мене буває- терміново, бо ж муляє
. Списалися, все наче як завжди і безпроблемно. Домовились про комплектацію, час відправки, ну і так як перед цим я купив інше 26" колесо (планував йому знайти в пару заднє, але так як не симетрично і ця пара потрапилась на очі- передумав за нього) з фінансами було трошечки туго, я вирішив взяти передплатою (фото є, репутація є, на люфт барабану він чесно вказав (то впринципі то норма для барабанів на кульках)), тому причин для тривоги я не бачив. Оплатив, отримав номер накладної і став чекати. Інтайм, як то буває, срок доставки на 1 день прогавив і замість запланованого 21 серпня, я отримав тільки сьогодні колеса....
Так як колеса оплачені, все що залишалося мені це забрати ну і перевірити чи не пошкодили на пошті. Якраз перед носом снували відправники автозапчастин, тому на більші огляди (а колеса ще й не чисті зовсім) сподіватися не приходилося. Вмнятин немає, інтайм круто справився, але увагу я звернув на вісімку зпереду і шум промів. Так як колесо без осі, а в руках точності не досягти- було вирішено йти додому. Барабан втулки був замотаний чимось, те я викинув, але засратий барабан не хотів чіпати...
Повернувся я додому, по дорозі втрапивши під дощ. Звернув увагу на засратість задньої втулки ,почав витирати. Помітив тріщину і одразу ж відписав продавцю. Тріщина на стику циліндра і зубця, сфотографувати складно, вирішив зняти барабан і зсередини легко все оцінити. Втулку колись я таку ж мав, тому розібрати її не склало проблеми. Заодно я дізнався що проми брудні і з люфтом, вісь саморобна. Всередині мене очікували конуси під кульки в ідеальному стані ну і тріщина довжиною на половину барабану. Це мене зовсім не потішило, але так як в планах була заміна втулки, я вирішив оглянути все інше. Ну і натрапив на дещо цікаве.
Марік писал(а):
Рівні без яєць і вісьмірок . Шви не розійдені .
згадував я про цю фразу з оголошення. Так от, шов на задньому колесі розійшовся. Що дуже цікаво, адже продавець писав що шви цілі. Швів всього два, по одному на колесо, а тому недогледіти складно. Ну і на передньому колесі дійсно вісімку знайшов, про що він теж писав що не було такого.
Забрав колеса я о 13.56 . Додому хвилин 15 ходу. Відписав за втуль йому о 14.20 . Тобто часу кататися і ламати в мене не було.
Відписав йому і отримав відповідь що такий стик це норма (варто згадати про те що в оголошенні писав про те що стики цілі) і взагалі шпицями можна зтягнути. Тут то я все зрозумів. Чому на передньому колесі є 8-ка , а на задньому немає (заднє завжди більшого навантаження отримує)? Чому він згадав відразу про шпиці? Відповідь очевидна- колесо мало ще більшу щілину в стику і його вже рівняли. Майже вирівняли, з встановленою покришкою помітити складно.
Про барабан отримав відповідь що він не бачив, а потім взагалі що це не його барабан, що це я тріснутий показую і цьому підтвердження те що я зняв його з втулки (в такому випадку якби я не знімав би його, певно отримав би відповідь що я тріснутого барабана поставив на колесо).
Стосовно промів- йому не люфтіло, значить все там чудово. При тому що руками відчувається деякий хід обойм одна відносно одної. Засратість всього як норма.
Таким чином обіцяна цілісність обода і отримана нецілісність- це норма. Втуль- це я нахімічив, ну і він просто молодець. А те що в нього в акк фотогалерея де він навалює, то не аргумент тому, чого ж колесу стало погано.
вк хбМої фото
Ось це брудне розгледіти було повністю складно, тому й вирішив зняти барабан
Скріншоти оголошення
Фото які мені надіслали
Переписка вже після отримання (до того там нічого цікавого не було)
-----------------------------------------------------------------------------------
фото чомусь зникли через декілька днів, певно заливати через фейсбук було не дуже розумно