На сайте с 21.12.2009 Репутация: 409
Сообщений 1360 Пол: Мужской(72)
Город: Київ (Golosiiv hills)
Стиль: MTB:Freeride Байк: Хітова Сесія чи Сесія Хітова.)
20 ноя 2016 в 00:30
снова к нам попадают уникальные ремонты.треснула алю.рама на соединении с карбоновым пером,извлекли из запресованного вклееного соединения карбоновое перо,сразу поменял башинг на амортизаторе который люфтел.свариваем трещину,вырезаем пластины усиления варим,протачиваем посадочные места под чашки каретки,вклеиваем на дорогущий спец клей,.зажимаем пластины. раму еще ждет прогонка резьб каретки,и она начинает вторую жизнь ,рама orbea oiz, сорри за краткое описание...не было времени розписывать
На сайте с 21.12.2009 Репутация: 409
Сообщений 1360 Пол: Мужской(72)
Город: Київ (Golosiiv hills)
Стиль: MTB:Freeride Байк: Хітова Сесія чи Сесія Хітова.)
На сайте с 21.12.2009 Репутация: 409
Сообщений 1360 Пол: Мужской(72)
Город: Київ (Golosiiv hills)
Стиль: MTB:Freeride Байк: Хітова Сесія чи Сесія Хітова.)
20 ноя 2016 в 10:41
Nightswan писал(а): jeka_kit, убери в ссылках https//
дякую
новичок писал(а): або треба використовувати метод, про який я створював тему, там взагалі ніяких посилань не вставляєш
дякую вже виклав фото,давно це не робив, то вжей забув
На сайте с 05.09.2012 Репутация: 156
Сообщений 894 Пол: Мужской(33)
Город: Київ-Чернівці
Стиль: MTB:Freeride Байк: Specialized
20 ноя 2016 в 11:27
Дивна трохи конструкція рами. Вірніше, співвідношення міцності переднього та заднього трикутників: спереду доволі ведикий запас міцності з косинками під рульовим стаканом та сидінням, в той час як ззаду - тонюсінька і ніжна система типу "софттейл" (якщо я правильно назвав), яка навряд чи витримає хоча б якесь нормальне навантаження.
На сайте с 21.12.2009 Репутация: 409
Сообщений 1360 Пол: Мужской(72)
Город: Київ (Golosiiv hills)
Стиль: MTB:Freeride Байк: Хітова Сесія чи Сесія Хітова.)
20 ноя 2016 в 11:52
карбон с часом стає трохи жосткіший,і він розшатав запресовку що вона тріснула,слабкі місця були підсилені алю. пластинами
xlr8r писал(а): яка навряд чи витримає хоча б якесь нормальне навантаження.
тут не зовсім гарній ракурс фото,знято блище до переднього трикутника тому він здаєтся набагато моцніше заднього,насправді там все більш семетрично
На сайте с 21.12.2009 Репутация: 409
Сообщений 1360 Пол: Мужской(72)
Город: Київ (Golosiiv hills)
Стиль: MTB:Freeride Байк: Хітова Сесія чи Сесія Хітова.)
На сайте с 21.12.2009 Репутация: 409
Сообщений 1360 Пол: Мужской(72)
Город: Київ (Golosiiv hills)
Стиль: MTB:Freeride Байк: Хітова Сесія чи Сесія Хітова.)
20 ноя 2016 в 13:05
Алюминиевi,титановi,хромолевi рами також з часом трiщать,так що немае нiчого вiчного,але майже все можна вiдремонтувати,та дати друге життя;)
На сайте с 13.03.2016 Репутация: 20
Сообщений 289 Пол: Мужской(71)
Город: Нет, спасибо
Стиль: MTB:Park
20 ноя 2016 в 13:38
Но почему-то софттейлы такой конструкции, с карбоновой пружиной, не прижились. Видимо, как раз из таких соображений, да и торсионка у таких рам сомнительна, имо. Отличная некромантия, респект мастеру :)
На сайте с 21.12.2009 Репутация: 409
Сообщений 1360 Пол: Мужской(72)
Город: Київ (Golosiiv hills)
Стиль: MTB:Freeride Байк: Хітова Сесія чи Сесія Хітова.)
20 ноя 2016 в 20:47
да торсионная жосткость слабенькая на карбоне,,карбон кстате целый,соединение на алю.каретке оказалось слабее,но слабые места усилены,и рама еще походит снова к нам попадают уникальные ремонты,правый шатун был согнут после аварии (дтп)
внутрений розмер после дтп был 111мм
после всех манипуляций шатун выровнял, вн.размер стал 118мм
проверяем все линии перпендикуляры
на левом шатуне такоеже растояние до резьбы педали