На сайте с 30.05.2012 Репутация: 82
Сообщений 119 Пол: Мужской(28)
Город: Львів
Стиль: MTB:Enduro
21 окт 2016 в 00:51
Привіт всім весипедистам, які до ровера відносяться як до своєї своєрідної половинки. Розповім лише про деякі найяскравіші моменти. Тому тексту мало і переважна суть у фото. Дійшов до висновку, що кожен справжній любитель велоспорту просто повинен написати тут про свою історію ''наркотиків''.
Залежністьпочала тихенько виникати в дитинстві. Батьки ''підсипали'' мені ''Гном 4''. Потім ''Зайчик''. Потім ще був якийсь зайчикоподібний ашанчик... Про це без фото, бо їх найти буде важче ніж голку в копиці сіна. В часи школи я вже отримав першого руверка на 20-х колесах. Grand називався. 5 передач, болотники, багажник - все, що треба щоб комфортно возити свою дитячу дупу. Це також перший ровер на якому я зробив кілька разів хоуп+90 і зігнув колесо наhуй. Фото не моє. І розмальовка була в мене рожево-зелена.
І та да да дам! Я тепер офіційно ''ашанота'' на 26-х колесах. Стандартний дизайн ''ашан рами'' з назвою Rhino. Ох, в неті найшов тупо такий самий...Аж сльоза пішла. Ну....тільки я не був настільки ідіотом щоб так роги вгору ставити. З часом їх зняв. Це ровер на якому були найперші апгрейди. Руль, гальма, колеса мінялись. Вмів на ньому робити недобанік, якесь, навіть, віллі виходило. В ті часи в менюал взагалі не вірилось, а хто робив, то був посланником сатани Хоча ми й про банік так думали. Найболючіший спогад з ним - це бажання виїхати на сходи....Спроба була невдала і я пьоzднувся яйцями об раму. На голос, дякувати Богу, це не повпливало.
08.08.2008 - дата яка добре запам'яталсь. Провалене поступлення в коледж після 9-го і в цей же ж день новий НОРМАЛЬНИЙ ровер. Це був бем Haro. Двічі пробите колесо і щастя повні штани. Чесно, тішився як слон. Повністю чорний і з хромованим заднім ободом...Але після тривалого використання я перефарбував деякі деталі в зелений. В мій репертуар твердо увійшов банік+180. Робив його і на три сходинки, і з 5-ти, і на тверезу голову, і на п'яну. Менюал освоювався, ноус менюал теж трошки. Тейл-віп так і не виходив. На фото типу роблю Вмів тільки той, там де ногою в колесо тикнути. Незнаю як називається.
Також спробував себе і у стріт-тріалі. Компанія тріалістів-одноклаників підсадила мене на новий ''наркотик''. Байк на рамі Neon. Дуже довго привикав до такої геометрії.
Тріалив я дуже коротко і мало що вмів. Баланс хіба що трошки підтянувся. Зараз хотів би собі якийсь мод взяти і бавитись у вільний час. Чогось лежить душа мені до цього...
Переходом до важкої залежності від MTB я завдячую flufster. На своїй ''сучці'' NS. Він перетягнув мене у новий світ вражень.
Norco Manik 08. Сама назва рами вже ніби натякала на залежність Це просто оhuїтільні враження. Перші міні дх траси, перші змагання, перше будування своїх траєкторій. А перша поїздка у Пилипець була взагалі неймовірною...
В цей час появились нові дуууууууууже добрі друзі. Всі по-трошки росли до підвісів. І так сталось що я останнім його купив. До речі тут, на форумі.
Це був Dartmoor Wish стокової комплектації. Курва, скільки то було вражень! В ноги не товче, вилка краще працює. А, головне, до геометрії привикав лише день-два. Чесно, дуже крутий по зручності байк. Дизайн мені також дуже імпонував. В Пилипці відчував прекрасний контроль, в порівнянні до маніка. Крутити по місту також було не зле. Недольоти, перельоти були не такими відчутними. Ех....Ці враження незабутні. Ось власне і він. Фото з нету.
І тут на тобі....КУРВА тріщина (де і у всіх вишів). Тільки рік відкатав.(Карл) Розумію, що це провал. Варити, потім акуратніше катати...А в голові:''Ьл*ть, курва, на*уя воно так сталось,.....'' Але відомий Романюк заварив. Шалено вдячний йому за це. Порадив не уміцнювати поки що, бо може триматись. Але як трісне знов, то тоді вже думати про допоміжні ребра. Не пройшло і пів-року і huяк! Знов пішла тріщина нижче. Зрозумів що виш - гівно і діла з того не буде. Знов дав заварити Романюку, без посилювачів, бо віддав раму сестрі. Їй не трісне ніяк, а підвіс матиме.
Всьо, депресняк. Сезон на носі, а ровера нема... Давай шукати варіанти. Манік продати, докласти грошей і купити щось інше. Але що? На щастя друг, який підсадив на то все, продавав скотиняку. Саме того ровера який я думав брати на перший підвіс.
Scott Voltage FR 30 2010. На фото вже переставлені детальки з виша і навпаки.
Що тут можна сказати?... То є аж 18 з половиною кілограм. Виш мав 16. На вазі чується, а при катанні абсолютно ні. Вольтаж - це просто мега зручна рама для свого напряму. Вилака - ну хаває просто все. Так, в неї заводський шат в правій нозі, але робота....Просто казка. То ж сезон 2016-го почався з цього чуда.
Дякую усім за увагу. Бажаю мало падінь і багато позитивних злетів всім присутнім на форумі і поза ним. Катайтесь, не ламайтесь, бо ми того варті!!!!!)))) ДІЛІТЬСЯ СВОЇМИ ІСТОРІЯМИ!
На сайте с 17.05.2008 Репутация: 156
Сообщений 1401 Пол: Мужской(35)
Город: Харьков
Стиль: MTB:Urban Freeride Байк: Specialized Big hit 2007 + Marzocchi 66 RC2X
21 окт 2016 в 08:03
Катай не ломай, хорошая история правильное развитие.
На сайте с 13.03.2016 Репутация: 20
Сообщений 289 Пол: Мужской(71)
Город: Нет, спасибо
Стиль: MTB:Park
22 окт 2016 в 18:51
termosua писал(а): Дійшов до висновку, що кожен справжній любитель велоспорту просто повинен написати тут про свою історію ''наркотиків''.
Согласный. Читаешь иной раз описалово какого-нибудь комплита, и ощущение, что в гроссбух втыкаешь- одни сухие цифры. В каждом чьём-то велике интересно именно "как я докатился до жизни такой", живые впечатления от железяк, чей-то опыт в том, от чего так сильно тащишься сам, а не раскладка по весам компонентов, или, простихоспади, ценам.
На сайте с 13.06.2009 Репутация: 404
Сообщений 653 Пол: Мужской(34)
Город: Мелитополь
Стиль: MTB:Freeride Байк: Many
22 окт 2016 в 19:29
Брятья по разуму :) Выкладывать все зависимости не буду но были самые прущие и долгоиграющие ,вот их названия : Banshee Scrath самый крепкий их ХТ
Balfa bb7 глотала всё
YEti DH9 все были в шоке от моей скорости на суперД в алуште , а я от того как это было
Turner Highline ФР-для всего
Были и легкие наркотики , но не то -пальто , не перло , пустышки :
Послесловие ! Наркотики надо готовить самому, а не доверять барыге , Начиная от конструкциооных особенностей и заканчивая собственными приемами для точной настройки! Наркоман я со стажем и слезать с "иглы" не собираюсь , сейчас вкидываюсь разогнанной баншей скрим с амортом 240 мм - айс !
Никакого здоровья не хватит чтобы приспособиться к этому тяжело больному обществу
На сайте с 13.06.2009 Репутация: 404
Сообщений 653 Пол: Мужской(34)
Город: Мелитополь
Стиль: MTB:Freeride Байк: Many
23 окт 2016 в 14:56
tremolo писал(а): из всех великов только легенда зашибись.
Запомни ! Легенда фуфло , самый жуткий байк для дх который у меня был !я бы его назвал брычка , потому что она не ест ничего и ноги на кочках с педылей выкидует , НАдеюсь твое мнение выросло благадоря маркетингу а не рельным тестам . Рама реально очень тупая
На сайте с 19.10.2007 Репутация: 150
Сообщений 2284 Пол: Мужской(44)
Город: киев
Стиль: MTB:Freeride Байк: отсутствует
23 окт 2016 в 23:05
Zef, я на легенде 2 года прокатал и не в городе по ступенечкам, вот никогда в ноги не била, ну ни назу, а вот облизывает она все!!! уж слишком к земле прилипает и результаты по скорости хреновые, нужно слишком много педали крутить, но по фану, она идеально все глотает.
На сайте с 13.06.2009 Репутация: 404
Сообщений 653 Пол: Мужской(34)
Город: Мелитополь
Стиль: MTB:Freeride Байк: Many
24 окт 2016 в 16:18
tremolo писал(а): Zef писал(а): Ты вадь знаешь от чего такой эффект ? tremolo писал(а): слишком к земле прилипает
Нет , эффект этот вызван тем что задняя ось очень сильно смещаеться назад из за искуственной оси вращения которая очень далеко и высоко от кареточного узла, по этой причине происходит удар цепи при колбасне выбивая педали из под ног , либо если ноги супер накачанные и никапли не смещаються относительно переднего треугольника:) при колбасне ,то блокируеться подвеска цепкой , по этой самой причинен она и дубовая . По этой причине вкручивать надо очень много при нажатии на педали подвеска пытаеться разжаться с большей силой если сравнивать с другими калечными ВППшками , таким образом мышцы ног дополнительно боряться с силой гравитации оказываемой на твой вес независимо от того стоишь ты на педалях или сидишь в седле , единственное сидя в седле эта сила немного меньше так как пружина немного компенсирует этот эффект, но в связии с ее огромной прогрессией в этой раме компенсация оказывает не значительный эффект . В случае если момент не передаеться задним звездам то всю энергию разумееться компенсирует пружина. Это легко проверить особенно на этой раме , так как на ней он сильнее всех . Берем облакачиваем велик рулем о стенку , становимся на педали , нажимаем передний тормоз и давим на педали ,Подвеска начинает разжиматься поднимая Вас и сокращаться по длинне . Проделайте то же самое надев 30 киллограмовый рюкзак - разжать подвеску будет тяжелее .Т.е каждый раз при нажатии на педали Вы поднимаете себя приблизительно на 2 см . Если крутить 1 километр с передаточным например 32-16 выходит что Вы нажмете на педали 250 раз левой и 250 раз правой ногами , сложив и перемножив на 2 см получаем что на каждый километр мы будем как бы ехать на горку с уклоном 10 метров , если у Вас стоит пружина мягче и шат подвески на разжатие больше относительно безпедалкиковой аплитуды соответственно высота взбирания увеличеться.
Никакого здоровья не хватит чтобы приспособиться к этому тяжело больному обществу