[ Поиск ] [ Регистрация ] [ Пользователи ] [ Вход ]

  Список форумов ›››› Железки ›››› Просмотр темы

поблема з апгрейдом та прокачкою гальм

Автор Сообщение
 wazak

На сайте с 05.01.2012
Репутация: 0
Сообщений 14
Пол: Мужской(33)
Город: Львів
Стиль: MTB:Freeride
31 июл 2015 в 01:02

всім привіт вирішив провести ТО гальм а також зробити невеликий апгрейд але виникло дві проблеми: вєл GT avalanche 1.0 2011 гальма Shimano m445 1. при прокачці гальм витянув колодки і зняв колесо, вставити "заглушку" я забув - відповідно коли прокачував ручку вилетів поршень. з першого разу вставити його на місце в мене не вийшло... чи взагалі можливо вставити поршень на місце та чи повиннна бути там прокладка? 2. на вєлу з переду ротор 180 ззаду 160. хочу поставити на перед ротор 203 а на зад переставити з переду 180. відповідно замовив два адаптери 203 на перед (але помлився з типом) та 180 на зад. коли зняв два стокові адптери, на моє велике здивування, вони виявились ідентичні. на жаль на задньому адаптері немає ніяких маркувань. як таке може бути? коли поставив новий ротор на зад то він явно більший. тепер думаю який замовити на перед, якшо 180 по формі ідентичний стоковій але більший за неї... нажаль не зможу перевірити в наступн х 2-3 дня. допоможіть будь ласка з цим розібратись

Cсылка на пост
0
Поделиться:
VKontakte Facebook
 Skruffi

На сайте с 10.07.2011
Репутация: 245
Сообщений 3292
Пол: Мужской(33)
Город: Днепродзержинск
Стиль: MTB:Street
Байк: Cube Stereo, WTP Envy
31 июл 2015 в 01:43

wazak, да, поршни вставляются туго и конечно там есть резиновое кольцо в самом калипере.
Задний адаптер обычно должен быть +20мм относительно переднего. Т.е. если на вилке этот адаптео под 180 ротор, то сзади он будет под 160. Или если спереди под 203, то сзади он будет под 180мм - НО это при условии, что крепления на вилке и на раме одинаковы.

Cсылка на пост
+2
 Victor St

На сайте с 07.11.2012
Репутация: 166
Сообщений 442
Пол: Мужской(30)
Город: Ивано-Франковск
Стиль: MTB:Freeride
Байк: Knolly Podium 2014 + FOX 40 Kashima
31 июл 2015 в 08:24

wazak писал(а):
GT avalanche 1.0 2011
wazak писал(а):
хочу поставити на перед ротор 203
smiley-facepalm.gifЗачем?

Аквапринт - DECOR Technologies
[ Ссылка ]
Cсылка на пост
+5
 Kardinal94

На сайте с 23.04.2014
Репутация: 219
Сообщений 1532
Пол: Мужской(27)
Город: Киев
Стиль: MTB:Freeride
Байк: Стунтус
31 июл 2015 в 10:16

Проверь, разрешается ли производителем использовать твою вилку с 203 ротором, это важно.

Слишком длинный
Cсылка на пост
+3
 wazak

На сайте с 05.01.2012
Репутация: 0
Сообщений 14
Пол: Мужской(33)
Город: Львів
Стиль: MTB:Freeride
31 июл 2015 в 12:55

Skruffi писал(а):
 
да, поршни вставляются туго и конечно там есть резиновое кольцо в самом калипере.

дякую! при цьому сам супорт розбирати не потрібно, правильно?

Задний адаптер обычно должен быть +20мм относительно переднего. Т.е. если на вилке этот адаптео под 180 ротор, то сзади он будет под 160. Или если спереди под 203, то сзади он будет под 180мм - НО это при условии, что крепления на вилке и на раме одинаковы.  


так, кріплення одинакові, в мене получаєть що задній -20 до переднього

Victor St  писал(а):
 
кожному своє :) в принципі гальма мене влаштовують, нажаль поки не можу купити норм двопідвіс, а жирний ротор дуже хочеться

Kardinal94 писал(а):
 
не можу знайти інфи по цьому... можеш підказати де глянути? п.с. поясни будь ласка чого це так важливо? я розумію що з збільшенням радіуса збільшиться плече і сила на адаптер і кріплення на вилці, але збільшення ротора відбувається тільки на один порядок. думаю що це критично якщо замінити 120-140 на 203...

Cсылка на пост
0
 Kardinal94

На сайте с 23.04.2014
Репутация: 219
Сообщений 1532
Пол: Мужской(27)
Город: Киев
Стиль: MTB:Freeride
Байк: Стунтус
31 июл 2015 в 13:15

wazak, нельзя на такие вилки ставить такие большие ротора. Ты и крепление можешь отломать и вилку быстрее ушатаешь, быстре начнёт люфтить. Верно, больше плечё, больше тормозная нагрузка, больше нагрузка на крепление, больше нагрузка на башинги.

И что, что "всего"на порядок? Ты привышаешь допустимую нагрузку, ПРИ-ВЫ-ША-ЕШЬ, ОНА БОЛЬШЕ, ЧЕМ ДОЛЖНА БЫТЬ. 

А вообще, открываешь гугл, спрашиваешь у него "rockshox tora 302 manual" и изучаешь.

***

Окей, я всех нае...крч не оч. хорошо я поступил. Внезапно, рокошоки не против 210 мм ротора на торе. Ну и бог с ними..

Слишком длинный
Cсылка на пост
0
 wazak

На сайте с 05.01.2012
Репутация: 0
Сообщений 14
Пол: Мужской(33)
Город: Львів
Стиль: MTB:Freeride
31 июл 2015 в 13:23

Kardinal94 писал(а):
дякую, пішов курити мануал

Kardinal94 писал(а):
Внезапно, рокошоки не против 210 мм ротора на торе.
 
кинь будь ласка лінк 

Cсылка на пост
0
 Kardinal94

На сайте с 23.04.2014
Репутация: 219
Сообщений 1532
Пол: Мужской(27)
Город: Киев
Стиль: MTB:Freeride
Байк: Стунтус
31 июл 2015 в 13:25

wazak, иди,иди. Как накуришся - почитай ещё раз 5 моё сообщение, мож где-то ответ найдёшь...

Слишком длинный
Cсылка на пост
0
 iw@n

На сайте с 03.02.2013
Репутация: 28
Сообщений 184
Пол: Мужской(31)
Город: Львів
Стиль: MTB:Enduro
31 июл 2015 в 14:50

wazak писал(а):
збільшення ротора відбувається тільки на один порядок

чомусь завжди думав що на порядок, це коли розряд додається, грубо кажучи нулик. з 180 робитемеш 1800 ;)

Maximum Rotor Size 210mm
https://forums.mtbr.com/shocks-suspension/rock-shox-tutorial-wanted-625220.html

Cсылка на пост
0
 Skruffi

На сайте с 10.07.2011
Репутация: 245
Сообщений 3292
Пол: Мужской(33)
Город: Днепродзержинск
Стиль: MTB:Street
Байк: Cube Stereo, WTP Envy
31 июл 2015 в 21:09

wazak писал(а):
при цьому сам супорт розбирати не потрібно, правильно?

можно не разбирать, только масло с калипера слей, а то поскольку жидкость не сжимается, то и поршень ты не сможешь вставить. Н ичем острым поршень не ковыряй. Я для таких дел всегда использую пластиковую лопатку для бортировки покрышек.
Ну а если не получится, то придется разобрать калипер для удобства, там всего 2 болта. 

Cсылка на пост
0
 wazak

На сайте с 05.01.2012
Репутация: 0
Сообщений 14
Пол: Мужской(33)
Город: Львів
Стиль: MTB:Freeride
3 авг 2015 в 19:07

iw@n, дякую! тепер буду катати спокійно)) кажучи порядок я мав на увазі наступний розмір

після вильоту поршня вся рідина витекла. поршень добре промив, висушив та вставив на місце за допомогою ключа на 8 
[+] кому цікаво як
на скілкьи міг притснув його пальцем потім взяв ключ на 8 та вставив його на місце колодок, великими пальцями вперся в супорт обхопивши руками ключ. поршень встав доволі легко.


після прокачки гальмівна рідина потрапила на диск/колодку... гальмували дуже погано і сильно скрипіли на малій швидкості. притиснувши колодки та включивши мінімальну передачу проїхав так 400 мерів гальма розігрілись і почали нормально гальмувати, ймовірно що рідина з поверхні ротора/колодок випарувалась... 

з адаптерами розібрався, передній +20 до заднього

всім дякую за допомогу! 

Cсылка на пост
0
 Kardinal94

На сайте с 23.04.2014
Репутация: 219
Сообщений 1532
Пол: Мужской(27)
Город: Киев
Стиль: MTB:Freeride
Байк: Стунтус
3 авг 2015 в 19:13

wazak писал(а):
ймовірно що

Ноуп, не ймовірно.

Ты просто притёр колодки. У тебя после прокачки изменился "прикус" колодок, назовём это так и необходимо было притереть их по новой к ротору, ничего страшного, такое бывает.

Если бы у тебя масло попало, они бы со временем тормозили всё хуже и жуже и хуже, по мере размазывания масла по ротору и впитавания в колодки.
В таких случаях ротор моется с "фейри", а колодки разогреваются на не открытом огне: конфорка, сковородка.

Слишком длинный
Cсылка на пост
0
  [ Подписаться на ответы в данной теме ]



ПОХОЖИЕ ТЕМЫ (сортировать по релевантности или по дате)
Посл. ответ Тема Автор Ответ. Просм.
25 июл 2011 в 00:00
  поблема с avid juicy 3
  На страницу 1, 2
x3mbike208962
21 мая 2016 в 00:00
  Допоможіть з вибором гальм!!! MiLkA173145
22 апр 2012 в 00:00
  вибір гальм: Hope Tech M4 Evo vs Shimano Saint M810
  На страницу 1, 2, 3...4
LITR6017732
27 ноя 2018 в 00:00
  Avid DOT Grease: досвід застосування мастила на прикладі гальм Avid Elixir 5
  На страницу 1, 2
xlr8r226362

  Список форумов ›››› Железки

  Форум:   







© 2003-2025 X-Bikers.com - горный велосипед, велотриал, фрирайд, стрит, дёрт, BMX
Размещение рекламы на сайте
Использование материалов без разрешения владельцев не допускается