На сайте с 01.12.2009 Репутация: 782
Сообщений 6327 Пол: Мужской(34)
Город: Ровно
Стиль: MTB:Enduro Байк: Specialized SJ EVO Comp 650b 2015
4 июн 2015 в 14:38
А причому тут Р-катридж? Він у тебе в вилці стоїть? Мене так приколює тенденція коли люди навіть не розібравшись що за катридж в вилці біжать його сверлити. Недавно була тема про дж3 де всі били себе в груди і тикали мануали про Р-катридж, якого в цій вилці ніколи не було, так само як і в твоїх 44
На сайте с 23.11.2011 Репутация: 125
Сообщений 59 Пол: Мужской(44)
Город: Харьков
Стиль: MTB:Enduro Байк: Giant
5 июн 2015 в 11:21
Спасибо за наставничество и родительские АТАТАлки, но всё же, ни мануала ни взрыв-схемы я так и не нашёл на RLO , осталось только провести аналогию с Р-кой ...
Видит Бог - я хотел как лучше...
В общем :
Стопорнуло картридж на 40мм хода +-
Просверлил с перва в верху дырку - газ не вышел - работает также.
Просверлил ниже (возле вальцовки) попробовал . работает и лок -аут и ребаунд. и ход на всю , но плюхает из отверстия.
Сверлить так сверлить , подумал я (только не головой подумал) и высверлил в низу , как и в мануале - чуть выше штока.
На сайте с 01.12.2009 Репутация: 782
Сообщений 6327 Пол: Мужской(34)
Город: Ровно
Стиль: MTB:Enduro Байк: Specialized SJ EVO Comp 650b 2015
5 июн 2015 в 11:31
jekaizinjeka писал(а): ни мануала ни взрыв-схемы я так и не нашёл на RLO , осталось только провести аналогию с Р-кой ...
бо нема таких мануалів, це одноразові катриджі, які після блоку викидаються. р-ку почали сверлити бо її контрукція дозволяла це робити, в решті катриджів такого нема. твій катридж теоретично можна було б реанімувати, але як би ти не насверлив там повно дирок. якщо будеш його викидати - можу прийняти його в дар для повного випатрошення
На сайте с 23.07.2012 Репутация: 267
Сообщений 2466 Пол: Мужской(31)
Город: Північний
Стиль: MTB:Enduro Байк: Яскравий
5 июн 2015 в 18:21
як варіант відправити його дентріалу, він зробить новий корпус для нього, завальцює і буде працювати нормально. Або навіть попросити зробити його розбірним, буде доволі таки зручно.
На сайте с 11.04.2013 Репутация: 31
Сообщений 670 Пол: Мужской(27)
Город: Керчь
Стиль: MTB:Freeride Байк: Glory+66
5 июн 2015 в 18:37
Ээм, ребята, у меня были 44 РЛО и я их прекрасно просверлил - после того как вилка начала работать на половину хода.... Ещё и разогнал малёх. Только там хитрость одна - изначально картридж стоит корпусом вверх, штоком вниз, так вот топкэп и нижний кэп прекрасно меняются местами, чтобы масло налитое в ногу хоть как-то попадало в картридж...
П.С. АФФТАР НЕ ВЗДУМАЙ её сильно накачивать! У меня она так и умерла, на дёрте сальники выбило давлением, и по ходу попячило их гнездо...
На сайте с 01.12.2009 Репутация: 782
Сообщений 6327 Пол: Мужской(34)
Город: Ровно
Стиль: MTB:Enduro Байк: Specialized SJ EVO Comp 650b 2015
6 июн 2015 в 00:50
jekaizinjeka писал(а): Так дай пожалуйста инфу по RLO, я ж это и хочу узнать.
alegka87 писал(а): нема таких мануалів, це одноразові катриджі, які після блоку викидаються.
ти або не читаєш те що пишуть або я не знаю... мануалів на одноразові речі не роблять, смисл на кожну фігню робити мануал коли виробником не передбачено її ремонт чи обслуговування? низи лінійки мурзи це уже давно не мурза, а сантур з сантуровськими одноразовими кишками, не треба просто себе при купівлі обманювати. в цій вилці стоїть такий самий катридж як в рейдоні, нерозбірний і одноразовий