На сайте с 08.11.2009 Репутация: 327
Сообщений 437 Пол: Мужской(41)
Город: івано-франківськ
Стиль: MTB:Enduro
2 апр 2015 в 21:45
привіт всім!
сьогодні хочу поділитися досвідом по переборці амотра DT swiss Equalizer 2 2009р! Уже доводилося перебирати такого плану амортизатори,уже невеликий досвід є,цього разу вирішив зробити фото мануал для тих кому це цікаво! Сам аморт відрізняється по принципу роботи, так як працює навпаки, на розжим! Принцип роботи компресії і відскоку , схожі до принципу роботи як в Cane Creek Double Barrel, оскільки нема ні ігли відскоку ні звичного демфера з десятком кілечок! Також це один із небагатьох амортизаторів які мають підкачку позитивної і негативної камери, але від цього він складнішим не став
І так!!! берем аморт
знімаєм пластиковий вимірвач сега,відкрутивши маленький потайний шистигранник в торці
фіксуємо аморт в тисках вертикально, штоком в верх! і стравлюємо повітря з обох камер,через ніпеля в нижній частині аморта!
потім зірочкою відкручуємо болтики, які тримають крутілки відскоку і компресії!
під крутілками ми бачимо, топкепи з трьома отворами під спец ключ!
самі топкепи собою являють корпус з клапанами компресії і відскоку,щоб їх відкрутити,непотрібно видумувати якісь ключі, згодиться Штифтовый гаечный ключ для чашки каретки Park Tool SPA2 або звичайні круглогубці для зняття щтопорних кілець
відкручуємо топкепи!
під ними ми бачимо поршні
далі викручуємо кришку штока основної камери,використовуємо тіж ключі !! трохи підтягуємо її в верх, і зливаємо масло ,яке знаходиться між кришкою і поршнем!! і по ходу витягуємо шток з поршнем!!
поршні легко виймаються розжимними круглогубцями,при цьому потрібно натискати на накачувальний ніпель, щоб не створювався вакуум, виймати треба акуратно щоб не пошкодити робочу поветхню бачка! НЕ РАДЖУ ТАК РОБИТИ!!!
інший і безпечніший спосіб,накачати повітря, яке в свою чергу видавить поршень,потім треба закрутити топкеп,щоб видавити інший поршень! при цьому треба поршні накрити тряпко,щоб вони далеко не полетіли
далі викручуєм кришку локаута! Під нею бачимо пружинку яка прижимає сам валик локаута
Сам лакаут собою являє,так би мовити трубку з системою отворів і сальників! яка рухається в верх і в низ під дією троса і пружини, таким чином перекриває прохід масла в розширювальний бачок!
в принципі все, розібрали ми його!!!
клапан компресії і відскоку, дуже прості по будові і принципу роботи!! простою мовою, Це є корпус з конусним отвором по середині, в який вкручується болт з конусною шляпкою, одною стороно він сідає шляпкою в сідло ( таким чином перекриває отвір) а з другої сторони кріпиться крутілка ( точно так як в двигуні внутрішнього згорання,клапана впускають суміш і випускають гази) тільки навколо цього отвору є клапан на пружині який дає вільний вихід масла назад!
пора збирати його назад! змазуємо сальники поршів, і встановлємо їх на глибину 25мм від верхнього краю!
вставляємо вал локаута(не до кінця) а також основний поршень зі штоком(не до кінця)
берем масло, в данному випадку Stendec Crystal Rear Shock Fluid , масло краще всього брати якістне, аморт не дешевий заливаєм в основну камеру поверх поршня,до краю
закручуємо кришку , і потроху починаємо витягувати шток!! масло буде перетікати в розширювальні бачки через отвори, а також витікати з локаута, витіснячи собою залишки повітря!! Потім вставляємо локаут на місце,і закручуємо його кришкою!
І ТУТ У МЕНЕ ЗДОХЛА БАТАРЕЯ НА ФОТІКУ( далі фотки без вспишки)
потім доливаємо в правий бачок масла до верху, і закручуємо правий топкеп, після, помалу опускаємо шток,при цьому доливаючи масла в лівий бачок! так що би не затягнуло повітря!!!
доливаємо масла до верху, і закручуємо топкеп!!!!!!!!!!!
все!! амотр прокачаний!!! прикручуємо крутілки, миємо його від масла,накачуємо по таблиці,і монтуємо його на велосипед!!!
На сайте с 08.11.2009 Репутация: 327
Сообщений 437 Пол: Мужской(41)
Город: івано-франківськ
Стиль: MTB:Enduro
3 апр 2015 в 08:03
Ruberoid писал(а): выглядит аморт просто ужастно, интересно как он в работе
працює мягко, бо має окрему підкачку негативної камери,але дуже ніжний , боїться різких ударів підвіски, із за цього часто попадає масло в повітряну камеру, і шток на 10-15мм не доходить до кінця!! саме цю проблему я устраняв!!
На сайте с 23.01.2013 Репутация: 191
Сообщений 2562 Пол: Мужской(36)
Город: Житомир
Стиль: MTB:Enduro
3 апр 2015 в 09:46
Не мог не плюсануть. Отличная инструкция по разборке-сборке!
П.С. В свое время стреманулся брать рамы с такими амортами. Из-за отсутствующих в продаже расходников, и ценнике в 1К(Еще при курсе 8) за техобслуживание у оффдилера.
На сайте с 30.04.2011 Репутация: 198
Сообщений 1263 Пол: Мужской(27)
Город: Минск
Стиль: MTB:Freeride Байк: Nomad 11 & Domain R 09+13
3 апр 2015 в 16:16
Ruberoid, подобные аморты ставят на скот гениус. хода в подвеске 185, хотя назначение по словам пинка "allmountain". на вид байк для сытного эндуро и фр. если sasha mt говорит правду, то не понятно, зачем в реалиях такой аморт при юзании в эндуро/фр. если конечно они не протюнили эти аморты.
Seedster писал(а):
\"Я пікачу, як хочу, так дро*у\"
На сайте с 10.07.2011 Репутация: 245
Сообщений 3292 Пол: Мужской(33)
Город: Днепродзержинск
Стиль: MTB:Street Байк: Cube Stereo, WTP Envy
3 апр 2015 в 17:31
sasha mt, так у многих амортов воздух попадает в масло. Мне кажется это в основном из-за перекоса плавающего поршня, когда сам поршень без резинки прилично так люфтит в цилиндре. Думаю если выточить новые плавающие поршни, которые с минимальным зазором будут входить в цылиндр, то такая фигня будет случатся значительно реже.