[ Поиск ] [ Регистрация ] [ Пользователи ] [ Вход ]

  Список форумов ›››› Железки ›››› Просмотр темы

переборка амотра DT swiss Equalizer 2 (manual by sasha mt)

Автор Сообщение
 sasha mt

На сайте с 08.11.2009
Репутация: 327
Сообщений 437
Пол: Мужской(41)
Город: івано-франківськ
Стиль: MTB:Enduro
2 апр 2015 в 21:45

привіт всім!smiley-ab.gif

сьогодні хочу поділитися досвідом по переборці амотра DT swiss Equalizer 2 2009р!
Уже доводилося перебирати такого плану амортизатори,уже невеликий досвід є,цього разу вирішив зробити фото мануал для тих кому це цікаво!
Сам аморт відрізняється по принципу роботи, так як працює навпаки, на розжим!
Принцип роботи компресії і відскоку , схожі до принципу роботи як в  Cane Creek Double Barrel, оскільки нема ні ігли відскоку ні звичного демфера з десятком кілечок! Також це один із небагатьох амортизаторів які мають підкачку позитивної і негативної камери,
 але від цього він складнішим не ставsmiley-ab.gif

c573ac526e8b.jpg

І так!!! берем аморт

d33f9c53ff0f.jpg
1e56f6f27b5a.jpg
472869497385.jpg

знімаєм пластиковий вимірвач сега,відкрутивши маленький потайний шистигранник в торці

76ec7b70cdb6.jpg


фіксуємо аморт в тисках вертикально, штоком в верх! і стравлюємо повітря з обох камер,через ніпеля в нижній частині аморта!

b6b4e7f33f72.jpg

потім зірочкою відкручуємо болтики, які тримають крутілки відскоку і компресії!

fdba4e6764d1.jpg
8ee092aea324.jpg

під крутілками ми бачимо, топкепи з трьома отворами під спец ключ!
ee763c3ce949.jpg

aa8701def588.jpg

самі топкепи собою являють корпус з клапанами компресії і відскоку,щоб їх відкрутити,непотрібно видумувати якісь ключі,
згодиться  Штифтовый гаечный ключ для чашки каретки Park Tool SPA2 або звичайні круглогубці для зняття щтопорних кілець

64e98d59b1fa.jpg
735da9470148.jpg
відкручуємо топкепи!

9528653e607e.jpg
36e4ef24a972.jpg

під ними ми бачимо поршні

653a80525db1.jpg

далі викручуємо кришку штока основної камери,використовуємо тіж ключі !! трохи підтягуємо її в верх, і зливаємо масло ,яке знаходиться між кришкою і поршнем!!
і по ходу витягуємо шток з поршнем!!

02e4126e3f03.jpg
06047b897f90.jpg
9765f5b501c4.jpg
dd10d77ad55f.jpg
81112ae7d09e.jpg

поршні легко виймаються розжимними круглогубцями,при цьому потрібно натискати на накачувальний ніпель,
щоб не створювався вакуум, виймати треба акуратно щоб не пошкодити робочу поветхню бачка!
НЕ РАДЖУ ТАК РОБИТИ!!!

44e0b79ba3d1.jpg

інший і безпечніший спосіб,накачати повітря, яке в свою чергу видавить поршень,потім треба закрутити топкеп,щоб видавити інший поршень!
при цьому треба поршні накрити тряпко,щоб вони далеко не полетілиsmiley-ab.gif

e2e81fc63602.jpg
9707497ba088.jpg
c9405299ebae.jpg
e57397cf2975.jpg

далі викручуєм кришку локаута! Під нею бачимо пружинку яка прижимає сам валик локаута

c872a28aa917.jpg
e7065f5f6a58.jpg
3d4c520440e3.jpg

Сам лакаут собою являє,так би мовити трубку з системою отворів і сальників! яка рухається в верх і в низ під дією троса і пружини,
таким чином перекриває прохід масла в розширювальний бачок!

68b89368f060.jpg

в принципі все, розібрали ми його!!!smiley-party.gif

bfca20a2a97a.jpg
67246344c46e.jpg

 клапан компресії і відскоку, дуже прості по будові і принципу роботи!!
простою мовою, Це є корпус з конусним отвором по середині, в який вкручується болт з конусною шляпкою, одною стороно він сідає шляпкою в сідло ( таким чином перекриває отвір) а з другої сторони кріпиться крутілка ( точно так як в двигуні внутрішнього згорання,клапана впускають суміш і випускають гази) тільки навколо цього отвору є клапан на пружині який дає вільний вихід масла назад!

05042d19c6eb.jpg
604608bce87c.jpg
12bd82f69a41.jpg
0d851257e68c.jpg

пора збирати його назад!
змазуємо сальники поршів, і встановлємо їх на глибину 25мм від верхнього краю!

b86ebe845c2c.jpg
6dae9db6ff52.jpg

вставляємо вал локаута(не до кінця) а також основний поршень зі штоком(не до кінця)

e4a0b114b0bf.jpg

берем масло, в данному випадку  Stendec Crystal Rear Shock Fluid  , масло краще всього брати якістне, аморт не дешевийsmiley-ab.gif
заливаєм в основну камеру поверх поршня,до краю

607d4a233944.jpg
9ae5fb45524e.jpg

закручуємо кришку , і потроху починаємо витягувати шток!!
масло буде перетікати в розширювальні бачки через отвори, а також витікати з локаута, витіснячи собою залишки повітря!!
Потім вставляємо локаут на місце,і закручуємо його кришкою!

І ТУТ У МЕНЕ ЗДОХЛА БАТАРЕЯ НА ФОТІКУ( далі фотки без вспишки)

95d67ce70a0d.jpg
b1040e7c5ede.jpg

потім доливаємо в правий бачок масла до верху, і закручуємо правий топкеп, після, помалу опускаємо шток,при цьому доливаючи масла в лівий бачок! так що би не затягнуло повітря!!!

9ef481e8e069.jpg
dc115caead79.jpg

доливаємо масла до верху, і закручуємо топкеп!!!!!!!!!!!

790d2fcc89a6.jpg

все!! амотр прокачаний!!! прикручуємо крутілки, миємо його від масла,накачуємо по таблиці,і монтуємо його на велосипед!!!smiley-az.gif

899ddaab4bdf.jpg

дякую за увагу!!














Сервіс, та обслуговування 0970712687
Cсылка на пост
+60
Поделиться:
VKontakte Facebook
 Kyz9

На сайте с 30.06.2011
Репутация: 437
Сообщений 2024
Пол: Мужской(21)
Город: Севастополь
Стиль: BMX:Street
Байк: IH Sunday + Fox 40
2 апр 2015 в 22:03

smiley-good.gifбыл у меня в работе похожий аморт 
hS3ov29uppk.jpg 

Токарные работы,т.о, тюнинг амортизаторов, загляни в объявления, найдешь много интересного!
Cсылка на пост
+4
 NSuser

На сайте с 30.04.2011
Репутация: 198
Сообщений 1263
Пол: Мужской(27)
Город: Минск
Стиль: MTB:Freeride
Байк: Nomad 11 & Domain R 09+13
2 апр 2015 в 22:04

отличная работа!

Seedster писал(а):
\"Я пікачу, як хочу, так дро*у\"
Cсылка на пост
0
 Ruberoid

На сайте с 20.07.2014
Репутация: 75
Сообщений 594
Пол: Мужской(22)
Город: Днепропетровск
Стиль: MTB:Freeride
2 апр 2015 в 22:35

выглядит аморт просто ужастно, интересно как он в работе, ну и естественно + за такую интересную статью

Cсылка на пост
0
 Nightswan

На сайте с 27.10.2014
Репутация: 94
Сообщений 1191
Пол: Мужской(25)
Город: Житомир
Стиль: MTB:Urban Freeride
Байк: Yt tues 2.0
2 апр 2015 в 22:43

Интересный аморт, мастеру + однозначно!

Cсылка на пост
0
 sasha mt

На сайте с 08.11.2009
Репутация: 327
Сообщений 437
Пол: Мужской(41)
Город: івано-франківськ
Стиль: MTB:Enduro
3 апр 2015 в 08:03

Ruberoid писал(а):
выглядит аморт просто ужастно, интересно как он в работе


працює мягко, бо має окрему підкачку негативної камери,але дуже ніжний , боїться різких ударів підвіски, із за цього часто попадає масло в повітряну камеру,
і шток на 10-15мм не доходить до кінця!!
саме цю проблему я устраняв!!

bb3a1277f983.jpg



Сервіс, та обслуговування 0970712687
Cсылка на пост
0
 formazon

На сайте с 23.01.2013
Репутация: 191
Сообщений 2562
Пол: Мужской(36)
Город: Житомир
Стиль: MTB:Enduro
3 апр 2015 в 09:46

Не мог не плюсануть. Отличная инструкция по разборке-сборке!

П.С. В свое время стреманулся брать рамы с такими амортами. Из-за отсутствующих в продаже расходников, и ценнике в 1К(Еще при курсе 8) за техобслуживание у оффдилера.

Cсылка на пост
+1
 NazarcheG

На сайте с 13.09.2012
Репутация: 288
Сообщений 531
Пол: Мужской(32)
Город: Сколе
Стиль: MTB:Freeride
Байк: Big Hit 06, Iron Horse 7 point, Trek 4300
3 апр 2015 в 13:45

Думаю що ніколи небуду мати такого аморта, але почитати було цікаво, спасибі!

Продаю Лінзи до всіх моделей масок, а ти вже змінив старе зацарапане скло? =)
Cсылка на пост
0
 Ruberoid

На сайте с 20.07.2014
Репутация: 75
Сообщений 594
Пол: Мужской(22)
Город: Днепропетровск
Стиль: MTB:Freeride
3 апр 2015 в 15:48

sasha_mt, тоесть насколько я понял это аморт для кк, ендуро или просто для очень комфортной езды?

Cсылка на пост
0
 NSuser

На сайте с 30.04.2011
Репутация: 198
Сообщений 1263
Пол: Мужской(27)
Город: Минск
Стиль: MTB:Freeride
Байк: Nomad 11 & Domain R 09+13
3 апр 2015 в 16:16

Ruberoid, подобные аморты ставят на скот гениус. хода в подвеске 185, хотя назначение по словам пинка "allmountain". на вид байк для сытного эндуро и фр.
если sasha mt говорит правду, то не понятно, зачем в реалиях такой аморт при юзании в эндуро/фр. если конечно они не протюнили эти аморты.

Seedster писал(а):
\"Я пікачу, як хочу, так дро*у\"
Cсылка на пост
0
 formazon

На сайте с 23.01.2013
Репутация: 191
Сообщений 2562
Пол: Мужской(36)
Город: Житомир
Стиль: MTB:Enduro
3 апр 2015 в 16:27

Я-бы стреманулся его брать
NSuser писал(а):
для сытного эндуро и фр.

ибо этот линк верхний не внушает доверия совсем.
364684.jpg

Хотя гугл говорит, что трещат они чаще всего в другом месте.

NSuser писал(а):
то не понятно, зачем в реалиях такой аморт при юзании в эндуро/фр

Это-ж скотт, у них своя атмосфера.
Но то, что последние джениусы уже с нормальными амортами, думаю, кое-о-чем говорит 

Cсылка на пост
0
 NSuser

На сайте с 30.04.2011
Репутация: 198
Сообщений 1263
Пол: Мужской(27)
Город: Минск
Стиль: MTB:Freeride
Байк: Nomad 11 & Domain R 09+13
3 апр 2015 в 16:53

formazon, ты совсем олдовый скинул.
вот свежий, у которого 185 сзади
p5pb7489457.jpg 

Seedster писал(а):
\"Я пікачу, як хочу, так дро*у\"
Cсылка на пост
0
 formazon

На сайте с 23.01.2013
Репутация: 191
Сообщений 2562
Пол: Мужской(36)
Город: Житомир
Стиль: MTB:Enduro
3 апр 2015 в 16:59

[+] Оффтоп

NSuser, свежий вот:
Scott-Genius-LT-2015.jpg


Cсылка на пост
0
 sasha mt

На сайте с 08.11.2009
Репутация: 327
Сообщений 437
Пол: Мужской(41)
Город: івано-франківськ
Стиль: MTB:Enduro
3 апр 2015 в 17:24

Ruberoid писал(а):
sasha_mt, тоесть насколько я понял это аморт для кк, ендуро или просто для очень комфортной езды?

ну вроді як для ендуроsmiley-ab.gif але навідь середніх нагрузок вони не витримуютьsmiley-ac.gif

в данному випадку , чувачок без вскої жесті катає, але вага у нього зо 100кг, і це вже другий раз така фігня з амортом !

є ще один такий байк у нас в місті, там старший мужик катає спокійно в основному по місту ,важить 75-80кг , з амортом теж саме!

і ще зна кілька таких випадків!!

думаю що це  у них вроджене!

Сервіс, та обслуговування 0970712687
Cсылка на пост
0
 Skruffi

На сайте с 10.07.2011
Репутация: 245
Сообщений 3292
Пол: Мужской(33)
Город: Днепродзержинск
Стиль: MTB:Street
Байк: Cube Stereo, WTP Envy
3 апр 2015 в 17:31

sasha mt, так у многих амортов воздух попадает в масло. Мне кажется это в основном из-за перекоса плавающего поршня, когда сам поршень без резинки прилично так люфтит в цилиндре. Думаю если выточить новые плавающие поршни, которые с минимальным зазором будут входить в цылиндр, то такая фигня будет случатся значительно реже.

Cсылка на пост
0
 CloWn

На сайте с 07.09.2005
Репутация: 169
Сообщений 1714
Пол: Мужской(35)
Город: Киев
Стиль: MTB:Freeride
Байк: Intense
3 апр 2015 в 18:43

проприретарный аморт,пока на гарантии ДТ сами его чинят
А так молодец что перебрал!

продажа [ Ссылка ]
Cсылка на пост
0
 Vova hevy

На сайте с 20.03.2011
Репутация: 1472
Сообщений 782
Пол: Мужской(43)
Город: Калуш
Стиль: MTB:Freeride
Байк: Big hit 3. 07. Fox40 RC2
3 апр 2015 в 23:06

sasha mt,  Саня ти як завжди на висотіsmiley-bs.gifsmiley-good.gif Плюсую.

,,клієнт доволєн - я спокоєн, девіз майстерні Вови хеві,,
Cсылка на пост
+1
  [ Подписаться на ответы в данной теме ]



ПОХОЖИЕ ТЕМЫ (сортировать по релевантности или по дате)
Посл. ответ Тема Автор Ответ. Просм.
14 мая 2015 в 00:00
  переборка Manitou Dorado Expert 2014р (manual by sasha mt) sasha mt77033
19 мар 2020 в 00:00
  переборка Cane Creek Double Barrel Air !(manual by sasha mt)
  На страницу 1, 2
sasha mt2716522
6 мар 2016 в 00:00
  переборка Cane Creek Double Barrel Coil !(manual by sasha mt)
  На страницу 1, 2
sasha mt2415730
1 мар 2016 в 00:00
  переборка амотра rockshox ario r мегаром4ик115686
26 июл 2011 в 00:00
  Вопрос по Sun Equalizer 29 Gleban66261

  Список форумов ›››› Железки

  Форум:   







© 2003-2024 X-Bikers.com - горный велосипед, велотриал, фрирайд, стрит, дёрт, BMX
Размещение рекламы на сайте
Использование материалов без разрешения владельцев не допускается