На сайте с 08.11.2009 Репутация: 327
Сообщений 437 Пол: Мужской(41)
Город: івано-франківськ
Стиль: MTB:Enduro
30 июл 2014 в 23:52
доброго дня всім!! сьогодні мав нагоду перебирати аморт "Cane Creek Double Barrel Air" хоча вже маю деякий досвід в перебиранні різних амортів і вилок,але в перше мав справу з Cane Creek Double Barrel Air! Я би несказав що він чимось складніший за будь який інший аморт такого ж плану, принцип роботи трохи відрізняється, оскільки нема ігли відскоку, але все досить просто. найбільша складність в переборці, це наявність необхідного інструменту.
Отже, починаєм з того що зафіксовуємо аморт в вертикальному положенні для того щоб зняти резинове кільце, яке служить штопорним кільцем верхньої кришки повітряної пружини
потім знімаємо кришку повітряної пружини
тепер перевертаємо аморт і фіксуємо його. Далі відкручуємо гайку повітряної пружини (для цього підійде ключ для кареток Shimano hollowtech)
Бачимо поршень повітряної камери (жовтого кольору
Щоб добратись до поршня повітряної камери в звичайних повітряних амортах – достатньо потягнути за корпус і він зніметься. Однак тут все трохи складніше. Для того щоб зняти корпус повітряної камери треба відкрутити вухо (з башингом) зі штока. Вухо (з башингом) і корпус повітряної камери скручені між собою, тому фіксуємо вухо в тисках і руками викручуємо корпус з вуха (звичайна права різьба).
Тепер ми можемо відкрутити саме вухо. Для цього необхідно зафіксувати шток в оправці і викруткою відкрутити вухо.
Тепер корпус легко знімається.
На цьому моменті нам відкривається доступ до поршня повітряної пружини. Тут поршень прикручений до кришки демпферної камери трьома болтами, які необхідно відкрутити.
Після цього поршень легко знімається і дає нам доступ до кришки.
Для того щоб відкрутити кришку потрібен відповідний ключ. В даному випадку використовував ключ ParkTool, який призначений для такого роду робіт.
Тепер спускаємо повітря з бачка і знімаємо штопорне кільце з кришкою.
Далі слід дістати і сам поршень. Виймати треба акуратно, тому що сальник чіпляється за посадкове місце штопорного кільця і легко може порватись. В поршні є отвір з різьбою, в яку вкручується болт – таким чином його можна дістати.
Ну ось і все – розібрали. Є ще можливість розібрати клапани відскоку і компресії, однак в даному випадку не було в цьому необхідності.
тепер необхідно замінити мастило. Після того як злили старе мастило, почистили, продули і протерли – заливаємо нове. Я використав мастило Stendec для амортизаторів. Заливаємо в демпферну камеру і чекаємо поки воно перетече в бачок, витісняючи повітря з під клапанів.
Повторно доливаємо мастило до самого краю в бачок і вставляємо поршень.
Опускаємо його на дно до упору і піднімаємо на 2-3мм.
доливаємо мастило в демпферну камеру і вставляємо демпфер. Оскільки немає голки відскоку, то прокачувати непотрібно – повітря легко витісняється маслом.
скручуємо все в зворотньому порядку і, походу зборки, заливаємо мастило в повітряну камеру з обох боків по 1.5-2 мл на сторону. Тут я використав мастило FOX для повітряних камер.
скручуємо все до купи – аморт готовий. Для того щоб накачати бачок нам потрібен перехідник, якого в мене на даний момент немає :- Як появиться – докину фото.
На сайте с 26.05.2011 Репутация: 372
Сообщений 2649 Пол: Мужской(28)
Город: Чернигов
Стиль: MTB:Freeride Байк: Чёрный,как моё сердце
31 июл 2014 в 01:31
Костярик писал(а): от куда оправки такие? ( как вижу, заточены под аморты )
Такие должны детать производители вело-инструментов. А вообще если таких нет под рукой-можно сделать по другому. Берётся пластина алю толщиной в 1.5 см, в ней сверлятся нужные дырки и всё это разрезается продольно болгаркой. Вуаля, оправки готовы.
На сайте с 23.01.2013 Репутация: 191
Сообщений 2562 Пол: Мужской(36)
Город: Житомир
Стиль: MTB:Enduro
31 июл 2014 в 10:44
Отличный мануал.
peacedeath писал(а): Такие должны детать производители вело-инструментов. А вообще если таких нет под рукой-можно сделать по другому. Берётся пластина алю толщиной в 1.5 см, в ней сверлятся нужные дырки и всё это разрезается продольно болгаркой. Вуаля, оправки готовы.
ИМХО. Болгарка сьест минимум 2мм. из-за пропила диска. Думаю, не лучший вариант.
На сайте с 26.05.2011 Репутация: 372
Сообщений 2649 Пол: Мужской(28)
Город: Чернигов
Стиль: MTB:Freeride Байк: Чёрный,как моё сердце
31 июл 2014 в 14:50
formazon, ёлы-палы, так в этом и прикол, чтобы можно было нормально зажать этой оправкой. Если не будет зазора, то шток в оправке будет прокручиватся. Незнаю с каким усилием зажат шток здесь, но в старых воздушных фоксах шток ояипу как зажат, я его откручивал в тисках, прикрученных к бетону.
На сайте с 07.11.2012 Репутация: 166
Сообщений 442 Пол: Мужской(30)
Город: Ивано-Франковск
Стиль: MTB:Freeride Байк: Knolly Podium 2014 + FOX 40 Kashima
31 июл 2014 в 14:57
peacedeath писал(а): Такие должны детать производители вело-инструментов. А вообще если таких нет под рукой-можно сделать по другому. Берётся пластина алю толщиной в 1.5 см, в ней сверлятся нужные дырки и всё это разрезается продольно болгаркой. Вуаля, оправки готовы.
На сайте с 03.02.2013 Репутация: 28
Сообщений 184 Пол: Мужской(31)
Город: Львів
Стиль: MTB:Enduro
31 июл 2014 в 15:12
Victor St, не для флуду, а просто цікаво, яка кардинальна різниця між саморобною оправкою і купленою готовою? важливими є діаметри отворів, ну й мабуть мягкість металу з якого вона виготовлена, більше нічого не повинно впливати, тому теоретично якщо взяти метал із схожою мягкістю і висверлити не на глазок отвори а нормально правильного діаметру то яка буде різниця?
На сайте с 22.11.2009 Репутация: 544
Сообщений 5497 Пол: Мужской(29)
Город: Люблин
Стиль: MTB:Enduro Байк: seicento
31 июл 2014 в 15:36
iw@n писал(а): не для флуду, а просто цікаво, яка кардинальна різниця між саморобною оправкою і купленою готовою?
ИМХО чистота изготовления поверхности, которая зажимает шток. У специально изготовленных шероховатость поверхности низкая и будет плотно держать шток, а у самодельной, сверленой будет более шероховатая и шток будет не держаться + прокручиваться
На сайте с 26.05.2011 Репутация: 372
Сообщений 2649 Пол: Мужской(28)
Город: Чернигов
Стиль: MTB:Freeride Байк: Чёрный,как моё сердце
31 июл 2014 в 23:30
Господа теоретики, вы кажется забыли один факт. Я такой оправкой пользуюсь уже больше полугода. Ещё не покоцал ни одного штока: фоксы старые и новые, иксфьюжены, мой ревокс... Чистота? Ну можно отверстия развернуть, будет выглядеть как заводская. Но смысл? Оправка из простого люминя при контакте со штоком СМИНАЕТСЯ.