На сайте с 05.07.2014 Репутация: 24
Сообщений 34 Пол: Мужской(28)
Город: Ужгород
Стиль: MTB:Freeride Байк: Drag C1 + Marzocchi 66
14 мар 2015 в 17:18
Всім привіт!
Я довго вагався над створенням цієї теми, я іх ще не створював, ця перша. Так я знаю, якщо щось не то напишу - можете і камінням закидати... Ходив по форумі, шукав тут і в ґуґлоші. Нічого суттєвого не знайшов.
Є втулка Autor Aco-H04D F Купляв тут, в барахолці. Відразу як відкрив на пошті побачив люфт (вісь втулки ходила з боку в бік). Думав це не важко виправити, та й відносно не дорого дісталась і забрав її додому.
Спочатку проблема, як я описав вище, заключалась в тому, що один пром не був до кінця запресований і від цього вісь пересувалась зліва направо приблизно на 5мм. Спершу пром не подавався а потім я знайшов в інструментах міцну, товсту шайбу. Вона ідеально підійшла по діаметру, вперлася в підшипник. Я поклав на неї зверху рожковий ключ, постукав по ньому молотком і пром здвинувся.
Тут то й виникла основна проблема. Люфт зник а натомість вісь стала туго крутитися. Думаю, я його сильно запресував і треба постукати по вісі, щоб випресувати трохи пром і все буде "чотко" . Постукав трохи молотком з одного боку, потім з іншого - результат "0". Почитав на одному форумі, що бити треба "по пацанськи", промам від того нічого не буде і пішов за молотком побільше...
Беру втулку, ставлю на опору, зверху дерев'яшку, щоб не пошкодити вісь і давай Хе*АчиТи... Бив з одного боку - нічого, перевертаю втулку, хе*ачу молотком по іншій стороні - думаю: "Та шо вони там, приварені чи шо?". Так клепав поки сусід знизу не почав бити в відповідь... Постукав ще трохи, дав собі молотком раз по пальцю. Думаю ну його нах, склав все, помив руки і давай писати... Як, що робити? Як здвинути проми хоча б на 1мм? Чи вони притруться, розходяться? Порадьте щось!
Буду вдячний за корисні підсказки. Обов'язково плюсану, коли рейтинг буде 5+. Дякую!
На сайте с 29.03.2013 Репутация: 96
Сообщений 929 Пол: Мужской(33)
Город: Бровари
Стиль: MTB:Freeride Байк: Самовар
14 мар 2015 в 19:03
Ruberoid писал(а): можешь забить
проми швидко уб'ються. Може звичайним феном спробувати нагріти коррус втулки? Алю швидше проводить тепло. Тобто по ідеї корпус швидше нагріється і розшириться ніж стальні проми і проми легше вилізуть.
На сайте с 07.01.2013 Репутация: 164
Сообщений 581 Пол: Мужской(45)
Город: Мукачево
Стиль: MTB:Street
14 мар 2015 в 19:11
Galant писал(а):
в приниципе Ruberoid верно говорит, но если очень туго, то надо одну большую шайбу больше наружнего диаметра прома одеть на ось со сотороны прома который надо сдвинуть наружу, потом еще сверху одеть гайку или две, что б было на пару мм выше края оси, скрутить все эксценриком и ним же зажимая потянуть пром на шайбу.
На сайте с 05.07.2014 Репутация: 24
Сообщений 34 Пол: Мужской(28)
Город: Ужгород
Стиль: MTB:Freeride Байк: Drag C1 + Marzocchi 66
14 мар 2015 в 22:47
Все ура!!!
Нарешті вдалося здвинути обидва проми на свої місця. Все красиво відрегулював, люфта нема, вісь прекрасно крутиться. Насамперед мушу подякувати Coolibin'у за ідею, яку він підкинув вище. Дякую, з мене +1 до репутації! Хто знав, але розум переміг над силою. Не треба було лупасити молотком по втулці, а тихо, красиво все поправити.
І так, розпишу як я це зробив:
Спершу знайшов шайбу, діаметром трохи більшу за пром. Щоб вставивши її на вісь, вона вперлася в корпус втулки.
Зверху поклав гайку, щоб вона трохи виступала за вісь.
Далі в хід іде х-центрік.
З іншого боку поклав 3 маленькі шайбочки, щоб не пошкодити вісь і накрутив гайку.
Крутив саме цю гайку ключем, бо стискати х-центрік не вистачить сили.
Таким чином вісь виходить з корпусу втулки толкаючи промпідшипник. Ще раз мушу подякувати користувачу під ніком "Coolibin", дякую без тебе я б не додумався. Буду радий, якщо ця стаття колись ще стане комусь корисною.