24 окт 2012 в 03:50
Ну це прилизно як чим відрізняєцця дх і фр. Далеко не дуже точно, а геть зовсім приблизно. Ну от чистий тріал це важка, суха академічна дисципліна. І дуже не вдячна. Вчитись там неймовірно довго і важко. А понтів нема. Тут нема місця кривлянню. В принципі. Ти або можеш, або не можеш. Крапка.
Крім такогож тріальщика тебе більш ніхто не зрозіміє.
Стріт це так , по простіше, для народу. Це зрозуміло всім. Причом зразу.Там тільки зробив шось - зразу результат. Всі хлопають. ( ну от зараз мені ше стрітери навтикають. Ну хоч не живи.)
Так стріт-тріал це такий вид урбан фр. Де важить не сила (силає ума не треба) а техніка. Техніка теж спецефічна. Це можна сказать тріал не статичний, а в русі. Тріальна точність, артистичність, вишуканість але на ходу. Тріальна винахідливість в використанні оточуючих перешкод, ну і показуха, самолюбування.
Що до заліза, то тут має буть міцнішим ніж в тріалі, причому в різних напрямках.
у трохи коротший передній трикутник. Міцніші ободи. Взагалі вся конструкція більш міцна ніж легка. Хоча я тут не сильно шурупаю. Решта за смаком. Бо якшо навіть на тріал ставлять вилку аморт (причом давно вже) то вже зараз можуть і 2сосіс тріальний зробить.
На скільки я спросоня можу сообразить десь так.
ось тобі, шо значить різний розмір коліс, і різна техніка. В порівнянні.
|