У вилці нереально жостка пружина, варто поміняти на м’якшу. Теж не можу нормально виставити відскок. Він зашвидкий. Окрім того, вилка вийшла найвипадковішою деталлю. Купив, бо не мав грошей на щось краще. І вона найважча у цьому велосипеді. Якщо взяти ровер у руки, перед помітно важчий. Тим більше, кріплення осі просто сміхотворне. Я взагалі дивуюся технічним рішенням мурзів останніми роками.
Хотілося б у майбутньому доробитися до Фокса чи Вотана.
Рульова: FSA “Orbit Extreme pro”, 1 1/8 на промислових підшипниках.
Задня перекидка: Shimano RD-M801 GS “Saint”, standart spring, vertical drop-outs.
Люблю сейнт за те, що це вічна перекидка. Більше того, її ні вирвеш, ні петуху нічого не зробиш. Хочу у роботі мені більше подобається ХТ, на якій їздив колись на коні довший час.
На сайте с 03.02.2008 Репутация: 117
Сообщений 851 Пол: Мужской(33)
Город: Москва
Стиль: MTB:Freeride Байк: ХТ и Подвес)
9 сен 2010 в 05:53
не нра цвета не нра углы у аморта и вообше не на рама (как даж странно люблю спеши) но это чисто эстетически так как на вкус и цвет...... а с вилки убрать наклейки))) а вообше намана))
На сайте с 08.09.2010 Репутация: 7
Сообщений 11 Пол: Мужской(32)
Город: Киев
Стиль: MTB:Enduro Байк: enduro s-works | diverge a1
9 сен 2010 в 16:50
2 Artem Norco One
мені нові спеші не подобаються взагалі наприклад.я вважаю, що найкращий рік їхньої модельної лінійки - 2005. тому й шукалася ця. причина повітряної фокси - вага і застосування самого байка. так як ДХ катаю вкрай рідко - для АМ вона ідеальна.
педалі наразі стоять не ті - не Кренки, а ДМР В8. Кренки розвалилися за нецілий місяць.
а ободами дійсно задоволений. як не як це не ручка зборка, а машина набирала. плюс, якісні спиці.
а з приводу вилки - так, я знаю. наразі шукаю грошей. ставитиметься 36фокс.
також ставитиметься успок, бо як показала практика навіть на АМ чейн падає. розміром зірки задоволений. плюс, вона композитна, і коефіціент її зношування куди менший, ніж у звичайних. шимано постарались
PsiH_SKA писал(а): не нра цвета не нра углы у аморта и вообше не на рама (как даж странно люблю спеши) но это чисто эстетически так как на вкус и цвет...... а с вилки убрать наклейки))) а вообше намана))
що означає не та рама? мені здається, я описав, для чого байк. як на мене, для АМ - чи не найкращий варіант з доступних мені на той момент.
а, і навіщо здирати стікери з вилки?
komarroff писал(а): да уж, вилка не от этой рамы
а так- старый сх-идеальная рама.
ну, сх і с-воркс - це різні рами. по-перше, геометрією: сх більш завалена назад. по-друге, ходом підвіски: с-воркс короткий - 150мм, а сх 170мм. плюс, с-воркс легший, бо лише він йде з повітряною фоксою.
На сайте с 13.03.2010 Репутация: 44
Сообщений 34 Пол: Мужской(41)
Город: kharkov
Стиль: MTB:Freeride Байк: хороший
3 мар 2011 в 15:46
Ziko писал(а): Тарас, байк отличный, но требуе вложения денег для апгрейда. Жаль что ты его собрался продавать
поэтому за 18 кннысич ты его не продашь никогда. если рассмотреть комплектацию в версии "хочускоробудет" , то ещё туда-сюда но всё равно не 18 (((. за 1900 демо со старыми шохами отдают...
а тут? не успока, всё на шимано, хасефелт нихера не пафосный, 32 зуба звезда (стрит катать?) ,а зачем сзади до 32 зубов? вверх на таком я бы не ездил. Т.Е. сразу менять на шоссе 11-24 если хочешь наваливать.
и всётаки? ГДЕ УСПОКОИТЕЛЬ?
а рама с амортом супер! эталонные! новый сх по сравнению с этой рамой-отстой.