19 июл 2021 в 02:56
ДІСКЛЕЙМЕР АХТУНГ НУ ТІПА....
текст висраний мною нижче не містить багато інформативності. і впрнципі думаю шо тексту буде не багато. вооттт карочі...
Давніше хотів написати шось типу історії байків - але мабуть це буде надто довго і надто нудно, тим більше на хб дуже ліниво грузит ифото через сторонні сервіси
Коротко про історію байків катаю з 11 року - вже 10 років. ого вау . перший вєл був юмф харді3 кастомно зібраний на кк навісці в магазині ікс індустрія у львові.
вийшов він тоді космічні 4300 грн бо був зібраний частково з бу компонентів
перші потуги екстимального катання почались за рік після купівлі вєла. з того часу в тусовці лишилась тільки дві людини
якихось особливих нагібів в той час не було як і розуміння в компонентах.
тоді втулки на шаріках апгрейдились на втулки на шаріках, а сонтур на 80 ходу перебирався в майстерні за цілих 150 хривнів
в перші два три сезона, на ньому розсипалось майже все - обода фольга, втулки на лошаріках... мммм квадрат ням ням ням і іншф топові компоненти
піком навісу на хардіку був дж3 майкрошифт хусефельти і авід гуслі5
роки катання на хардтейлі були доволі повільні в плані прогресу і вникання в інформацію - в інтернеті було розписано вже все,
але правильну інформацію було не легко відфільтрувати (як і мочу в голові)
що таке геометрія велосипеду і куда крутити настройки в дж3 було ше не понятно(прелоад ет сложна)
але вже тоді я вмів прокачувати срані джусі шоб їм було добре
в ті роки брав участь в любительських змаганях - нічого не зайняв жодного разу наскільки я памятаю
ля дж на 130 мм розігнаний уууууу
тоді ж ми починали займатись трейлбілдерством - десь в 13 році
рама в результаті трісла під стаканом - особо жостко я не катав - та й важив десь 50 кг, не було чим ламати
заміна рами на підвіс омріяний мною тоді юмф фредді була 12 10 2014 року
перший його збір був дууууууже топовий просто оговау в квадраті
діскбули джусі довга лапка хусефельти. топ конечно.
(крім цього фото мало бути ще фото на сантур хц60 - але я його не знайшов)
урбан дх львів
тоді катання було дуже безметежним і так само вялотекущим як і розвиток жижі в голові
сихів бп червона лінія
фото з кубку лева на чортових скелях
перша поїздка в гори була саме на підвісі по ідеї це була буковелька
навіс тоді вже був трохи цікавіший - пружинний свінгер і домовина на 180 ходу з ідеальною пружиною і дуже хорошою роботою - власники 66вф заздрили і казали суперклас
зліва на фото nord21013 - власне він один з тих не багатьох хто катає і досі. справа на фото теж мій друг
його акаунт я не памятаю, але катає він десь з 2007 року і зараз теж хоч і менше.
десь осінню 15 року фредді був перекрашений з коричневого в оранжевий - на той час виглядало досить сасно
на фото топовий ван р слх і китай педалі за 600 хрівень
а зимою 15-16 року воно курва репнуло в стакані і на пері
(не зовсім по таймінгу фото але )
на ньому вже чорні обода діск булл швабле межик мері і гальма слх
якихось значних підйомів в каталові не було, віпи на 22.8 градусів і пуляння в свічі
в 16 році перо знов обісралось в пилипці
піком для юімєфа була навіска - слх гальма маніту 6 вей домейн і 26 діск були ото нічого собі
зима 16 року була трохи переломна в плані катання - душився в плані того шо байк мій це помойка з геометрією памойки.
довго вникаючи в цифари і букави - я поняв шо кут 65 для мене краще ніж 69 пера покоротше і каретка понище - це тоже дууууже класно
чорний як ніч демо 7 в ростовці s - моя остановочка. 7.7 дюймів ходу фср 4 лінк суспеншин обмазаної тим же свінгером і тим же навісом. зішка 8 передач і інші бомжові двіжеія
на радощах аж підстригся.
на одних з перших комплектацій. воно важило мабуть 18кг.
шатуни зі замінили зігнуті слх тоді я любив шимнао. ото дурний.
захар беркут бп
в 17 році я зложив свою першу вилку юхуууу
на фото красується мішшин контрол від тотема переточений під домейн
в захарі врізався в брівно вилка сказала кря
на демі прогрес йшов замітно краще - памятаю на першому викаті в локал бп мені вєл здавався якимось космосом, рулився він краще - каретка на 3 см нижче, пера коротші кут гостріший - та ти шо просто сок в соку козак в козаку
26 жовтня 17 року - я тааааке поняв, розумізм досяг апогею - 27.5 і тотем - ото я здєляль о то мамкін інжинер
зазори були десь по 8-10мм
пластилінові нюкпруф гініратор дх - ото обода мммммм зате тоді я вперше зібрав не гетто тюблес - помоєму перші безкамерки були ше в 15 році но це не точно.
десь доречі в 17 році я почав шарити за компаунди покрих - шо буває дх кейсівнг шо буває супер текі, шо буває різна мягкість шипів
ці нові враження... мммм
локал спот нагіб - прогрес пішов
гінка в буковельці
потім 17 березня 19 року чорна стала оранжевою а за пару місяців обзавелась чорною вилкою і чорним монархом
ну соска уффффф покри цікаві такі ....
кадри з нашого трансфера на алайні
десь в той переіод залетіли коди, десь трохи раніше до того були гайди
її максимальна збор очка була в середині літа 19 року хороший вілсет на санрінгл хелікс одні з тих ободів які не склались просто так, чорні рокшоки срам код і вага десь в 16 кг на покрах для локал спотів
потім був швидкий ченж оранжевої на срібну - та ж сама демо 7 але ) на ростовку більша ) була мка з річом 420 (но це не точно) з кастомними кріпленнями аморта, хід аморта був обмежений на 178мм кут рульової був 63.5
а каретка впала від стоку на 11 мм (це все не достовірна інфа вже не дуже памятаю)
покри дуже цікаві, шо за бренд такий... непонятно.
тут доречі видно чуть не стоковість геометрії - кастомні самопальні лінки які тримають аморт - я придумав фліп чіп хех
так само видно петлю гідролінії на рулі - бар не вмів а так хотілось - мамкін фріройдер не інакше
так само петля біля аморта - нашо думайте самі
зложені шатуни зіі були замінені на гх - до того шатуни срем для мене здавались калом, тепер навпаки.
чесно кажучи сімка залітала на ура - якби якби якби рама була на осі бустова з річем в 450 і більш адекватною роботою підвіски (або якби я купив туди не монарх) то я б на ній і досі катав (шутка)
на демі я вже почав заїжджати в якісь призи в дх і ендуро гонках, і вцілому помимо так-собі аморта(монарх рт3 дебонейр+) байк був ок чо, на ньому добре нагібалось на локал спотах, але для гір 420 річа було чот маловато
червень 20 року. карбон спешалайзд ендуро 17 року випуску, рамця на доках, лайток, свіжачок, дропер мммм ляяяя
в комплекті дроппер на 125 мм який зробив кря в горах на підйомнику
і тепер зробив кря остаточно.
пилипецькі хащі третє місце - окчо
в мене і на демі була касета 11-42 але з тою компоновкою підвіски воно так не їхало. першопочатково байк був зібраний десь в вазі 14.7 - в основному звичйно карбо рама рішала
решта компонентів були доволі прості - ті ж самі коди, заміна втулки на бустову, і вилки на бустову, на таку саму ярі. да да . дуже цікаво. слх з кастом лапою
де ці люди в яких сром х7 тягне 42т... в мене слх крихтів і пердів на 42т...
на цій рамі катання заграло новими фарбами. маневреність, вона педалиться ?! є дроппер ззаді вісь, внутрішня проводка, і багато інших прекалів
в цілому вєл вийшов вже з +- актуальною геометріїю і з ненайгіршим навісом.
7 вересня 20 року я кекнув ліве перо - воно зігнулось при падінні, в канав з бомжами, на аваланчі в захар беркуті - хейтери скажуть гииииии спешалайззд твій гавно - поняв лох. а я скажу мамку твою в кіно водив. спеціалулзід тиоп.
на пері не було сліду від удару як і на рамі, але я вангую шо по вєлу хтось проїхався.... бо там був масовий спуск, я їхав в числі перших 10 - добре шо по мені не проїхались.. но шанси були.
ну не суть - все шо не робиться - все до лайту, залетіли бу карбо пера і вєл вже важив десь 14.4
в 20-21 році в ендури появились 2 обліки - давнхіл нагіб, і локал нагіб
експеременти з рідкою резиною - гарно виглядає тільки на фото.
локал нагіб це трансмісія на 10 пердач, дроппер і 700 грамові маххіх мінйон семі слік, на вєлі їжджу кожен день на роботку останні 4 роки - пробіг в тиждень від 60 до 100 км. а на гори залітають ассегай 2.5 вставка в задню покру, жорсткий підсиділ, і знімається частина касети санрейс - благо вона на павуку і є можливість зняти просто кусок.
в сеті для дх нагібу вєл важив 13.900 - що дуууже позитивно впливало на маневреність вєла.
це ще не все - чот хб сломалсо - і весь текст з всіма фотками за раз не може зробитись в один пост... тому лишіть якийсь камент шоб я міг докинути текст
оговау |