На сайте с 29.09.2014 Репутация: 18
Сообщений 348 Пол: Мужской(33)
Город: Тернополь
Стиль: MTB:Enduro Байк: Mondraker Dune
25 июл 2018 в 11:16
Ну чо не варіант, їздит з байком на гонки там, івенти всякі, показувати інЕкшон, збирати замовлення. Не на одних же іксах і стограмі просуватися. :) Ціна хороша, якість відповідна.
Як доламаю мондракер, буду мати як варіант, бо на мій ріст і хотелки тяжко знайти норм раму, простіше замовити. Тепер знаю в кого
На сайте с 07.11.2011 Репутация: 11
Сообщений 19 Пол: Мужской(32)
Город: Найрівніше
Стиль: MTB:Freeride Байк: Gambler
25 июл 2018 в 14:21
Перш за все, звичайно ж респект і лайк за роботу та старання. Тепер суб'єктивна думка. З вигляду, рама вийшла більш для ендуро, досить лайтова, хоча кути хороші для дх. Якщо готувати її для дх/фр чи якогось жорсткого ендуро, я б використав труби нижніх пір'їв/пер значно більшого січення, також їхній фрезерований елемент в районі каретки (шарнір) та зі сторони переднього трикутника також значно масивнішим. Нижню трубу переднього трикутника краще використати прямокутного профілю, хоча б в районі рульової, але сумніваюсь, що є можливість змінного профілю, тому можна повністю прямокутного. В районі рульової цю ж трубу було б добре загнути, щоб з'єднувалась зі стаканом під прямим кутом, або близьким до нього. Якщо немає можливості загнути, то хоча б підсилення розмістити під прямим кутом до стакану. Лінки (коромисла) було б непогано з'єднати між собою не тільки болтом аморту. Для більшої жорсткості рами на скручування. Ну і краще було б зменшити ричажнісь для більш інформативної роботи підвіски і кращого реагування підвіски на регулювання аморту. Нехай в кінцевому етапі доведеться ставити навіть 300-ту пружину. Ну звичайно ж це все добре було б підкріплювати розрахунками і бла бла бла, але в кінці кінців все показує практичне використання заліза.
На сайте с 23.12.2016 Репутация: 50
Сообщений 29 Пол: Мужской(51)
Город: Киев
Стиль: MTB:Enduro Байк: депутат подарил-мент украл
25 июл 2018 в 19:09
Romaniuk верхи на козї - це було би прикольно! Назбирав би "плюсїв" чималенько... А якщо серйозно - замовити готову раму поки що не наважусь, хоча є про що помїркувати... А от зїрочка на шатуни з титану - це бїльш реально... Особливо сподобалось лого ELEMENTS, вибите на зїрцї... не якесь там CHROMAG чи RaceFace... Наш, вїтчизняний виробник, з цїлком пристойною якїстю виготовлення - згодьтесь, це звучить!
На сайте с 23.04.2011 Репутация: 121
Сообщений 775 Пол: Мужской(29)
Город: Харьков
Стиль: MTB:Enduro
25 июл 2018 в 22:11
martundh писал(а): Ещё как задумывался о смене совей Кнолли на чтото под свой рост
Попроси просто сварить новый передний треугольник под свой рост.
Bloodar писал(а): А реально ли сделать что-то типо NS Surge титанового, размера L? Можно ли найти/заказать такие трубы? А стакан конус? Вот такую раму купил бы)
Цена же, вполне, в два раза дороже чем у рамы с магазина будет.
Обувь под топталки, Hope v4, BY Revive - [ Ссылка ]
На сайте с 25.10.2005 Репутация: 390
Сообщений 1613 Пол: Мужской(37)
Город: Lviv
Стиль: MTB:DirtJumping Байк: Elements Titanium+Fox 831 & Scutum+66RC2X
25 июл 2018 в 23:44
О, нарешті понаписували, буду пробувати на все по порядку всім відповісти.
voland писал(а): А чому ні? Катати на тому на чому катав до цієї рами))) крім того виставити на продаж не означає що завтра її заберуть. На це потрібен час - його має вистачити на катання, тестування, та почати складання наступної. Як на мене - інженерна складова питання то одне, а комерційна складова то зовсім інше. То яка ціль - зварив для себе, чи поширення продукції серед райдерів? Можливо неуважно читав, але таке питання - скльки часу займе виготовлення рами якщо, припустимо, я зроблю замовлення? Зрозуміло всі питання після складання будуть вирішуватись, але все ж таки хотів би чітко дізнатися стосовно гарантії - як, власне, його бачить виробник.
Ну якби уважно читалось, то половини питань, певне, не було б.
Перше і саме головне - я не хочу випускати (продавати) абсолютно сирий продукт. Зробив (потренувався, прощупав технологію, слабкі місця і необхідність в тому чи іншому інструменті, а його треба не мало і все вимірюється в кілобаксах) Відтестував: катаю я не лайт, і за ссвою кар"єру зломав не одну раму. Я старюсь бути відповідальною людиною не залежно від обставин, а їх дуже багато і мені спокійніше буде спатися, коли я знаю, що даний продукт витримує так і такі навантаження.
Я інженер (в душі не по освіті, точніше не цьому напрямку), а не "барига", мені головне придумати (та нехай навіть зкопіювати, велосипед вже давно винайшли) і виготовити. А продати найдеться і без мене кому, он дам клич і черга вистроїться з продаванів (образно). Всі все готові і вміють продавати, а як не буде що продавати, що робити?
По виготовленню: прямих замовлень я наразі не беру, бо не можу запропонувати клієнту виготовлення рами належної якості в адекватні терміни, але я над цим постыйно працю (про іструмент і кілобакси писав вище, пробую найти інвестора, але наразі туго, якщо є якісь варіанти, готовий вислухати). Але я дуже надіюсь, що з весни появиться тема:" приймаю замовлення на кастомін рами". Або за місяці два як розгребусь частково зі скейтпарками і виставкою, на якій я вже буду виставляти власний стенд https://bikelviv.com.ua/ можливо появиться тема: "збираю передоплату на партію кастомних рам", по суті треба певна сума, щб купити матеріал і виготовити партію деталей (лінки, коромисла, дропаути і т.д.) бо труби не проблема з грубшого передній трикутник можу зварити за день, - термін виконання початок сезону 2019.
Тепер стосовно гарантії, звичайно найправильніше це заміна того чи іншого вузла. Але на початок це може бути складно, довго і дорого (для виробника), а враховуючи, що мене більшість знає як майстра який саме варить-ремонтує рами, плюс берем до уваги по суті індивідуальність кожного замовлення, тому простіш, я так вважаю дял всіх, це гарантійний ремонт рами, з пдікрашуванням і при необхідності повторна термообробка, наприклад до 3-х раз, якщо вузол насправді проблемний, тоді повніс нове виготовлення з врахуванням всіх проблем. ось до речі по терміах перша підвісна рама, яку все-таки взяв в роботу, бо людина дуже просилася і багато чого сама креслила сама.Взяв в роботу десь жовтень 2017, пофарбувалась рам адва тижні тому, тобто повністю вважається завершена, хоча я її віддав ще десь 15 травня https://x-bikers.com/foto/fotogalerea.php?id=54379 NicholasKG, та ти само собою org100h, о, ще один потенційний клієнт - це дуже добре ))
Tribute писал(а): раму покищо ні, а от про передній трикутник як тут, можна було б подумати...
думай, скоро зима і має бйти більше вільного часу на такі проекти. а то вже тут черга починає збиратися на передні трикутники Sany0k, ти, можливо, багато в чому правий, але по-перше також не дуже уважно читав, по друге, я в першу чергу ставлю пкцент на практичність, а не теорію (вже 5 років ремонтую рами зві всієї країни і дечого вже надивився). Але дякую за конструктивну критику (а не просто тупе "обсиранн" як дехто вміє і любить). Я сподіваюсь, що це лише початок і буде в рази більше розрахунків і тестових взірців.
Bloodar писал(а): А реально ли сделать что-то типо NS Surge титанового, размера L? Можно ли найти/заказать такие трубы? А стакан конус? Вот такую раму купил бы)
Правда плані рами - це повний провал, але це був нереально великий досвід для мене.
А тепер стосовно рами, хардтейл простше зробити ніж підвіс (менше деталей) і взагалі моя першочергова і основна мета була саме виробництво титанових рам, але це специфічний ринок і не дешевий матеріал, тому частков опереключився для експериментів на алюміній. Але така рама буде коштувати приблизно 700-800$, якщо ціна влаштовує, давай бабки на труби, які треба замовлявляти з Китаю і які будуть їхати не менше місяця, та чисто теоретично є всі шанси отримати раму під новорічну ялинку. martundh, я цей рік був змушений переключитися на ДХ, бо лікую грижу в спині і дьорти мені категорично протипоказані, я ДХ, я так собі пояснюю, можна і на гальмах спуститися. В самого з березня лежить комплект китайських труб на дьортову раму, але толку мені з неї? Дивитися на неї? Тому відклав і почав щось варити двохпідвісне. Але якщо реально цікавить підвіс власної геометрії, то велкам в клуб потенційних клієнтів, чим більше вас буде тим реальніше буде зробити мініпартію.
На сайте с 13.06.2009 Репутация: 404
Сообщений 653 Пол: Мужской(34)
Город: Мелитополь
Стиль: MTB:Freeride Байк: Many
31 июл 2018 в 17:56
Звезда из титана это не очень хорошо , потому что антифиркционные свойства у титана очень плохие .Там должна быть твердость , титан очень липкий материалл , Аз за низких антифрикционных свойств может налипать на другие металлы .По этой причине не делаю пальцы из титана
Мастеру рам удачи в развитии тех процесса ! На наших просторах когда-то было великое машиностроение и база для этого есть и в справочниках все написано , надо только дерзать -пробовать . Восхищен желанием делать что-то более совершенное -думаю это только начало , Уже сейчас надо думать о ускорении процесса , еще пара тройка рам и завалят заказами. Ускорение самое сложное в этом деле ...
Никакого здоровья не хватит чтобы приспособиться к этому тяжело больному обществу
На сайте с 25.10.2005 Репутация: 390
Сообщений 1613 Пол: Мужской(37)
Город: Lviv
Стиль: MTB:DirtJumping Байк: Elements Titanium+Fox 831 & Scutum+66RC2X
6 авг 2018 в 10:22
matveich писал(а): Є питання чи можна зробити передній трикутник з уже існуючого?
Ну якщо він вже існуючий, то навіщо його робити ще раз? А взагалі я не зрозумів питання. Зробити передній трикутник можна або з нуля або як донор використати тсарий трикутник, якщо з нього можна акуратно позрізати необхідні вузли (рульовий, каретку, кріплення шарнірів)
Zef писал(а): Звезда из титана это не очень хорошо , потому что антифиркционные свойства у титана очень плохие .Там должна быть твердость , титан очень липкий материалл , Аз за низких антифрикционных свойств может налипать на другие металлы .По этой причине не делаю пальцы из титана Мастеру рам удачи в развитии тех процесса ! На наших просторах когда-то было великое машиностроение и база для этого есть и в справочниках все написано , надо только дерзать -пробовать . Восхищен желанием делать что-то более совершенное -думаю это только начало , Уже сейчас надо думать о ускорении процесса , еще пара тройка рам и завалят заказами. Ускорение самое сложное в этом деле
Може й не дуже добре, але попередня в мене проходила 10 років, причому була зрозмлена лише за допомогою сверлильного станка, болгарки і напильника, причому зі сплаву ВТ1-0.Прикол трансмісії в тому, щол основне на вантаження по тертю на себе, все-таки бере ланцюг (пін і ролик) де тертя йде сталь-сталь. Крім того тут більшле важливіша міцність ніж тертя, інакше би робити зірки з латуні чи бронзи. Он КА engeneering валить по повній титанові зірки і ролики, а народ купує.
Стосовно рами дякую. А стосовно колишніх виробничих потужностей, чесно, мене вже ця фраза починає нервувати, не вперше її чую, але не варто згадувати те чого вже немає. Все що могли вже давно продали чи здали на металобрухт, решта допрацьовує свої останні дні. Зараз найти нормальний станок за адекватну ціну - це має бути неаби яке везіння.