На сайте с 13.02.2014 Репутация: 235
Сообщений 1995 Пол: Мужской(25)
Город: Львов
Стиль: MTB:Freeride Байк: оговау
21 янв 2017 в 21:07
сап хб, є питання по аморту маніту свінгер 6 вей - конкретно по крутилках компрессії - на фото яких я бачив чорна крутилка (високошвидкісної компрессії) знаходиться зліва - а червона (низькошвидкісної компрессії) зправа. конструктивно - чорна крутилка - є голкою і може регати тільки нск, а червона має маленький поршеньок і пружинку - і мала б регулювати вск... або я дурак або лижі не їдуть .... підкажіть - з якої сторони яка крутилка має стояти фото "крутилок"
маркування для них на наклейці
обидві крутилки закручуються в обидва отвора - тобто теоритично поставити можна і так і так... я б і зібрав спочатку так як на всіх фото в неті а потім так як мені здається що має бути - але це трошки геморно...
ще питання - на що впливає цей загадковий шимстек в бачку - теоритично на відскок щоб для компрессії було більше отворів при роботі - але можливо і ні...
чого можна добитись регулюванням кількості шайб в ньому ? буду дуже вдячний за відповіді і здогадки )
На сайте с 13.02.2014 Репутация: 235
Сообщений 1995 Пол: Мужской(25)
Город: Львов
Стиль: MTB:Freeride Байк: оговау
21 янв 2017 в 22:07
Xopc, але чому на чорній крутилці просто голка ? а на червоній пружина і поршеньок ? я походу чогось не розумію))) бо імхо має ж бути навпаки, і хіба спв це не клапан на пістоні який заміняє класичний шимстек як на фоксі наприклад ?? чи шимстек в бачку теж працює типу в нагрузку до спв як платформа ? я ж правльно розумію - високошвидкісна компрессія працює при великій швидкості зжимання підвіски, тобто великій швидкості руху масла в аморті - і при тому продавлювати пружинку і проходити по каналу там щоб аморт не тупив на великі хода ітд. а низькошвидкісна працює тупо завжди і нею вже можна розкачку трохи забрати ітд. чи я не правий ?
На сайте с 10.07.2011 Репутация: 245
Сообщений 3292 Пол: Мужской(33)
Город: Днепродзержинск
Стиль: MTB:Street Байк: Cube Stereo, WTP Envy
21 янв 2017 в 22:44
sheremet, ты просто не правильно понимаешь работу НСК и ВСК.
ВСК для того, чтобы как раз аморт/вилка "тупили" на высокй скорости сжатия. НСК - чтобы аморт/вилка "тупили" на низкой скорости сжатия (раскачка от педалей и т.д.) А на высокой скорости сжатия та пружинка на НСК сжимается от высокого давления масла и практически не препядствует протоку на большой скорости.
На сайте с 26.02.2013 Репутация: 692
Сообщений 596 Пол: Мужской(33)
Город: Івано-Франківськ
Стиль: MTB:Enduro
21 янв 2017 в 22:46
sheremet, за спв вірно, я помилився (я не правильно зрозумів фото). думаю що шімстек в бачку і є HSC а голкою ти просто відкриваєш до нього доступ. Голка переважно використовується для регулювання lsc в системах де *крутилка в крутилці*