На сайте с 28.06.2013 Репутация: 26
Сообщений 20 Пол: Мужской(26)
Город: Ковель
Стиль: MTB:Downhill Байк: GT Ruckus vs Rock ShoxTotem RC2
21 июл 2015 в 18:39
Всім привіт! Таке питання хочу брати за 4200 домейн 302 але там шток 1.1.5 і продавець каже шо може перепресувати його на 1.1.8 Чи сильно це вплине на міцність вилки ?
На сайте с 25.10.2010 Репутация: 904
Сообщений 5187 Пол: Мужской(43)
Город: Ужгород
Стиль: MTB:Downhill Байк: Specialized Enduro Comp 650B 27.5
21 июл 2015 в 18:50
Я просто скажу что вот пару дней у чела на соревах оторвало шток на Тотеме.Херовый шток и мастер был....хорошо там все обошлось. Думаю тебе потом стоматолог выйдет дороже,чем домейн с нормальным штоком.
На сайте с 23.04.2014 Репутация: 219
Сообщений 1532 Пол: Мужской(27)
Город: Киев
Стиль: MTB:Freeride Байк: Стунтус
21 июл 2015 в 18:56
Плохая,плохая идея! Разшатываешь посадочное место, создаешь точку скопления нагрузок на переходе с 1.5 на 1.1/8 дюйма.Не забудь потом сквозной якорь поставить, без него там никак. К тому же хз кто и как будет делать.
На сайте с 08.11.2009 Репутация: 327
Сообщений 437 Пол: Мужской(41)
Город: івано-франківськ
Стиль: MTB:Enduro
21 июл 2015 в 22:29
бачу багато негативних відгуків , в сторону переприсовки штока. на чому вони грунтуться? в основному на чутках, і власному баченні! я розкажу з власного досвіду! є свої плси і мінуси. якщо говорити про міцність, то все залежить від того яким чином запресований шток,і з якого він матерялу зроблений! Якщо точити цільний шток, з переходом з 1.5 на 1.18, то в місці переходу буде зосереджена вся нагрузка!
VaNeSsP96 писал(а): Я просто скажу что вот пару дней у чела на соревах оторвало шток на Тотеме.Херовый шток и мастер был.
я спілкувався з власником цієї вилки, з його слів шток мав товщину стінки 2мм в місці переходу, воно і не дивно що він зламався!! Я займаюся переприсовкою штоків десь три роки, і за цей час переприсував більше 50-ти вилок однокоронок, з яких 90% вилки для агресивного катання! необійшлось і без помилок, в результаті була зламана одна вилка( аналогічна ситуація, товщина стінки була 2мм) і зігнутий один шток ! на основі цього були зрблені висновки. Товщина стінки в основі має бути не меньше 8мм, цільні штоки підходять для вилок КК. А для агресивного катання шток точиться з двох частин, перехідна втулка з 1.5 на 1.18, і шток з товщино стінки в основі 9мм! звичайно зламати можна любий шток,але такий шток витримує великі нагрузки! для прикладу: я їзджу на ліріку з цільним алюмінієвим штоком з товщиною стінки 6мм, (катаюсь другий рік) без проблем Клієнт якому ми переприсували домейн, стальний цільний шток з товщино стінки 6мм, на хардтейлі, вага райдера 90кг, за пів року пришків з рамп висотою 1-1.5 метра, шток повело на 3мм. Шток з двох частин , і з товщино стінки 9мм, витримує ще більші нагрузки! я небачу причин для паніки!
На сайте с 01.12.2009 Репутация: 782
Сообщений 6327 Пол: Мужской(34)
Город: Ровно
Стиль: MTB:Enduro Байк: Specialized SJ EVO Comp 650b 2015
21 июл 2015 в 22:58
sasha mt писал(а): Товщина стінки в основі має бути не меньше 8мм, цільні штоки підходять для вилок КК.
про це Саш я писав ще в твоїй першій темі, де приводив товшину штоку з 66. як показала практика я був все-таки правий, хоч і не пресував штоків
sasha mt писал(а): я небачу причин для паніки!
ресурс штока, матеріал на штоках якийсь не дуже простий, і якщо ти пиляв труборізом заводський шток, то в кінці пиляння він тріщить як скло і сколюється. аналогічного матеріалу мій труборіз ще не зустрічав.
FRAYER, лажова ідея для такої вилки. була це илка хай-енд класу з крутою різницею в ціні яб ще це зрозумів, а так не розумію. наживеш собі головняк який фіг потім продаси
На сайте с 04.10.2009 Репутация: 167
Сообщений 987 Пол: Мужской(32)
Город: Херсон,Севастополь
Стиль: MTB:Downhill Байк: Norco Aurum
21 июл 2015 в 23:08
на этом форуме похоже только один человек сможет качественно все сделать и он уже отписал выше,если цена вилки плюс перепресовка не будет дороже вилки с штоком 1,1.8 я бы рискнул,к тому же многое зависит от веса райдера,если вес не больше килограмм 70 то я бы вобще не парился по поводу прочности
На сайте с 13.01.2008 Репутация: 875
Сообщений 2334 Пол: Мужской(37)
Город: Киев
Стиль: MTB:Urban Freeride Байк: Rocky Mountain Slayer
22 июл 2015 в 00:17
Autumn Soul писал(а): а этом форуме похоже только один человек сможет качественно все сделать
НЕ один. Я иногда точу штоки и из титана и из Дюраля, но до последнего момента отговариваю райдеров от этой идеи. ЭТО небезопасно в Экстремальных дисциплинах. Родной фирменный шток всегда НАМНОГО крепче точеного.
Исключение - дорогие титановые штоки, которые Я иногда делаю по хардкору из крутого сплава с толстой стенкой. Но это влечёт за собой расходы немаленькие, поверьте.
А у меня вопрос к автору поста: " Ты тут что написал то вообще? Я три раза перечитал, постарался понять - но безуспешно." :
sasha mt писал(а): Клієнт якому ми переприсували домейн, стальний цільний шток з товщино стінки 6мм, на хардтейлі, вага райдера 90кг, за пів року пришків з рамп висотою 1-1.5 метра, шток повело на 3мм шток з двох частин , і з товщино стінки 9мм, витримує ще більші нагрузки! я небачу причин для паніки!
Мастерская RGB.services by Dentrial
г.Киев tel: +38(063)107-44-06 Лучший сервис всегда!
На сайте с 08.11.2009 Репутация: 327
Сообщений 437 Пол: Мужской(41)
Город: івано-франківськ
Стиль: MTB:Enduro
22 июл 2015 в 08:15
alegka87 писал(а): про це Саш я писав ще в твоїй першій темі, де приводив товшину штоку з 66. як показала практика я був все-таки правий, хоч і не пресував штоків
так тут ти був правий краще робити з двох частин!
alegka87 писал(а): ресурс штока, матеріал на штоках якийсь не дуже простий, і якщо ти пиляв труборізом заводський шток, то в кінці пиляння він тріщить як скло і сколюється. аналогічного матеріалу мій труборіз ще не зустрічав.
оригінальний шток покритий якимось напиленням,яке додає йому міцності! тому добитися співвідношення ваги-міцності, як у оригінала, неполучиться! приходиться іти методом потовщення,закалки і тд. але все це відбивається на вазі,і ціні.
dentrial7, сорі, після
dentrial7 писал(а): 1-1.5 метра, шток повело на 3мм
мала бути крапка
є багато випадків зламаних і зігнутих заводцьких штоків, а також зламаних і зігнутих саморобних штоків. зазвичай коли ламається заводцький шток , то переважне враження: що шток зламався із за великих нагрузок! а коли ламається саморобний шток, то зазвичай кажуть: що їх на можна нівякому разі переприсовувати,що це дуже небезпечно, і при цьому наводять переконливі докази зламаних штоків," як от товариша вище згаданого з тотемом" а ще якщо є наслідки, то це звучить дуже переконливо! Але при цьому ніхто незгадує наслідків, зламаних оригінальних штоків! чи там люди не падають?? чи не вибивають зуби?? чи не ламають щелепи?? чому незгадують про штоки які переприсовані, і їздять роками?? і при цьому навантаження на шток такі ж самі! Причина в тому, що є упереджене ставлення, і цьому є логічне поясненя! Бо від природи люди консерватори, і довіряють старому і провіреному, а все нове, піддається критиці ,і недовірі! але для того щоб добитися якогось результату,потрібно :пробувати,помилятися, аналізувати, експерементувати! звичайно все це звязано з ризиком!
На сайте с 03.08.2011 Репутация: 293
Сообщений 935 Пол: Мужской(31)
Город: Киев
Стиль: MTB:Downhill Байк: Барахолится
22 июл 2015 в 09:43
скажу по своему опыту...перепресовать шток можно, и впринципе относительно безопасно если брать, как сказано выше, переходную втулку выточеную из стали (дюраль не подходит) и брать заводской шток, тоже стальной...либо же точить шток только стальной... многие кричат что точеные штоки ломаются, но ломаются как правило дюралевые штоки изза того что Д16Т хорошо чуствует концентраторы напряжений, любая глубокая царапина это место излома...кстати титан, о котором так все хорошо "знают", ведет себя точно так же... Стальной шток максимум согнется, а если дать больше стенку + термообработать то им можно стены ломать...
ТО и ремонт велосипедов, вилок, амортизаторов, прокачка тормозов, анодировка деталей, токарные и фрезерные работы в Киеве и по Украине
На сайте с 13.01.2008 Репутация: 875
Сообщений 2334 Пол: Мужской(37)
Город: Киев
Стиль: MTB:Urban Freeride Байк: Rocky Mountain Slayer
22 июл 2015 в 13:31
Stifler13 писал(а): Стальной шток максимум согнется, а если дать больше стенку + термообработать то им можно стены ломать...
да, так их можно делать длиннее и продавать спецназу - двери выбивать при штурмахЮ вес получится овер миллион.
Stifler13 писал(а): чуствует концентраторы напряжений, любая глубокая царапина это место излома...кстати титан, о котором так все хорошо "знают", ведет себя точно так же...
Тот Д16Т, который продают на базах - отожженный, а не калёный и не отпущенный, так что говорить о его прочности изначально - глупо. Даже при очень толстой стенке он со временем согнётся или сломается.
Правильно подобранный сплав титана с последующей термообработкой на максимальные "циклические пружинные" свойства - и толщина стенок как на алю штоке - залог крепкого, лёгкого и надёжного штока. Естественно без всяких адаптеров - т.е. шток родного диаметра к родной вилке.
Мастерская RGB.services by Dentrial
г.Киев tel: +38(063)107-44-06 Лучший сервис всегда!
На сайте с 03.08.2011 Репутация: 293
Сообщений 935 Пол: Мужской(31)
Город: Киев
Стиль: MTB:Downhill Байк: Барахолится
22 июл 2015 в 14:22
dentrial7 писал(а): Тот Д16Т, который продают на базах - отожженный, а не калёный и не отпущенный, так что говорить о его прочности изначально - глупо.
dentrial7, а кто говорит о базаре )))...я беру дюраль авиационный, мы с него самолеты клепаем))...и титанку так само далеко не базарную беру)
dentrial7 писал(а): да, так их можно делать длиннее и продавать спецназу - двери выбивать при штурмахЮ вес получится овер миллион.
ну нашему спецназу и такое щас подойдет))...ну в противостоянии вес против зубы, я лучше предпочту лишние 100г. чем минус пара зубов ))
ТО и ремонт велосипедов, вилок, амортизаторов, прокачка тормозов, анодировка деталей, токарные и фрезерные работы в Киеве и по Украине
На сайте с 03.08.2011 Репутация: 293
Сообщений 935 Пол: Мужской(31)
Город: Киев
Стиль: MTB:Downhill Байк: Барахолится
22 июл 2015 в 16:29
alegka87, Д16Т и есть авиационный сплав, буква Т обозначает что сплав Д16 термообработан по режиму Т...но для штока я бы советовал бы брать В95, у него упругие свойства лучше и обрабатывается он шикарно)
ТО и ремонт велосипедов, вилок, амортизаторов, прокачка тормозов, анодировка деталей, токарные и фрезерные работы в Киеве и по Украине