На сайте с 25.10.2005 Репутация: 390
Сообщений 1613 Пол: Мужской(37)
Город: Lviv
Стиль: MTB:DirtJumping Байк: Elements Titanium+Fox 831 & Scutum+66RC2X
6 фев 2012 в 18:51
Дана тема мене цікавила вже давно, бо мав практику анодування інший деталей (не до байка). І ось на решті попався донор, вбиті ноги від Пайка. Довго не думаючи я домомвився і мені прислали ці ноги, чисто за символічну плату я їх поанодував. Технологія ще не відпрацьована, але анод ліг, не такий грубий як заводський, але це краще ніж незахищений алюміній.
Власник поспішив і сам зняв старе анодування як ззовні ноги так і всередині, а в середині було бажано не зніамати.
Ноги мали досить глибокі потертості, тому я не став їх зашліфовувати під ноль, бо прийшлось би досить багато потратити часу і зняти метало, що в свою чергу вплинуло б на товщину ніг їх міцність і масло 100% почало б сифонити.
Що попалось під руку, з того виготовив гальванічну ванну і запустив процес на балконі, повезло, що були морози і не прийшлось електроліт охолоджувати в морозильнику (більше про це трохи згодом).
Права (дальня) нога поанодована, ближня ще ні
Якість анодної плівки напряму залежить від попередньої підготовки поверхні: полірування, обезжирювання.
Про анодування, використовую холодне/тверде анодування, температура електроліту від -10 до +10 градусів цельсія. Товщина анодної плівки може сягати до 35 мкм, але дане анодування досить проблематично забарвити в якийсь колір. Весь цей кольоровий анод - це тепле анодування, температура електроліту 18-25 градусів С і воно носить більше декоративний аніж захисний характер.
Я знаю що вбитих Пайків і не тільки є достатньо, тому при необхідності можу доробити технологію, покращити і анодувати вбиті вилки, але мені треба вивчити ринок скільки є бажаючих і яку ціну готові платити за відновлення вилки. Приблизна ціна за відновлення Пайка буде коливатись в межаш 200 грн.
На сайте с 05.01.2011 Репутация: 381
Сообщений 1096 Пол: Мужской(26)
Город: Ровно
Стиль: MTB:Street Байк: Capital x Stoker x MTX
6 фев 2012 в 19:30
А чё ему слабо Он живет в Украине, говорит по-украински и пишет тоже Не понятно ?! Юзай транслит Автору + якщо анодировка не стреться це буде свято для всіх убитих пайків
На сайте с 25.10.2005 Репутация: 390
Сообщений 1613 Пол: Мужской(37)
Город: Lviv
Стиль: MTB:DirtJumping Байк: Elements Titanium+Fox 831 & Scutum+66RC2X
6 фев 2012 в 19:31
kosto писал(а): по моему покрытие долго держать не будет.
Дане покриття від заводського відрізняється лише товщиною і можливо мікропористістю. Адгезія там дуже хороша, воно буде триматись до того моменту поки не зітреться під силою тертя, так що в тому можеш не сумніватись. Drive163, Count_Paul, не слабо но впадло! Даная тема покачто расчитана на украинский рынок, поетому я не хочу себе ломать язык и писать много текса, на не родном мне языке. А если тяжело осилить, то он-лайн переводчики вам в помощь! https://www.trident.com.ua/translation_online/
На сайте с 02.05.2011 Репутация: 412
Сообщений 2404 Пол: Мужской(25)
Город: Ровно
Стиль: MTB:DirtJumping
6 фев 2012 в 19:44
перевод в сделан в google translete
Данная тема меня интересовала давно, потому что имел практику анодирование другой деталей (не до байка). И вот на остальных попался донор, убиты ноги от Пайка. Долго не думая я домомвився и мне прислали эти ноги, чисто за символическую плату я их поанодував. Технология еще не отработана, но анод лег, не такой грубый как заводской, но это лучше чем незащищенный алюминий.
Владелец поспешил и сам снял старое анодирование как снаружи ноги так и внутри, а в середине было желательно не зниаматы.
Ноги имели достаточно глубокие потертости, поэтому я не стал их зашлифовуваты под ноль, потому пришлось бы довольно много потратить времени и снять металлопластиковые, в свою очередь повлияло бы на толщину ног их прочность и масло 100% стало бы сифониты.
Что попалось под руку, тому изготовил гальваническую ванну и запустил процесс на балконе, повезло, что были морозы и не пришлось электролит охлаждать в морозильнике (больше об этом чуть позже).
Права (дальняя) нога поанодована, ближняя еще ни
Качество анодной пленки напрямую зависит от предварительной подготовки поверхности: полировка, обезжиривания.
О анодирование, использую холодное / твердое анодирование, температура электролита от -10 до +10 градусов Цельсия. Толщина анодной пленки может достигать 35 мкм, но данное анодирование довольно проблематично окрасить в какой-то цвет. Весь этот цветной анод - это теплое анодирование, температура электролита 18-25 ° С и оно носит больше декоративный чем защитный характер.
Я знаю что убитых Пайков и не только достаточно, поэтому при необходимости могу доработать технологию, улучшить и анодировать убиты вилки, но мне нужно изучить рынок сколько желающих и какую цену готовы платить за восстановление вилки. Приблизительная цена за восстановление Пайка будет колебаться в межаш 200 грн.
На сайте с 01.06.2009 Репутация: 291
Сообщений 2362 Пол: Мужской(27)
Город: Миколаїв
Стиль: MTB:Enduro Байк: драгстар з дурою
6 фев 2012 в 19:47
Нічого собі!
Ну невже хтось взявся за такі експерименти.
Ставте скоріше цей верх, бо вже цікаво, скільки протримається.
Цікаво тепер ще спробувати взяти стальні ноги будь які, від дури наприклад, заполірувати їх, а потім знайти сто, де можуть зробити якісне нікелювання, й нікелювати їх.
Чому нікель а не хром?
А тому, що хром лягає на метал рівномірним шаром, і всі подряпини або глубокі коци так і залишуться, а накладання нікелю має ефект вирівнювання, і такі нерівності, як тут сфотографовані на пайку, нікель може вирівняти.
Отож автор, якщо буде можливісь чи бажання, можеш ще й спробувати нікелювання стальних ніг, або навіть можна спробувати алю нікелювати, як це робить марзоччі на топових вілках, тільки от самої технології як вона це робить, не повідаю, бо не знаю..
На сайте с 25.10.2005 Репутация: 390
Сообщений 1613 Пол: Мужской(37)
Город: Lviv
Стиль: MTB:DirtJumping Байк: Elements Titanium+Fox 831 & Scutum+66RC2X
6 фев 2012 в 19:48
Самі перші спроби анодування, пробував забарвити, але кожен раз получався інший коллір (мав бути чорний), а деколи взагалі кольору не було.
Різниця в кольорі із-за різного поверехневого натягу на деталі (прехідник виготовлений з катаного листа Д16Т)
Анодування без забарвлення, матеріал Д16Т
До анодування
Після анодування (не Д16Т, а якийсь інший сплав і відповідно інший колір анодної плівки)
kosto, на даний момент не роблю, сорі але може колись і до неї доберусь ;)