[ Правила ] [ Перед покупкой ОБЯЗАТЕЛЬНО прочитать ] [ Люди которым МОЖНО доверять ]

  Барахолка ›››› Вернуться к списку объявлений

VL Racing


Автор Сообщение
 Vyacheslav

На сайте с 21.12.2013
Репутация: 108
Сообщений 11
Пол: Мужской(32)
Город: Киев
Стиль: MTB:Downhill
25 июн 2022 в 15:47

[ Показать все объявления автора ]
Тип: Продам
Раздел: Разное
Для какого велосипеда: All
Доставка: Только Украина
Город отправки: Киев
Просмотров: 1000
Цена: 10 грн. (0$ | 27 руб.)

Бажаю всім здоровя крім парашівців ! Подивившись та наслухавшись різних ряжених казкарів, пустишек, начитавшись про них твори, пустозвонства з Інстаграму і т.д.")) - це справа фактичних нездар, зрадників, котрі не подумали що б стати профі. Тринуюсь з малку, до 25 років я вже багатократний переможць, майстер спорту в статусних змаганнях в топ літі, мої результати, досягнення, перемоги, доведені, ділом, справами документально, стіною з моїми нагородами - що не потребують реклами. Тільки по офіційним результатам я маю переваги більше ніж кожен з усіх і це при тому що на відміну від усіх я ніколи не вживав усіляких стимуляторів, допінгів, хімії, допоміжних засобів,стероїдів. Тут 100 % факти, висновків оточуючих досвідчених і незалежних експертів, моїх прихильників, моєї підтримки і навіть самих організаторів - що доводить хто справжній чемпіон, за що їм ВЕЛИКА ДЯКА.

З 2012 р. Я багатократний інтернаціональний чемпіон, майстер спорту на міжнародних статусних чемпіонатах, на гірських трассах в Еліті-де я переважаю кожного майстра від 50 сек. на 3 хвил. треках, де більше 200 спонсируємих спортсменів, з різних країн Болгарії, Чехії,рашки і тд. Це не завадило мені отримати 2 вищі освіти, офіційні кар'єрні зростання, отримати багатобічні професійні напрямки в бізнесах і тд. ніколи не вживав і не вживаю допоміжних препаратів, тим паче ніколи не вживав і не вживаю накркоту-типу гашишав, алкашку, цигарки і тд.

Вже доведено і є зізнання деяких організаторів - що на змаганнях мене обкрадали крадучи мої результати, в Буковелі, Пилипці, Захар Беркут і тд. навіть деталі з мого байку - по факту, додавали мені час, штрафували, інколи навіть віднімали час у соперників, або суттєво зрізали траєкторії, навмисно робили проблеми з заліком мого часу і тд. Допускаю що вигідніше просувати, піарити, і тд. на змаганнях своїх, у кого близькі з грошима, за допомогою піттасованих резултатів як на світових змаганнях, заздалегідь вирішуючи за допомогою постановочних результатів, сценаріїв-за для більшого стабільного добутку.

Маю багатосторонні професійні напрямки, в багатьох сферах, працюю над моїми перевагами, від фіз підготовки до самостійного відпрацювання і покращення обладнання, починаючи від Даунхилл, Дерт, Стріт, Єндуро до Автоспорт - де я показував ще з 2015 р. майстерність на спорткарах в тому числі Ніссан ГТР. Закінчуючи Інженерними, технологіями, IT галузей. Все це я розвинув самостійно з дитинства як спортивні досягнення без вчителів, тренерів, фінансових вливань родичів, не сидячи все життя на чиїйсь шиї, родинних звязків або звязків близьких, міценатів, підтримок, знайомих і тд.
Досяг спонсорів від маркетингових компаній, донатів - але вже після моїх досягнень і результатів в статусних інтернаціональних змаганнях в спорті.

З 96 по 01рр. по  займався футболом в Динамо - футбол 1 состав, в 9 років самостійно їздив з Києва в алушту на 3 тижні на збори, Киокушин-карате, Баскетбол, Волейбол, Картинг, Плавання, з 2005р Workout - Турніки, Легка Атлетика, малий та великий Теніс, Armwrestling, з 95р. Лижі та Сноуборд, з 2015 р. Практична стрільба де з 17р. перевершую досвідчених майстрів, Більярд, з 98рр., Strikeball, Downhill, Dirt Jumping, MTB Street, Enduro, з 2013 р. Інженерія, Автоспорт багато в чому ставлю світові рекорди в статусних змаганнях серед мільйонів з усіх дисциплін, категоріях і стилях та інструктую. Також маю досвід в IT

Все своє дитинство, використовував весь час, збереження, засоби на змагання, гонки, тренування, самовдосконалення, укріплення, закалку, вдосконалення своїх умінь, навичок, здібностей. Десятки років підряд, зранку перед навчанням, потім перед 12 годинними робочими днями я виконую тренування під час роботи, після роботи, виконую комплекси вправ, не пропускаючи жодного ранку і дня без тренувань. В відпустці тренуюсь на трассах кожного дня по 12 годин. Маю сотні перемог в автоспортивних кільцевих змаганнях, в десятках дисциплін, в раллі також, дрифті і тд. Серед мільйонів, перемагаю навіть гонщиків Формули 1, котрі завжди використовують автосимулятори для тренувань, ставлю, ПЕРЕБИВАЮ СВІТОВІ РЕКОРДИ з перших кіл, сотні досягнень, перемог і тд. разом з сотнями компліментів про мій рівень майстерності + маю хоббі в кіберспорті-де я завжди в топі, все це я висвітюю на моїх каналах ДС., Стім, ЮтуП-https://www.youtube.com/@VL_Racing/videos,

Вже з 7 років самостійно добирався на сталевому 20 кг. байку. з Троєщини до Броварів. З 2003р на 20 кг. сталевому хардтейлі з 80мм. РСТ вилкою за 3 міс навчився стабільно стрибати 5 метрів дроппи, без нічиєї допомоги, підказок, тренерів, байк парків, треків не прося у когось байки і тд. З 08 р. роблю майже всі трюки на 5-10 метрових дроппах і 10-20 ейрах. З 2007 р. в 17 років самостійно їжджу з Києва в гори на ДХ змагання, де одразу почав перемагати в еліті - де я собі і тренер, менеджер, механік, медик, захисник і в цілому відповідальний за матеріальним та за все загалом, і повністю самостійний.

Завжди мав і маю перевагу в еліті від 6 сек до 50 сек., над усіма хто був в еліті з 14 року, і офіційно встиг навізти кожному часу настільки що тільки піддаючись можливо стільки відіграти. Коли вже було по 10-30 середнячків загалом, котрим з 09 рр. вітдавали мої перемоги, піттасовуючи мої результати, я завжди накотую і упираюсь в усіх на перших секторах треків, в тому числі і в Київських змаганнях, ще й накидуючи мені час при тому - що на багатьох трассах, після довгих перерв і операцій, з перших днів ставлю рекордний результат. Попри безліч прикладів, серед яких, беззупинність, переважна витривалість, на тренуваннях-підготовках, як по швидкості, кількості годин в безупинному вкату на трассах, самовідданості і цілому цім справам і спорту в цілому, без допінгу - один з доказів що після 25 років перевантаженнь продовжую підвищувати свій темп. ще один з масси прикладів - я вибираю найдальніші посадки з праралельних бігейрів або зовсім єдиний стрибаю в штормову погоду біг ейри.

На десятках трассах по 20 - 25 спусків на день за мною намагались встигнути всі, але всі завжди безнадійно від мене відстають, відео-онборд і фото чомусь усердно не викладають, на всіх участках трасси і на ейрах багато знімають а я по факту в 2-3 рази на день більше роблю спусків. Багато хто з "топів" крашився в спробах мене наздогнати,на фініші-таких багато хто бачив)

Враховуючи з дитинства відсутність умов, в радіусі 30 км тренувальних треків і навіть ближні холми були в 25 км. від мене - багато тренувався після школи на плоских ділянках з перешкодами-котрі будував сам, багато будував спец ділянок треків і тд., На схилах на котрих всі по 10 разів не могли проїхати, на швидкості тим паче, без помилок взагалі. Батька не стало коли мені було 9 років, по байку тренерів не було-тому всьому навчився сам як в спорті так і по технічній освіті, змушений був жити в кімнаті - гараж-вибору не було, спати поряд покришок, інструментів, мастила, хімії і тд.

З 8 до 12р. займався футболом, завжди самостійно добирався до клубів з троєщини в скінець борщагівк по 5 год. на день тільки на дорогу, 4 рази на тиждень. Тренування на байку по 20-40 км. в 1 бік до треку. В дитинстві займався бойовими мистетствами. З 2000р. доводилося самому розбити в техніку, вчити технології, професійні особливості, вивчати специфіку переваг в змаганнях і основи майстерності в спорті, пошук і покращення своїх технічних, майстерних переваг, унікальність налаштувань, фізики і тд. через всі можливі джерела, підручникам по фізики, геометрії і тд. Від спортсменів кумирів по МТБ, FIM MX, AMA MX, AMA SUPERCROSS, MOTOFREESTYLE, МХ TRIAL,  WRC, F1, вивчаючи тонни літератури "MTB" 98-00 рр. Mountain Bike сотні випусків з 02-10 рр. Мото і Авто літератури, по книжкам, змаганням, документальним відео і тд.

Через перенавантаження з дитинства - з 7 років отримав багато травм хребта, майже переламана спина, з плечовим поясом, втрата рухів та мязів, зросту до 190см. через - це борюсь з постійними проблемами з координацією, балансом, динамікою, амплітудою рухів. Через відсутність сотні стрибків в день з 10 метрових обривів і 20 метрових трамплінів по 40 спусків відсутність тренувальних полігонів і наставника, через перешкоди залишені іншими "людьми" це - спровокувало раз на 2-3 роки серйозні аварії, втрати свідомості на 30 хв. поламаному шолому, відкритим переламам, втрати 8 зубів, повно ран з вирваними шматками мяса, від перельотів 15 метрових трамплінів ломалися ноги через зламані шатуни. Зазвичай такі обриви вземляються на швидкості, по 40 разів на день майже непомітно - для покращення часу на спуску, через це ломались шоломи, багато переломів, рук в 8 років завдяки тупим тренерам по футболу котрі робили естафети від бетонної стінки до стінки замість конусів чи хоча б матів, я перемагав будучи самим сильним швидким і масивним, але були переломи зі зміщенням з подальшим адським вправлянням і реабілітаціями, були місячні лікарні розірваної і відбита нирка, тижнями йшла кров, серйозні переломи носу і тд. Такі обставини створювали багато серйозних проблем, в 15 років вибито 7 хребтів, втрати амплітуд рухів рук, відказу мязів плечового поясу що не дозволяє елементарно піднімати, робити упор перед собою і тд. - це не відновлюються і до сьогодні, перелами куприку, полопвних в зрочках-зіницях сосудів що заважають бачити з 2009р. і багато інших серйозних травм, ушкоджень організму з котрими борюсь все життя кожного дня, до сьогодні - тому що я тренуюсь постійно на відміну від всіх, іншими словами - 27 років в тяжких тренуваннях в таких умовах, кожного дня я зіткався зі справжнім "пиздецом" повязаним з відношенням до спортсменів, котрий ледве мене не зробив інвалідом і не вбив + з незаконними травмами було багато змагань, тренувань ітд

Через мої пізнання, через всі можливі медіа, літературу, зібрані з усіх можливих джерел, всі беруть інформацію і навіть термінологію саме від мене - 100% перевірений факт, є телепні котрі через 4 роки переробляють собі техніку, так само як я ще раніше на 4 роки це робив )) і вже десятки років роблять вигляд що це не так, і я відповім - це тому що я постійно шукаю як покращитись, технічно, фізично, розумово і тд. а стадо баранів роками нічого не змінюють - томущо їим це не цікаво, тільки коли вже все стадо усвоїть щось нове а це вже роки тільки тоді стадо баранів почне бекати що вони це вже знали і сують мені палки в колеса.

Всьому я навчився сам, та тренуюсь завжди без тренера - так як це незвичайний спорт а ще й екстрім та небезпека, необхідні навички від акробатики, інженерії, потрібна моральна стійкість керування страхом в екстремальних умовах і обставинах перед загрозою бути скаліченим бувають на жаль і летальні випадки, потрібна атлетична закалка побудова для екстремальних перевантажень та виснажень при цьому будувати технічну та фізичну складову, виснаження по 12 годин на добу в багні, переохолодженні і навпаки в спекоті в закритій екіперовці з 20 кг. байком в гору по 50 спусків за день з ранами, та травмами, і тд. Підтримую універсальність та майстерність свого досвіду - одразу після ДХ трасси на час, одразу на 20 кг. ДХ байку піднімаюсь по лижному схилу обганяючи Кантрійців, не даючи в спринті жодному шансів.  

Роблю по 40-50 спусків на день по ДХ треках, в Буковелі - 25 спусків на день, це вам не по сніжку на лайті на лижах чи борді, це на 20-30 кг. ДХ байку і в багні, з камінням, корінням, деревами, підйомами по багну, розгінками на бігейри, ритм секціями, гребенками, треба утримувати 20 кг. байк на швидкостях в камінні корінні на отрицалові траєкторію, вистрибувати вкатувати поміж валунів, на приземленні утримувати контроль на траєкторії, все залежить саме від техніки, фіз здібностей і тп. це все на повній швидкості, в спортивному особистому технічному, стилі по 25 спусків по 5 хв, - котрі звичайні люди їдуть 15 хв., 1 раз ще й травмуються.  За день в горах, як мінімум тільки від керма долоні перебиті, з зірваною шкірою рвуться мязи від перенавантаженнь тд і тп. 18 спусків на день в Пилипці, 11 спусків на день на Захар Беркут, 25 в Буковелі і тд. на важкішому байку ніж у любого з топ 10-ти, та ще й зламаному обладнані після жорстких практик перед гонкою, проводячи години по восстановлению техніки, перед наступним днем тренувань та змаганнями, замість встановлення форми. Не поважаю алко чи нарко розслаблених потвор котрі пропонують розслабитися ... Поясню - в житті, в спорті ітд. бувають неприємні моменти, якщо ти звик бути розслабленим або постійно - так робити і це стає нормою то - в таких випадках це схоже на неочікуваний удар в живіт, під дих ... але якщо десятки років вчитися і тренуватися і НЕ розслаблятися - це особистий досвід - то навіть тяжкі екстримальні моменти йде прояв витривалості і стійкості ще й проходять на рефлекторно інстинктивно рівні -це з власного досвіду.

Я перший в Україні з 2008 рр. почав використовувати такі налаштування як - урізані кассети передач, збільшення колісної бази, комбіновані пружини зад амортизатору, кутів нахилу, висоти рульової з кермом і тд.

Тільки моя натренована техніка дозволяє з початку використання контактних педалей з 13 р., не змінював їх ні в яких умовах на платформи ні в жодних дисциплінах. З перших місяців я відпрацював техніку в усіх умовах, починав зі слайдів, дрифту в болотних умовах на ДХ трассах, по снігу, навіть в ожеледицю, навозячи що дало мені перевагу на ДХ треках в темпі, швидкості, витривалості, і те що не залишає шансів для суперників - це збереження потужності в розгоні, закінчуючи фрірайд, дерт, з використанням сьорфу на перешкодах, стрітом, скейтпарками з фанбоксами і тд. Після 3 річної перерви без тренуваннь літати без жодних прикатів дроппи і тд. є багато відосів як люди просто в ахуї від такого.

З 2012р. Почались великі донати після трансляцій, мене по телебаченню, через мої професійні сфери в спорті до технічних галузей, донатили, донатять як мені особисто так і моїм близьким.

Колись займав посаду особистого водія, ще з 8р. самостійно керую всіма типами авто механічній КПП. Використовував по 40 авто на день в автосалонах. Попри приглошення в різні фірми, від майстрів до керівників менеджерів - я вже займаюсь своїми цільовими різнобічними, професійними сферами діяльності.

Факт що іноземці з топ умовами, грошима, треками, підтримко, спонсорами, медициною зп. держ. преміями, і тд. Я вже довів що перебиваю рекорди Чемпіонів з реальної Ф1, котрі використовують симрейсинг для тренувань, такі як Семенюк і близько не поїде як - вони, тим часом я їх перемагаю будь де будь на чому в усіх классах - перемагаючи всіх в тисячах і тисячах змагань, розбираючись в налаштуваннях як обладнання для сімів, так і в інженерії авто, скрупульозно налаштовуючи і тестуючи кожний вузол і деталь. Як тільки доходить до змагань де затрати в рази менші як симрейсинг - це світові змагання, тут і людей в тисячі разів більше - то серед мільйонів гонщиків, тисяч гонок, трасс дисциплін, классів, симів - я теж перший.
На буржуїв витрачаються за 1 міс більше коштів ніж на мене за 4-5 років.

Попри блокування мого контенту в більшості країнах світу через музику і тд. на ютубі ФБ, Інстаграм, не використовуючи ніяких, накруток, менеджерів по контенту, по піару, навіть хештегів, попрошайок лайків, підписок, комментів, регулярності викладання контенту і тд. з початку 21 року через мою інтерактивну жорсткість, світлини про ватників багато моїх підписників перейшли на бік деградантів і почались відписки. Іноді по пів року не викладаю контент, не роблю контент для накопичення підписок, не працюючи на глядача і тд а тільки на отченость моїх досягнень, результатів ітд. І все одно відео зі мною на день набирають перегляди 35 к. з 600 лайками в Ютубі, по 50 запросів на фб інсте і тд. в друзі на день, по 2 000 підписок в інстаграмі, на жаль не можу всім відповісти. Більше лайків збирають тільки з піар махінаціями або безрезультативні ті кому не позаздриш, хто не напрягає не дратує своїм рівнем, досягненнями. Жалюгідним з жалю ставлять лайки, пияк, наркоманів, без яскравої зовнішності лайкають ще і тих хто мені завжди програють по 50 сек за 3 хв. Такі викладають усякий непотріб, наразі такие лойно збирає відгуки. Подібні гноми вже бояться навіть їздити за мною, годинами ретельно шукають прикладу ливнути, расчищая схили для стрибків, при тому що я по півроку не катаю маючи свій бізнес і безліч серйозних травм, живу в 30 км від треків і тд.

В різноманітті сфер де я працював, мене запрошували, чекаючи по 2 міс. на мою відповідь. Був завжди прикладом для всіх колег. Мого рівня професійності в справах моїх пізнань, досвіду в галузях-сферах не досягали як до мене так і після мене, кількість вдячних людей, і кількість донатів до мене - це доводить, тому що я рятую багато клієнтів, рятуючи їх завчасною та якісною допомогою тк. виправляючи помилки інших майстрів.
Завжди і усюди де я працював до мене більше за всіх прислуховувались, поважали і поважають-через мій статус в своїх професійних сферах, спорті, мої досягнення, результати і тд. через-це завжди ставив і ставлю всіх на місце, я робив те що ніхто не зміг зробити за все існування в  усіх тих місцях де я працював, всі клієнти завжди звертаються тільки саме до мене. Ставив телепня, котре у власному ж кодлі, навіть тікав від мене зі свого кабінету, всі це бачили і були свідками як - він ще в суспільний чат писав знаки оклику про порятунок, потім зачинявся у своєму кодлі від мене і сам благав мене пообіцяти що б я йому не нашкодив - він придумав текст, котрий збереже і його справу. Тепер - подібні невдахи бояться навіть підходити до мене ) Але по факту і отримував я на день як хотів від 2 к до 5 к і -.цей факт знав всі 6 міс. самарського я поставив на місце зробивши тему на хб. де мене фвсі пдтримали окрім сцикливого таргана жакета котре боялося це його слова що "йому потім нічого не продадуть" через те що самарський всім гадить і не вміє відповідати за свої безвідповідальні дії перед клієнтами, не вміє вести справи - це аматор з розвитком дитини. після чого його прихвостні налетіли і зачинили тему. І ВЖЕ ПОТІМ його ж прихвостні намагались зробити так наче не змогли, або не вийшло купити у мене байк-100% телені. Конкуренти котрі підсилали тих хто намагався мені завадити. Тепер ці невдаха бояться навіть підійти до мене - це доводить мій вплив.
Завжди заробляв своїм досвідом, мало не залишився без житла, переїхавши на отшиб, немавши роботи і навіть їжі по 2 тижні підряд, + багато фізичних синдромів через кортрі втратив приток крові до мязів і паралізування них, не маючи навіть клініки в радіусі 15 км. а тільки амбулаторію  і шпеталь де мене навіть не пустили коли я мучився від пекельного болю від котрого не міг спати місяць, в інших клініках мені тільки нашкодили з плечами і стало ще гірше. На відміну від знаркоманених бориг, продавців роками працюють шестірками в магазинах котрим за 30р., або тих хто живе понад 40 р. біля байк майданчиків і схилів, користується спадком, пособиями, трудом інших і тд.

Десятки років засуджую публічних вживантів, алкашки, нарко, цигарок, та ін. сміття. Ті хто в мирний час, без поважних на це причин вживають допоміжні засоби - допінги, хто трішечки випивають, нарко якщо вжив - ти вже наркоман так само і алкаш, це ще і анти приклад для суспільства, ці злодії травлять людей, дітей, спортсменів, тих у кого є мета в житті ... Смішно коли порівнюють мій образ життя, з тими хто нещодавно вживав подібну срань не важливо скільки, але теж не курить, не пє ! З моїми цілями, позитивним, досягненнями, рівнем в спорті, багаторічним досвідом паралельного щоденного обєднання отриманням освіти зі спортом, постійним екстримом, паралельно обєднуючи роботу, при цьому не пропускаючи всі роки жодного ранку і вечора перед навчанням або 12 годинною роботою для того щоб провести тренування, ще

Завдяки моїй підготовці, закалки і тд. з дитинства мій і фз стан і зовнішність еквівалент 16 рокам що сторонні люди завжди підтверджують - тому смішно люди котрі вважають що без закалки, тренування без дотримання режимів тренувань і тд. з дитинства можна приблизитись до мого або рівня інших, за всю історію існування спорту нікому цього не вдавалось тк. це як виправляти неправильно зрощися кістки - це на рівні каліцтва, чому такі люди досі вважають що вони щось зможуть після 30 років вживання всякого і що вони над сильніші просто загадка ))

Усюди завжди одне і те саме - поки людина безрезультативна її ніхто не поважає, і інших людей-це не напрягає, не дратує, жалюгідних жаліють, пияк, наркоманів, зі старшною зовніштю, лайкають. Коли я показую по факту усюди вищі досягнення, результати, перемоги усюди-цьому доказів безліч в таких випадках одразу публічно починають ігнорити, результати, але мої знання, досвід і тд. використовують в своїх цілях, і навіть присвоюють все-це, видають це за свої заслуги)) а невдачі перекладають на інших. З досвідом я одразу бачу, як слабкі тільки розповідають що зможуть все але тільки скаржиться на інше і на інших, не маючи результатів, досягнень стоячи на місці. Я прогресую незважаючи ні нащо, вчусь новим перевагам в усьому над усіма це найцікавіше. Я інструктую, навчаю людей, займаюсь технікою, даю корисний приклад здоровим, спортивним способом життя - збираю донати з 2012 р.

Цена: 10 грн. (0$ | 27 руб.)

VL Racing
Cсылка на пост
+4
Поделиться:
VKontakte Facebook
 jeka_kit

На сайте с 21.12.2009
Репутация: 409
Сообщений 1360
Пол: Мужской(72)
Город: Київ (Golosiiv hills)
Стиль: MTB:Freeride
Байк: Хітова Сесія чи Сесія Хітова.)
22 дек 2022 в 22:48

Дуже відповідальний, досвідчений і професійний майстер, має великий досвід в якісному сервісі, надійному обслуговуванні, ремонті професійної велотехніки, здобутий на масштабних міжнародних змаганнях та перемогах в ЕЛІТІ серед більш як 200 учасників, на безліч тренуваннях до змагань зі швидкісного спуску. Також досвідчений майстер з електроніки, пк. і тд.

ПРОДАЖ FUCHS.BEL-RAY.MAXIMA.ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ, РЕМОНТ ВЕЛОСИПЕДІВ, ТОКАРКА, ЗВАРЮВАННЯ. ФАРБУВАННЯ. МОБ. 093 63 72 999
Cсылка на пост
+1







© 2003-2024 X-Bikers.com - горный велосипед, велотриал, фрирайд, стрит, дёрт, BMX
Размещение рекламы на сайте
Использование материалов без разрешения владельцев не допускается