[ Правила ] [ Перед покупкой ОБЯЗАТЕЛЬНО прочитать ] [ Люди которым МОЖНО доверять ]

  Барахолка ›››› Вернуться к списку объявлений

Bergamont Straitline 8.2 M 2012 /RS Boxxer/Fox DHX RC4/RF Atlas/Avid Code/Sram GX

Данное объявление в Архиве, оно не участвует в поиске. Возможно продано.

Автор Сообщение
 Skiper..

На сайте с 27.05.2015
Репутация: 44
Сообщений 81
Пол: Мужской(24)
Город: Черновцы
Стиль: MTB:Downhill
Байк: Kona Process 153 29"
27 фев 2020 в 02:07

[ Показать все объявления автора ]
Тип: Продам
Раздел: Рамы и велосипеды
Для какого велосипеда: MTB:DH
Доставка: Только Украина
Город отправки: Черновцы
Просмотров: 1381
Цена: 900$ (26329 грн. | 72237 руб.)

Усім хай smiley-ab.gif

Продам купу запчастин у вигляді ДХ велосипеда на базі рами Bergamont Straitline 8.2 2012 року в розмірі М під 26 колеса із документами.

Байк збирався поступово, рама була куплена із амортом, шатунами і вілсетом, далі одні запчастини замінювались іншими і т.д. При заміні багато деталей купувались новими (руль, гріпси, успок, зірка, ланцюг, манетка, переклюк, підсиділ). Перед кожним сезоном проводилось ТО вилки та аморта, замінювалась смазка в підшипниках і т.д. Після кожної покатушки ноги вилки та шток аморта насухо протирались. Загалом за байком доглядав. Від початкового компліту залишилась рульова та вілсет який виявився досить міцним (враховуючи мої не найкращі навичик катання). Байк використовувався як і за призначенням (в горах на змаганнях), так і в звичайному КК режимі. Рама досить універсальна: завдяки її будові, можна використовувати довгий підсидів, що в свою чергу не убиває коліна при звичайному переміщенні на велосипеді (як не парадоксально, але на ньому зручно крутити педалі); 1,5" стакан дозволяє встановити вилку із будь яким штоком; можна встановлювати успоки із стандартом ISCG OLD та 05. Велика кількість крутилок на вилці та аморті дозволяє налаштувати байк під будь яку трасу - він дуже круто валить вниз (хід підвіски 200/215мм), але мої навички не дозволяють реалізувати весь його потенціал.

Від вересня минулого року байк стоїть біля стінки, за цей період було декілька виїздів в режимі КК. В В пріорітеті продаж байку в зборі, без деребану.

Комплектація:
~ Frame - Bergamont Straitline 8.2 2012 М, 215mm - чудовий стан, без тріщин/вм'ятин та інших дефектів, присутні потертості та коцки від експлуатації; минулого року були замінені усі (12) промів на нові, а на даний момент усі проми забиті свіжою смазкою Motorex Bike Grease 2000 - підвіска рухається легко та плавно на всі 215мм ходу. Стакан 1,5", каретка 83мм, аморт 240х76мм, вісь 12х157мм, підсиділ 30,9мм.
~ Fork - Rock Shox Boxxer World Cup 2010, 200mm - останнє ТО минулого сезону (нові паролонові кільца та пильники, ремкоплект, резинки, масло, вирівняні бушинги); загалом легка та гоночна вилка із великою кількістю налаштувань.
~ Shock - Fox DHX RC4, 240x76mm - останнє ТО минулого сезону (новий ремкоплект, резинки, масло та бушинг штоку), працює класно та плюшево, не тече, не стукає, реагує на налаштування, бонусом йде наклейка на бачок (при бажанні можна назад наклеїти); із мінусів це декілька малих коцок та полоска на штоці від бракованого бушинга, що в свою чергу пришвидшує знос резинок.
~ Spring - X-Fusion 400 lbs x 80mm
~ Headset - FSA Orbit Xtreme Pro, 1.5" reducer 1-1/8" - у робочому стані; від минулого року стоять нові проми, на даний момент проми забиті свіжою смазкою.
~ Handlebar - Easton Havoc DH, Width 750mm, 9°, Rise 20mm, 31,8mm - в дуже граному стані; технічно без дефектів.
~ Stem - Sunline Boxxer Direct Mount 50mm - стильний інтегрований винос; практично ідеальний стан.
~ Grips - Marin Lock On - гріпси на замках в гарному стані; із мінусів тільки те, що успішно загублений один баренд.
~ Cranks - Race Face Atlas Freeride, 170mm - круті, міцні і стильні палки + захист для шатунів Race Face; присутні потертості від взуття, технічно без дефектів.
~ Bottom Bracket - Race Face X-Type Team DH 83mm - проми забиті смазкою, крутяться плавно, є нюанс по пластиковому пильнику.
~ Chainguide - e*thirteen LS1 - стильний успок в практично ідеальному стані; ролик на промі, також забитий смазкою.
~ Chainring - Deckas Narrow Wide 34T - звичайна NW зірка; якщо поставити іншою стороною на шатуни буде ще довго служити.
~ Shift cable - Jagwire - рубашка нова, плюс новий тросик із тефлоновим покриттям.
~ Gear Shifters - Sram GX 10 speed - в гарному стані, прикріплена за допомогою адаптеру Avid Matchmaker X Clamp і гарно виглядає на рулю; плюс бонусом віддам звичайний хомут кріплення який можливо пригодиться при заміні гальмів.
~ Derailleurs - Sram GX Type 2.1 Short Cage 10 speed - лапка досить сильно натягує ланцюг та тримає його на нерівностях, а кнопка блокування дозволяє легко знімати заднє колесо; ролики на промах, забиті свіжою смазкою; присутній люфт та потертості від експлуатації.
~ Chain - Sram PC-1031 - 10ти швидкісний ланцюг на замку; знос в межах норми - штангенциркуль показує 120,4мм.
~ Cassette - Sram PG-1030 11-28T - 10ти швидкісна касета, 3 найбільші зірки на павуці; знос мінімальний.
~ Pedals - VP 559 - топталки на насипних підшипниках, шипи досить непогано тримають взуття; присутній незначний люфт.
~ Saddle - DDK - сідло не в найкращому стані, але зручне.
~ Seatpost - UNO Spelli 30,9x295mm - звичайний одноболтовий підсидів; він реально довгий))
~ Brakes - Avid Code R - надійні 4х поршневі гальма; не течуть, не провалюються, працюють справно без дефектів; свіжо-перепрокачані; колодки спечений метал + бонусом віддам червоні (гоночі) керамічні колодки (запасу колодок вистачить надовго).
~ Rotors - Hayes V8 203mm - присутня незначна кривизна (що нормально для великих роторів); знос мінімальний - товщина ротору 1,8мм, при мінімальному значенні в 1,52мм.
~ Front hub - BGM Race Pro FR, Maxle Lite FR 20mm - на 2х промах, скоріш за все аналог Novatec; минулого року були замінені проми на нові, крутяться плавно без дефектів.
~ Rear hub - BGM Race Pro FR, Maxle Lite FR 157x12mm - на 3х промах, також минулого сезону замінені проми, крутяться плавно без дефектів; барабан та собачки в нормальному стані.
~ Rims - Alex FR 32, 36H, 26", Eyelets - передній має незначну вісімку, а задній рівний; вм'ятин/тріщин немає, ободна стрічна Schwalbe, присутні коцки від експлуатації, наклейки були зняті.
~ Spokes - CN Double Butted, 1,8/2,0/1,8
~ Tubes - Maxxis with latkas (Presta)
~ Tyres - Continental Mountain King II Folding 26"x2.4 - легкі та накатисті покришки, запас протектору 70-80%; одна покришка крива (за традицією Continental).
~ Mudguard - круті та міцні болотники від Maks7777 із індивідуальною графікою, гарно захищають важливі вузли байку від потрапляння пилюки та гівна.
20200404-170911.jpg
20200404-170329.jpg
20200404-170354.jpg
20200404-170433.jpg
20200404-170523.jpg
20200404-170449.jpg
20200404-170610.jpg
20200404-170542.jpg
20200404-170633.jpg
20200404-171030.jpg
20200404-171014.jpg
20200404-171303.jpg
20200404-171156.jpg
20200404-171143.jpg
20200404-171105.jpg
20200404-170959.jpg
20200404-171042.jpg
20200226-125019.jpg

Дуже багато фото в альбомі ImgBB - Ссылка

Ціну бачу в 1250$ 1150$ 900$.
Якщо ви дочитали до даного моменту то дякую вам за увагу та удачі smiley-good.gif

Контакти: Telegram/Viber 096 963 2105 або в приватне повідомлення


Цена: 900$ (26329 грн. | 72237 руб.)

Вилке ходу, стакану свободу.
Cсылка на пост
+12
Поделиться:
VKontakte Facebook







© 2003-2024 X-Bikers.com - горный велосипед, велотриал, фрирайд, стрит, дёрт, BMX
Размещение рекламы на сайте
Использование материалов без разрешения владельцев не допускается