Skiper..
На сайте с 27.05.2015
Репутация: 44
Сообщений 81 Пол: Мужской(24)
Город: Черновцы
Стиль: MTB:Downhill Байк: Kona Process 153 29"
|
3 дек 2015 в 21:15
[ Показать все объявления автора ] Тип: Продам Раздел: Рамы и велосипеды Для какого велосипеда: All Доставка: Только Украина Город отправки: Черновцы Просмотров: 1160 Цена: 5000 грн. (171$ | 13718 руб.)
Всім привіт
Продаю Kona Dawg орієнтовно 2003 року народження, бажано в прямі руки.
Трішки історії: одного дня побачив у друга дома крутий велосипед, там м'ясна рама, довгоходна вилка, широкі покришки, дискові гальма (я катав на ашані і перший раз в житті побачив нормальний двухпідвіс), тільки була проблема в тому, що велосипед був не на ходу. За словами друга ремонтувати не було бажання, тому й лежав вже більше півдесятка років. В мене бажання відремонтувати його взяло верх, так сказати відчути як це кататись на такому апараті. В подарок друг не хотів віддавати його, тому обміняв свій ашан з ринку на його Кону. Дома при детальному огляді було виявлено наступне: три вм'ятини на нижній трубі, дві величенькі тріщини на нижньому пері, невеликі тріщини на верхньому пері, глибокі потертості від широкої шини яка довгий час терлась об раму та вилку, тріщина на рулі та найстрашніше це підсиділ меншого діаметру який тримався за рахунок саморізу просверленого крізь раму. Крім цього ще педалі з жахливим люфтом, сухий макет аморта, відсутність гідроліній, тощо. Такий стан велосипеда пояснюється тим, що подарували його батьки в ранньому віці (близько 10-12 років), зрозуміло що в такому віці догляд за велосипедом відсутній (але можливі і винятки). Було привезено дві однакові нові Kona Dawg, інша в прямих руках дарує власнику щастя до сьогодні. Так як було величезне бажання поставити його на колеса, то вирішив це зробити в міру власних можливостей.
Процес розпочався весною 2014 та закінчився осінню того ж року, із того часу проїхав в районі 500 км, із яких 90% асвальт, все в режимі light cross-country.
[+] Фото процесу
Поставив такі нові деталі: гріпси, педалі, ланцюг, дві втулки, сідло, підсиділ, задній переклюк;
та бу деталі: гідравлічні гальма, аморт, манетки, шатуни. Геометрія велосипеда: A = 67 см B = 14,1 см C = 48,5 см D = 43,5 см E = 113,5 см F = 57 см
_______________________________________________________________________________________________________
Рама: Kona Dawg - загальна інфа: розмір L під ріст 175-185см; із 7005 алюмінію; рекомендований хід вилки 80-135мм; хід підвіски близько 100-120мм; оптимальний розмір аморта по осях в районі 160-170мм (максимум можна поставити 216мм але геометрія порушиться); є два положення кріплення аморта; тип підвіски псевдо-чотирьохричажка (розкачується при педалюванні та блокується при гальмуванні заднім колесом), але працює досить плавно без люфтів.
- замінено: проми (окрім пари біля каретки) та виточені нові полуосі аморта - накатав на них декілька км. - стакан: без тріщин, під неінтегровану рульову 1/1.8 - каретка: 68 мм - підсиділ: 30.0 мм
- недоліки: три вм'ятини на нижній трубі (невідомого походження, тріщин біля них немає); дві заварені тріщини на нижньому пері які витримали рік катання, що вважаю досить непоганим результатом, тріщин біля зварки не знайшов; велика кількість сколів фарби та потертостей; присутні невеликі тріщини на верхньому пері, не розійшлись далі але краще заварити; два отвора від саморізу біля підсиділа, тріщин не дали; замазані лаком деякі сколи фарби; достатньо зношена пара капролонових полуосей в місці кріплення верхнього пера до нижнього; трохи завалена геометрія через розмір аморта.
[+] Фото
Вилка: Marzocchi Drop Off Comp - загальна інфа: пружинно-масляна; на штанах штамп 03; тріщини/вм'ятини відсутні; шток/ноги не хрустять; 130мм хід, 32мм ноги, шток прямий 1/1.8 довжиною 20.7 см, дві відкриті масляні ванни; одна пружина в правій нозі; раз в 2 місяці вилка перебиралась; кріплення гальм IS.
- демпфер: подвійна система SSV, яка відпрацьовує всю дрібноту на невеликій швидкості але погано працює при високій швидкості.
- сальники та пильники: стоять рідні та убиті часом; потрібно замінити, при роботі залишається масло на ногах; МОЖУ замінити на автомобільні сальники того ж розміру, але такого ефекту як від оригінальних сальників не буде.
- настройки: відскок регулюється густиною масла; preload регулюється повітрям.
- недоліки: глибока потертість від покришки біля горили; злизані грані лівого топкену; достатня кількість коцок на ногах, більшість глибоких заполіровані; середній люфт ніг у штанах; біля пильників одна нога зеленіє, видно на сонці; тільки одна пружина в вилці, тобто працює дуже і дуже плюшево, а вирішується ще однією пружиною в іншу ногу; замазані чорним лаком сколи/потертості на штанах та корона (за бажанням можу очистити).
[+] Фото
Аморт: Manitou Radium R
- демпфер: повітряний; PlatformPlus, яка забезпечує ефективне педалювання та хороший контроль над байком при роботі.
- настройки: підкачка повітрям; відскок (близько 20 положень), працює справно, на найповільнішому відскоці шток може хвилину повертатись.
- розміри: по осям 190мм; хід штоку 50мм.
- загалом: непоганий повітряний аморт який добре відробляє нерівності, підкачка повітрям легко допоможе настроїти сег для власної ваги, без тріщин/вм'ятин, адонування без дефектів, в гарному косметичному стані.
- недоліки: ТО я не проводив, а за попередні ТО не відомо (бажано його зробити); раз в тиждень-два потрібно підкачувати, трішки спускає повітря.
[+] Фото
Шатуни - Truvativ Isoflow, зірки - Truvativ, каретка - Shimano, педалі - VP
- шатуни+зірки: під квадрат; довжина палок 170мм; зірки 44/32/22, знос на фото; велику та малу зірки не використовував, катав тільки на 32 зірці; різьби цілі, тріщини відсутні; свою функцію виконують відмінно.
- недоліки: правий шатун на пару мм зігнутий в сторону рами - при їзді не відчувається; присутні потертості та коцки.
- каретка: під квадрат, 68мм; проста та надійна; крутиться на відмінно, люфт відсутній.
- педалі: чорні з відбивачами на насипних підшипниках; шипи незнімні; вісь CrMo; тріщини відсутні, різьби цілі; присутній мікролюфт правої педалі, потертості; загалом топталками задоволений, нога не злітає.
[+] Фото
Рульова колонка - Aheadset US, винос - Koski Strong Hold Deluxe, руль - Riser, гріпси
- рульова: неінтегрована; під прямий шток 1/1.8; на насипних підшипниках, які декілька днів назад перевірив та перезмастив; посторонніх звуків не видає, крутиться відмінно, без дефектів.
- винос: виліт 90мм, підйом 15° із алюмінію 6061/T6; різьби цілі, без дефектів.
- руль: шириною 670мм (+- 10мм); підйом невідомий.
- гріпси: ноу нейм, чорні, на двох замках; достатньо міцне зчеплення з рукою.
- недоліки: подерта ліва гріпса від перевезення, поставлена в таке положення щоб уникнути дискомфорту при їзді; із лівої сторони руля дві тріщини довжиною +-3,5 см, прекрасно зажимав гріпсою, так і катав на власний страх і риск, звісно про агресивне катання мови не може бути.
[+] Фото
Гальма - Shimano BR M486, ротора - Shimano SM-RT77 + Grimeca D200
- гальма: достатньо якісні, потужні бюджетні гальма - не для агресивного каталова; ручка не провалюється - прокачки не потребує; колодки органіка (але можу помилятись), запас колодок великий (на фото); без тріщин, проколів гідролінії, різьби цілі; в гарному косметичному стані. Довжина гідроліній - 76 та 142 см. Кріплення каліпера PM. Із перехідниками під 200 та 160мм.
- ротор перед: Grimeca 200 мм, кріплення під 6 болтів; стан задовільний; із недоліків - потертості від тертя об каліпер (через стару втулку) та трішки кривий.
- ротор зад: Shimano 160 мм на павуку, кріплення Center Lock; в хорошому стані; із недоліків - маленький люфт на місцях де закльопки (ротор в боки не рухається).
[+] Фото
Втулки: Shimano Deore HB-M525A & Deore FH-M535
- перед. втулка: Deore HB-M525A (made in Malaysia) на насипних підшипниках (чашка-конус), 32 отвори, корпус - анодований алюміній, стальна 9мм вісь, кріплення ротора під 6 болтів; накат відмінний, не люфтить, косметично все чудово.
- зад. втулка: Deore FH-M535 (made in Malaysia) на насипних підшипниках (чашка-конус), 32 отвори, корпус - анодований алюміній, стальна 10мм вісь, кріплення ротора Сenter Lock, захист від бруду - ковпачок і пильник, сумісність з касетами 8/9 швидкостей; хороший накат, не люфтить, чудовий стан.
[+] Фото
Обода - Mavic Disc X 139, покришки - Tioga White Tiger 2.5 + Schwalbe Black Jack 2.25
- обода: достатньо міцні обода (made in France), 32 отвора, без тріщин та вм'ятин - стан на фото; із недоліків - присутні коцки та незначні вісімки. - шини: задній Блек Джек із мінімальним зносом, як на фото, без тріщин, та інших пошкоджень; передній Максіс своєрідний ДХФР полуслік)) із тріщинами та зношений, тільки для тимчасового пересування.
[+] Фото
Сідло - San Marino Bioactive, підсиділ - UNO
- сідло: досить зручне, дискомфорту не викликає, на дальняках не перевіряв; із дефектів маленьке посвітління, та почали трішки стиратись назви san marino із боків. - підсиділ: не пиляний, довжиною від позначки min - 28см діаметром 30.0мм;тільки потертості.
[+] Фото
Перекидки: Shimano Deor FD-M511 & Altus RD-M370, манетки - Shimano Acera
- зад. перекидка: Altus (made in Indonesia), довга лапка, 9 speed; як на рівень Altus перемикає добре; стан - на фото; із недоліків - потертості, доводилось один раз рівняти невелику деформацію.
- перед. перекидка: Deor (made in Japan), лінія ланцюгу 66-69°, під 9-ти швидкісну систему, універсальна тяга, максимальний розмір зірки 44/48, рамка - сталь (все інше - алюміній); не використовувалась мною по прямому призначенні, тільки в ролі своєрідного успоку, катав тільки 1х9; стан - на фото;
- манетки: Acera, 3х9, працюють добре, косметично все гарно; присутні малозамітні потертості.
[+] Фото
Касета - Shimano, ланцюг - Shimano HG Narrow CN-9S - касета: не проскакує, працює добре, зносу не помітив; зірки 11-32; стан на фото.
- ланцюг: невеликий пробіг; не розтягнутий, купив досить недавно; так як я його вкорочував, віддаю ту частину що відділив.
[+] Фото _______________________________________________________________________________________________________
Тут ще не всі фотографії! На днях докину всі фото та допишу детальніший опис деяких деталей.
Доповнення: в минулому хотів продати Кону приховавши всі недоліки, як робочий велосипед за непогані гроші. Знайшов покупця, вислав йому велосипед, але він при огляді все знайшов. Влетів на гроші за доставку в дві сторони, але не в цьому суть. Урок засвоїв, тому більше таке робити не збираюсь. Якщо тут сидить попередній покупець якому відправляв вел, то прошу у вас вибачення.
Опис склав відповідний, все достатньо детально. Якщо десь помилився - поправте, інтересує певне питання - запитуйте, немає потрібної фотографії - сфотографую
Деребан не планую, але все можливо. Ціну бачу в 5000 грн. Якщо вважаєте ціну завищеною - пропонуйте власу
Всім удачі
Велосипед проданий байкеру Skeptyk
Цена: 5000 грн. (171$ | 13718 руб.)
Вилке ходу, стакану свободу. |