[ Правила ] [ Перед покупкой ОБЯЗАТЕЛЬНО прочитать ] [ Люди которым МОЖНО доверять ]

  Барахолка ›››› Вернуться к списку объявлений

Kona Dawg L / Marzocchi Drop Off Comp / Manitou Radium R

Данное объявление в Архиве, оно не участвует в поиске. Возможно продано.

Автор Сообщение
 Skiper..

На сайте с 27.05.2015
Репутация: 44
Сообщений 81
Пол: Мужской(24)
Город: Черновцы
Стиль: MTB:Downhill
Байк: Kona Process 153 29"
3 дек 2015 в 21:15

[ Показать все объявления автора ]
Тип: Продам
Раздел: Рамы и велосипеды
Для какого велосипеда: All
Доставка: Только Украина
Город отправки: Черновцы
Просмотров: 1133
Цена: 5000 грн. (171$ | 13718 руб.)

    Всім привіт

    Продаю Kona Dawg орієнтовно 2003 року народження, бажано в прямі руки.

EAJhtHWT_B0.jpg

    Трішки історії: одного дня побачив у друга дома крутий велосипед, там м'ясна рама, довгоходна вилка, широкі покришки, дискові гальма (я катав на ашані і перший раз в житті побачив нормальний двухпідвіс), тільки була проблема в тому, що велосипед був не на ходу. За словами друга ремонтувати не було бажання, тому й лежав вже більше півдесятка років. В мене бажання відремонтувати його взяло верх, так сказати відчути як це кататись на такому апараті. В подарок друг не хотів віддавати його, тому обміняв свій ашан з ринку на його Кону.
    Дома при детальному огляді було виявлено наступне: три вм'ятини на нижній трубі, дві величенькі тріщини на нижньому пері, невеликі тріщини на верхньому пері, глибокі потертості від широкої шини яка довгий час терлась об раму та вилку, тріщина на рулі та найстрашніше це підсиділ меншого діаметру який тримався за рахунок саморізу просверленого крізь раму. Крім цього ще педалі з жахливим люфтом, сухий макет аморта, відсутність гідроліній, тощо.
    Такий стан велосипеда пояснюється тим, що подарували його батьки в ранньому віці (близько 10-12 років), зрозуміло що в такому віці догляд за велосипедом відсутній (але можливі і винятки). Було привезено дві однакові нові Kona Dawg, інша в прямих руках дарує власнику щастя до сьогодні.
    Так як було величезне бажання поставити його на колеса, то вирішив це зробити в міру власних можливостей.

Процес розпочався весною 2014 та закінчився осінню того ж року, із того часу проїхав в районі 500 км, із яких 90% асвальт, все в режимі light cross-country.

[+] Фото процесу

zIDRvYt3d8E.jpg
hHQR2hiaTOQ.jpg
nTI9NuqQrw8.jpg

Поставив такі нові деталі: гріпси, педалі, ланцюг, дві втулки, сідло, підсиділ, задній переклюк;

та бу деталі: гідравлічні гальма, аморт, манетки, шатуни.
 
                             Геометрія велосипеда:
nt3q2xZOWvM.jpg 
A = 67 см          B = 14,1 см           C = 48,5 см           D = 43,5 см         E = 113,5 см          F = 57 см

_______________________________________________________________________________________________________

                             Рама:  Kona Dawg 
    загальна інфа: розмір L під ріст 175-185см; із 7005 алюмінію; рекомендований хід вилки 80-135мм; хід підвіски близько 100-120мм; оптимальний розмір аморта по осях в районі 160-170мм (максимум можна поставити 216мм але геометрія порушиться); є два положення кріплення аморта; тип підвіски псевдо-чотирьохричажка (розкачується при педалюванні та блокується при гальмуванні заднім колесом), але працює досить плавно без люфтів.      

    замінено:  проми (окрім пари біля каретки) та виточені нові полуосі аморта - накатав на них декілька км.
    стакан: без тріщин, під неінтегровану рульову 1/1.8
    - каретка: 68 мм
    підсиділ: 30.0 мм 

    - недоліки: три вм'ятини на нижній трубі (невідомого походження, тріщин біля них немає); дві заварені тріщини на нижньому пері які витримали рік катання, що вважаю досить непоганим результатом, тріщин біля зварки не знайшов; велика кількість сколів фарби та потертостей; присутні невеликі тріщини на верхньому пері, не розійшлись далі але краще заварити; два отвора від саморізу біля підсиділа, тріщин не дали; замазані лаком деякі сколи фарби; достатньо зношена пара капролонових полуосей в місці кріплення верхнього пера до нижнього; трохи завалена геометрія через розмір аморта.

[+] Фото
2bxSAEF5hKI.jpg
uoRRDuUYUJk.jpg
zJEPH_x4xWQ.jpg
l1IYdTC060E.jpg
LTp3jM0qcnE.jpg
3SCFLfcuWAU.jpg
W9_wHE5h64A.jpg
Mvwgv_X6oh8.jpg
is9Q3WXfHcw.jpg
yuVfMj-xdoU.jpg
VyRtrHkTGrQ.jpg
RlYF6y2_B58.jpg
9RUB1fukKog.jpg
J1DJB_Lvvcs.jpg
H2gl0saqbsQ.jpg
2xROLdJdrMU.jpg
eD_4NtbwjtY.jpg
K9iwvZce55s.jpg
Xy-4XTKRiGI.jpg
JH2NQuMqMsg.jpg
fHFJmChGbuo.jpg
vbFahZbnEeo.jpg
7ZbyEaY_e1M.jpg
SelV4hX2gVI.jpg
aCR-GG7YQZQ.jpg
mOFEUngbBE0.jpg
LjZcOw5Qzg8.jpg
l0maPunVoRw.jpg
HG3AnSgjcyE.jpg
aEJ_CXrqXy4.jpg
MgwvUq-RlnQ.jpg
S79fHAjN-Rc.jpg
yXBcruRh7Ic.jpg
7SSdutYee9Y.jpg
 

                             Вилка: Marzocchi Drop Off Comp
    - загальна інфа: пружинно-масляна; на штанах штамп 03; тріщини/вм'ятини відсутні; шток/ноги не хрустять; 130мм хід, 32мм ноги, шток прямий 1/1.8 довжиною 20.7 см, дві відкриті масляні ванни; одна пружина в правій нозі; раз в 2 місяці вилка перебиралась; кріплення гальм IS.

    - демпфер: подвійна система SSV, яка відпрацьовує всю дрібноту на невеликій швидкості але погано працює при високій швидкості.

    - сальники та пильники: стоять рідні та убиті часом; потрібно замінити, при роботі залишається масло на ногах; МОЖУ замінити на автомобільні сальники того ж розміру, але такого ефекту як від оригінальних сальників не буде.

    - настройки: відскок регулюється густиною масла; preload регулюється повітрям.

    - недоліки: глибока потертість від покришки біля горили; злизані грані лівого топкену; достатня кількість коцок на ногах, більшість глибоких заполіровані; середній люфт ніг у штанах; біля пильників одна нога зеленіє, видно на сонці; тільки одна пружина в вилці, тобто працює дуже і дуже плюшево, а вирішується ще однією пружиною в іншу ногу; замазані чорним лаком сколи/потертості на штанах та корона (за бажанням можу очистити).

[+] Фото

2OrNYXFpMMY.jpg
gOlGqbPxHUU.jpg
Eg7m_kWm4ag.jpg
2h7wDj0ZEC0.jpg
3aamw_3K4lo.jpg
KOrbYlil4ws.jpg
fM5udFOxWPY.jpg
FDAh9a--Svs.jpg
pcF5911dCvk.jpg
1mw_6d_E5c8.jpg
7GhlldeshM8.jpg
OEnFwN88Xgc.jpg
kWrAkXdahgQ.jpg
uRFmgkiG-gI.jpg
1Dbh-cDl5L0.jpg
jCnaaeBpH1o.jpg

 

 

                             Аморт: Manitou Radium R

    - демпфер: повітряний; PlatformPlus, яка забезпечує ефективне педалювання та хороший контроль над байком при роботі.

    - настройки: підкачка повітрям; відскок (близько 20 положень), працює справно, на найповільнішому відскоці шток може хвилину повертатись.

    - розміри: по осям 190мм; хід штоку 50мм.          

    - загалом: непоганий повітряний аморт який добре відробляє нерівності, підкачка повітрям легко допоможе настроїти сег для власної ваги, без тріщин/вм'ятин, адонування без дефектів, в гарному косметичному стані.

    - недоліки: ТО я не проводив, а за попередні ТО не відомо (бажано його зробити); раз в тиждень-два потрібно підкачувати, трішки спускає повітря.

[+] Фото

P2p8O35i0R8.jpg
yuzoH1B9I-Y.jpg
KzyKaqxznyY.jpg
fVSJ-fYlkg4.jpg

 

                             Шатуни - Truvativ Isoflow, зірки - Truvativ, каретка - Shimano, педалі - VP

    - шатуни+зірки: під квадрат; довжина палок 170мм; зірки 44/32/22, знос на фото; велику та малу зірки не використовував, катав тільки на 32 зірці; різьби цілі, тріщини відсутні; свою функцію виконують відмінно.

    - недоліки: правий шатун на пару мм зігнутий в сторону рами - при їзді не відчувається; присутні потертості та коцки.

    - каретка: під квадрат, 68мм; проста та надійна; крутиться на відмінно, люфт відсутній.

    - педалі: чорні з відбивачами на насипних підшипниках; шипи незнімні; вісь CrMo; тріщини відсутні, різьби цілі; присутній мікролюфт правої педалі, потертості; загалом топталками задоволений, нога не злітає.

[+] Фото

jFQ4Yr7ER4A.jpg
NETyd0WCM_A.jpg
la65i-wBR7M.jpg
 

                             Рульова колонка - Aheadset US, винос - Koski Strong Hold Deluxe, руль - Riser, гріпси

    - рульова: неінтегрована; під прямий шток 1/1.8; на насипних підшипниках, які декілька днів назад перевірив та перезмастив; посторонніх звуків не видає, крутиться відмінно, без дефектів.

    - винос: виліт 90мм, підйом 15° із алюмінію 6061/T6; різьби цілі, без дефектів.

    - руль: шириною 670мм (+- 10мм); підйом невідомий.

    - гріпси: ноу нейм, чорні, на двох замках; достатньо міцне зчеплення з рукою.  

    - недоліки: подерта ліва гріпса від перевезення, поставлена в таке положення щоб уникнути дискомфорту при їзді; із лівої сторони руля дві тріщини довжиною +-3,5 см, прекрасно зажимав гріпсою, так і катав на власний страх і риск, звісно про агресивне катання мови не може бути.

[+] Фото
F6_FQMeNnCU.jpg
kLeQWHVeKWc.jpg
SM2mBVE2hdg.jpg
9SkkwQwNUcU.jpg
gLhkQ-rsqn0.jpg
oV8sY5EXV7I.jpg
 

 

                             Гальма - Shimano BR M486, ротора - Shimano SM-RT77 + Grimeca D200

    - гальма: достатньо якісні, потужні бюджетні гальма - не для агресивного каталова; ручка не провалюється - прокачки не потребує; колодки органіка (але можу помилятись), запас колодок великий (на фото); без тріщин, проколів гідролінії, різьби цілі; в гарному косметичному стані. Довжина гідроліній - 76 та 142 см. Кріплення каліпера PM. Із перехідниками під 200 та 160мм.

    - ротор перед: Grimeca 200 мм, кріплення під 6 болтів; стан задовільний; із недоліків -  потертості від тертя об каліпер (через стару втулку) та трішки кривий.

    - ротор зад: Shimano 160 мм на павуку, кріплення Center Lock; в хорошому стані; із недоліків - маленький люфт на місцях де закльопки (ротор в боки не рухається).

[+] Фото

CQQtqZITgIk.jpg
1r4VodAKhDE.jpg
JD6-mObhdyQ.jpg
xVzkThrLgdA.jpg
 

                         

                             Втулки: Shimano Deore HB-M525A & Deore FH-M535

    - перед. втулка: Deore HB-M525A (made in Malaysia) на насипних підшипниках (чашка-конус), 32 отвори, корпус - анодований алюміній, стальна 9мм вісь, кріплення ротора під 6 болтів; накат відмінний, не люфтить, косметично все чудово.

    - зад. втулка: Deore FH-M535 (made in Malaysia) на насипних підшипниках (чашка-конус), 32 отвори, корпус - анодований алюміній, стальна 10мм вісь, кріплення ротора Сenter Lock, захист від бруду - ковпачок і пильник, сумісність з касетами 8/9 швидкостей; хороший накат, не люфтить, чудовий стан.

[+] Фото
zF-A0P5SoSc.jpg
mCQT67FMxjA.jpg
 

 

                             Обода - Mavic Disc X 139, покришки - Tioga White Tiger 2.5 + Schwalbe Black Jack 2.25

    - обода: достатньо міцні обода (made in France), 32 отвора, без тріщин та вм'ятин - стан на фото; із недоліків - присутні коцки та незначні вісімки.
    - шини: задній Блек Джек із мінімальним зносом, як на фото, без тріщин, та інших пошкоджень; передній Максіс своєрідний ДХФР полуслік)) із тріщинами та зношений, тільки для тимчасового пересування.

[+] Фото

gLl9rkCxAH4.jpgaDrqDUMuI28.jpg
J1Rk3KDlIOg.jpg
Ga0q2D58oz0.jpg
kYcs673Deho.jpg
ZbrtaqEQvwU.jpg
 

  

                             Сідло - San Marino Bioactive, підсиділ - UNO

    - сідло: досить зручне, дискомфорту не викликає, на дальняках не перевіряв; із дефектів маленьке посвітління, та почали трішки стиратись назви san marino із боків.
    - підсиділ: не пиляний, довжиною від позначки min - 28см діаметром 30.0мм;тільки потертості.

[+] Фото
MDcT9FqW-j8.jpg
DnRfQV1V2O4.jpg
qD94L_2jqvs.jpg
 

 

                             Перекидки: Shimano Deor FD-M511 & Altus RD-M370, манетки - Shimano Acera

    - зад. перекидка: Altus (made in Indonesia), довга лапка, 9 speed; як на рівень Altus перемикає добре; стан - на фото; із недоліків - потертості, доводилось один раз рівняти невелику деформацію. 

    - перед. перекидка: Deor (made in Japan), лінія ланцюгу 66-69°, під 9-ти швидкісну систему, універсальна тяга, максимальний розмір зірки 44/48, рамка - сталь (все інше - алюміній); не використовувалась мною по прямому призначенні, тільки в ролі своєрідного успоку, катав тільки 1х9; стан - на фото; 

   - манетки: Acera, 3х9, працюють добре, косметично все гарно; присутні малозамітні потертості.

[+] Фото
TeeLu48U1oc.jpg
IllO5M8uKsI.jpg
Xra4xmYiVUU.jpg
yCeIJK8YNG0.jpg
xHKbxH2yy9Y.jpg
0vpdOhVu-oI.jpg

 

                             Касета - Shimano, ланцюг - Shimano HG Narrow CN-9S
- касета: не проскакує, працює добре, зносу не помітив; зірки 11-32; стан на фото.

- ланцюг: невеликий пробіг; не розтягнутий, купив досить недавно; так як я його вкорочував, віддаю ту частину що відділив.

[+] Фото
5k6rJiFgdHE.jpg
 
_______________________________________________________________________________________________________
 

Тут ще не всі фотографії!
На днях докину всі фото та допишу детальніший опис деяких деталей.

Доповнення: в минулому хотів продати Кону приховавши всі недоліки, як робочий велосипед за непогані гроші. Знайшов покупця, вислав йому велосипед, але він при огляді все знайшов. Влетів на гроші за доставку в дві сторони, але не в цьому суть. Урок засвоїв, тому більше таке робити не збираюсь. Якщо тут сидить попередній покупець якому відправляв вел, то прошу у вас вибачення. 

Опис склав відповідний, все достатньо детально. Якщо десь помилився - поправте, інтересує певне питання - запитуйте, немає потрібної фотографії - сфотографую smiley-bs.gif

Деребан не планую, але все можливо.
Ціну бачу в 5000 грн. Якщо вважаєте ціну завищеною - пропонуйте власу smiley-ab.gif

Всім удачі smiley-nrg.gif



Велосипед проданий байкеру Skeptyk user_offline.gif 

Цена: 5000 грн. (171$ | 13718 руб.)

Вилке ходу, стакану свободу.
Cсылка на пост
0
Поделиться:
VKontakte Facebook
 bulavinnexus

На сайте с 03.12.2015
Репутация: 12
Сообщений 36
Пол: Мужской(22)
Город: Львів
Стиль: MTB:Freeride
Байк: Dragstar 07
10 дек 2015 в 16:12

Заберу вилку, питання в лс

Думай головою, юзай то, шо під рукою!
Cсылка на пост
0







© 2003-2024 X-Bikers.com - горный велосипед, велотриал, фрирайд, стрит, дёрт, BMX
Размещение рекламы на сайте
Использование материалов без разрешения владельцев не допускается